Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr založení webové agentury
Holický, Filip ; MBA, Petr Kopecký, (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracováním podnikatelského záměru pro nový podnikatelský subjekt, který se zaměřuje na obor webových služeb. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První obsahuje teoretické základy vztahující se ke zpracování podnikatelského záměru. Dále pak analytická část obsahující informace o analýze trhu a nového podniku. Poslední část obsahuje návrhy reálného provedení celé myšlenky tohoto podnikatelského plánu.
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Analýza informačního systému firmy a návrh změn
Bezděk, Petr ; Pálka, Ladislav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této práce je analýza a návrh změn informačního systému společnosti Regionální centrum kooperace, a.s., která se zabývá poradenskou činností a provozuje průmyslový areál. Práce je rozdělená do dvou částí. První částí je analýza stávajícího stavu, kde za použití odborných metod dojde ke zhodnocení stavu informačního systému a míra naplnění požadavků společnosti na tento systém. Ve druhé části se budu zabývat návrhem změn a přizpůsobení pro požadavky této konkrétní společnosti.
Návrh podnikatelského plánu
Matyášová, Miroslava ; PhDr. Věra Burešová. (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu podnikatelského záměru, jehož předmětem je založení nové účetní a daňové kanceláře. Práce se skládá z části teoretické, analytické a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena zejména na současné prostředí firmy. V části vlastního návrhu řešení je zpracován samotný podnikatelský záměr, obsahující návrhy organizačního, marketingového a finančního plánu.
Podnikatelský záměr
Jobek, Roman ; Wasserbauerová, Radmila (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o podnikatelském záměru, úvodním dokumentu, který by měl předcházet jakékoliv investici, ať velké či malé. Zabývá se jednotlivými prvky podnikatelského záměru a rozpracovává je na nový subjekt a konkrétní trh, na kterém se bude snažit získat tržní podíl s cílem uspokojování potřeb zákazníků a samotné společnosti. Analyzuje podnikatelské prostředí, tržní potenciál a hledá vhodné produkty a nabízené služby podpořené účinným marketingem.
Analýza situace finančního poradenství v ČR v roce 2014
Maleňák, Milan ; Gruber, Petr (vedoucí práce) ; Hanzlík, Karel (oponent)
Bakalářská práce s názvem Analýza situace finančního poradenství v ČR v roce 2014 se zabývá charakteristikou způsobu práce finančního poradce z pohledu klienta z praktického a okrajově i právního hlediska, kdy se autor zaměřil na rozdělení zprostředkovatelů podle typu a způsobu činnosti. Ve stručnosti jsou popsány jednotlivé kategorie produktů obvykle zprostředkovávané poradcem a zároveň autor upozorňuje na některá jejich specifika, s nimiž by měl být seznámen i klient. Druhá část práce si klade za cíl prezentovat zkušenosti spotřebitelů s finančním poradenstvím a jejich spokojenost se službami zástupců jednotlivých poradenských společností, které jsou dále stručně charakterizovány. Jako nástroj ke splnění tohoto cíle posloužila anketa zveřejněná na sociální síti. S pomocí výsledků dotazníkového šetření byly ověřovány jednotlivé hypotézy vycházející z běžné praxe.
Budování značky poradenské společnosti
Bönischová, Sandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pruckner, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce řeší budování značky poradenské společnosti. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci konkrétní poradenské firmy, porovnat ji s konkurencí, navrhnout doporučení, která by mohla firmě pomoci dále budovat značku, a přijít na nedostatky, které by měla odstranit. K řešení této práce byla použita příslušná teorie, dotazník, zahraniční studie a analýza konkurence. Hlavním výsledkem této práce je navržený positioning a prvky nabídky, které by měly být zdůrazňovány v komunikační strategii na základě potřeb a tužeb nejatraktivnější cílové skupiny dané firmy, a také finální návrh samotné komunikační strategie.
Analýza získávání zaměstnanců ve společnosti KPMG Česká republika
Bartošová, Pavlína ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Ústředním tématem diplomové práce je analýza získávání zaměstnanců ve společnosti KPMG Česká republika, a to specificky zkušených vysoce kvalifikovaných zaměstnanců do oddělení Management Consulting. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy a poznatky týkající se získávání zaměstnanců a v praktické části je nejprve představena jak společnost KPMG Česká republika, tak oddělení Management Consulting. Samotná analýza spočívá v identifikaci vnějších a vnitřních podmínek získávání zkušených odborníků do daného oddělení společnosti a v posouzení procesu a stávajících metod získávání těchto zaměstnanců. Na základě zjištěných poznatků a s přihlédnutím k aktuálním trendům v příslušné oblasti jsou stanoveny návrhy, jak je možné optimalizovat získávání zkušených odborníků z vnějších zdrojů do oddělení Management Consulting.
Výchovné poradenství
KŐLBLOVÁ, Lenka
Cílem práce je zaměřit se na zmapování role výchovného poradce na ZŠ. V teoretické části je práce směřována na vymezení jeho úkolů a pravomocí na základě dostupné odborné literatury. Dále také vymezení podmínek, které musí splňovat pedagog, který činnost výchovného poradce vykonává. Dalším tématem je spolupráce se zákonnými zástupci žáků a také s organizacemi, které se zabývají poradenstvím. Praktická část se soustředí na šest konkrétních výchovných poradců na základních školách v Českých Budějovicích a na Vysočině. Výzkum je tvořen rozhovory s nimi a sleduje jejich pracovní náplň, nejčastější témata a potíže, s nimiž se potýkají.
Strategy of the student club
Stašková, Diana ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Pracný, Matěj (oponent)
Cieľom bakalárskej práce bolo vytvorenie metodiky strategickej analýzy študentského consulting klubu Club 307 a navrhnutie odporúčaní, ktoré budú formovať jeho budúci rast a úspech. Ako hlavné metódy som využívala analýzy pre podnikové prostredie, ktoré som si prispôsobila prostrediu a podmienkam, v ktorých sa študentský klub nachádza, keďže prostredie študentských organizácií nepatrí medzi typické kúpno-predajné prostredie takmer každého podniku. Medzi základné využité metódy patril Porterov model piatich síl, PEST analýza, RCP a VRIO analýza, SWOT a následne TOWS analýza. Vďaka týmto analýzam som dokázala identifikovať špecifické prednosti klubu, silné a slabé stránky, hrozby a príležitosti. Práve tieto informácie boli dôležité pre navrhnutie podrobných stratégií opísaných v záverečnej časti práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.