Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh předpjatého mostu
Schafferová, Denisa ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je zpracování podrobného návrhu nosné konstrukce mostu. Konstrukce je navržena jako jednotrámový most o 2 polích celkové délky 55,7 m. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 22.0. Konstrukce je posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti dle platných evropských norem. Pro posouzení průřezů je použit program MS Excel, IDEA StatiCa 23.0 a FIN EC 2020. Kromě návrhu mostovky je proveden i výpočet spodní stavby. Diplomová práce obsahuje podrobnou výkresovou dokumentaci řešených částí.
Návrh mostu na silnici I/58 přes vodoteč a polní cestu
Odvárka, Miroslav ; Šimon, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší návrh mostu na silnici I/58 přes vodoteč a polní cestu. Hlavní náplní je návrh a výpočet spojité mostní konstrukce o dvou polích. Při návrhu mostu jsem vycházel z českých a evropských norem především z ČSN EN 1991 a ČSN EN 1992. Z vypracovaných tří variant přemostění byla vybrána dvoutrámová konstrukce, na kterou byla zpracována výkresová dokumentace, stavební postup, vizualizace a statický výpočet. Výsledkem je ekonomická mostní konstrukce s vysokou trvanlivostí a takřka bezúdržbovým provozem.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Most na obchvatu Banské Bystrice
Nemrava, Jiří ; Novák, Richard (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce mostu. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů. Zahrnuje časovou analýzu konstrukce a podrobné řešení vlivu výstavby na jeho návrh.
Projekt budovy na Václavském náměstí
Moc, Ondřej ; Hladík, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných prvků železobetonové prostorové konstrukce obchodního domu z vyztuženého betonu a předpjatého betonu. Vnitřní síly jsou počítány softwarem SCIA ENGINEER. Předpjatý prvek je počítán pomocí modulu TDA s vlivem fází výstavby. Podrobně je řešen návrh monolitické železobetonové (dále jen ,,ŽB“) trámové stropní desky nad 1. podzemním podlažím (dále jen ,,PP“), monolitického ŽB spojitého stropního trámu o pěti polích desky nad 1PP, monolitického ŽB spojitého průvlaku v 1PP, monolitického ŽB sloupu v 1PP, monolitické ŽB základové patky a stropní trám z předpjatého betonu v 1PP. Dále výkresy tvaru řešených prvků konstrukce a výkresy tvaru výztuže řešených prvků konstrukce. Ostatní prvky konstrukce v této práci nejsou řešeny.
Lávka pro pěší a cyklisty v Lošticích
Sochorec, Michal ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a statickým posouzením dřevěné nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Třebůvku v obci Loštice na místě stávající lávky. Konstrukční systém je navržen ve dvou alternativách a posouzen dle aktuálně platných norem. Rozpětí lávky je 2x18 m a 1x6 m. Hlavní nosníky jsou navrženy z lepeného lamelového dřeva, ostatní části konstrukce z rostlého dřeva a ocelových prvků. V první variantě je navržen příhradový nosník s dolní mostovkou působící jako prostý nosník, druhá varianta je řešena jako spojitý nosník s po délce proměnnou výškou a horní mostovkou.
Most přes potok Živný
Sekanina, Josef ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá navržením silničního mostu přes potok Živný, železniční trať a plánovanou silnici II. třídy mezi obcemi Běleč a Husinec. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž byla pro podrobnou analýzu vybrána varianta 1. – spojitý jednokomorový nosník. Silniční most z předpjatého betonu je navržen a posouzen dle evropských norem – Eurokódů. Do výpočtu je zahrnut také vliv postupné výstavby mostu a její účinky na konstrukci. Dále je vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Mostní provizórium pro pěší a cyklistickou dopravu z materiálů vyšších pevností
Bártů, Adam ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Simon, Pavel (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu zvětšení rozpětí ocelové Modulární lávky ML36 pro pěší a cyklisty. Cílem je zachovat co největší počet prvků původní konstrukce. V rámci práce jsou porovnány celkem tři varianty, přičemž jedna z nich byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří prodloužená původní lávka ML36, která je vzepřena předepnutou konstrukcí. Ze statického hlediska se jedná o prostě podepřený příhradový nosník. Rozpětí lávky je 39-45. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355, S460 a S520.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.