Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sensory and emotional marketing
Lešková, Terézia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Smyslový a emoční marketing je novým postupem v marketingu a představuje širokou paletu nového marketingového výzkumu. Ve své diplomové práci se zaměřuji na oblast, která je v našem prostředí málo prozkoumána, a tou je neuromarketing. Neuromarketing je věda, která vyjadřuje vliv emocí na naše racionální chování. Nejprve poskytuji teoretický podklad k dané problematice a následně pokus o realistický pohled na vliv neuromarketingu na spotřebitele. Praktická část zkoumá povědomí neuromarketingu u studentů ekonomie vybraných vysokých škol (ČR, SR a Dánsko) a rozebírá možné vlivy při nákupním rozhodovacím procesu. Je rozdělena do pěti částí, ve kterých se mimo jiné zaměřuji na dopad reklamy a její využití při neuromarketingu a etikou, která bude v neposlední míře bude určovat další směřování neuromarketingu.
Spotřební chování občanů České republiky jako účastníků lázeňského cestovního ruchu v Maďarsku
CHOVÍTKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu spotřebního chování občanů České republiky na trhu lázeňského cestovního ruchu. Specificky se práce zabývá chováním ve vztahu k nabídce lázeňských služeb v Maďarsku. Na základě skutečností zjištěných v rámci analýzy a marketingového výzkumu byly určeny klíčové momenty při rozhodování o spotřebě lázeňských produktů a navrhnuta opatření pro přizpůsobení nabídky poskytovatelů služeb požadavkům českých návštěvníků.
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Zejda, Vladimír ; Jablonský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak vysvětluji nárůst klientské báze banky.
Zatíženost lidského myšlení v rozhodovacím procesu
Trejbal, Pavel ; Pstružina, Karel (vedoucí práce) ; Jirků, Petr (oponent)
Tématem této práce je oblast lidského rozhodování. V rozhodovacím procesu podléháme mnoha různým vlivům, vstupujícím do našeho úsudku, což nás může svést ke špatným rozhodnutím. Podstatné je, že projevy zkreslujících vlivů se pravidelně opakují u různých jedinců, z čehož lze usuzovat, že se jedná o jistou univerzální výbavu naší mysli. Úkolem této práce je takové vlivy identifikovat a především pochopit podstatu aparátu, který je vyvolává. Poznatky z tohoto bádání tak mohou být pro čtenáře velmi důležitou a praktickou výbavou, neboť na jejich základě je možné zlepšit kvalitu svých vlastních rozhodnutí, a to jak v profesním, tak v osobním životě. Zároveň se jedná o účinný nástroj sebepoznání. Výzkum je založen na transdisciplinárních přístupech kognitivní vědy. Na jedné straně vycházíme z funkčního modelu mysli, na straně druhé využíváme celou řadu empirických poznatků z oblasti psychologie, behaviorální ekonomie a věd o mozku. S touto výbavou následně analyzujeme vybrané vlivy, které z hlediska rozhodování považujeme za významné. Těmi jsou pocity a emoce, sociální vlivy, jazyk, jáství, zkušenost, očekávání a apriorní formy úsudku. Na základě rozboru těchto vlivů jsou vyvozeny hypotézy o jejich vzájemné propojenosti. V závěrečné části práce jsou pak naznačeny konkrétní praktické postupy, jak zlepšit své vlastní rozhodování a jak se vyvarovat špatného úsudku.
Informace a znalosti v systémech pro podporu rozhodování
Drábek, Josef ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Heller, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje hlavně na systémy pro podporu rozhodování, vliv informací a znalostí na tyto systémy a vývojové posuny v této oblasti informačních technologií. Postupně nás seznámí s rozhodovacím procesem, jeho druhy a používanými modely. Taky se zaměří na techniky a nástroje používané při získávání a uchovávání informací a znalostí. Vytvářením nových znalostí ukáže schopnost učení organizace i za pomoci znalostního managementu. Nakonec vyhodnotí vývojové možnosti a omezení systémů pro podporu rozhodování a poukáže na nedostatky oproti člověku.
Support of decision making process in entreprenurship
Procházková, Katarína ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Nábělková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice rozhodování v podnikání.Postupne definuje pojem manažerské rozhodování, management znalostí. Propojení obou pojmů je v Business Intelligence, které dává data do srozumitelné podoby. Jeden ze systémů, které Business Intelligence využívají, je i řízení vztahů se zákazníky (CRM). Je to systém, který napomáhá k uspořádání vztahů se zákazníky, sbíra o nich data a nabízí bohatý zdroj informaci, podle kterých sa dokáže podnik rozhodnout o svých dalších podnikatelských záměrech. Praktická část je věnovaná systému CRM v organizaci AIESEC, která ho každodenne využívá ve svých činnostech. Cílem této práce je navrhnout postup řešení pro CRM, aby ho bylo možné ve vyšší míře využívat na úrovni rozhodování, celkové rozhodování zefektivnit a zrychlit. Navržené jsou dvě varianty, z kterých jsem na základě zadaných kritérií vybrala jednu, která je pro organizaci AIESEC vhodnější.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.