Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Uherková, Ivona ; Strnad, Roman (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem této architektonické studie je návrh nového přestupního terminálu ve věnném městě Dvoře Králové nad Labem. Projekt se snaží zohlednit hlavní urbanistické principy a doplnit město o architektonicky zajímavé řešení zadané parcely za současného naplnění funkčních požadavků zadavatele projektu - města Dvůr Králové nad Labem. Cílem je přinést městu objekt a prostor, který pozvedne jeho kvality a uspokojí potřeby jak obyvatel, tak i cestujících.
Genius loci a nová městská struktura
Sotolářová, Alžběta ; Erben, Adam (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh nové městské struktury v souladu se současnými standardy pro život. V blízkosti historického centra Třebíče vzniknou nové městské bloky, autobusové nádraží bude upraveno pro současné potřeby. Veřejné prostory budou upraveny tak, aby město sloužilo především pro lidi, ne primárně pro dopravní prostředky. Urbanistický návrh vychází z historického kontextu dané lokality. Na jeho základě je navržena nová městská struktura, jejíž tvar a charakter navazuje na původní historickou strukturu zástavby Stařečky. Nové městské bloky využívají systému platforem, díky kterým je vyrovnán rozdíl v terénu a nabízí možnost parkování a komerčních prostor jako součást bloku. Vznikne tak také uzavřený soukromý vnitroblok pro obyvatele daného bloku. Prostor autobusového nádraží je přesunut do přízemí nově vzniklého městského bloku a je upravena kapacita nástupišť. Uliční prostory jsou doplněny zelení a přizpůsobeny více lidem. Komenského náměstí dostává znova charakter náměstí místo parkovací plochy, je přesunuto a upraveno na příjemné prostředí pro lidi. V místě náměstí je také obnoven Stařečský potok, který dříve územím protékal a v současné době je zatruběn. Náměstí by nemělo konkurovat stávajícímu reprezentativnímu Karlovu náměstí v centru města, ale spíše sloužit jako místní veřejný prostor pro setkávání nových i stávajících rezidentů této lokality. Na území Polanky je navržena nová obytná struktura respektující charakter okolní zástavby. Nábřeží řeky Jihlavy je více zapojeno do života města, v zámeckém parku a v parku v Polance byly doplněny pobytové schody a výhledové terasy, je tak možný přístup k vodě.
Rekonstrukce autobusového nádraží v Českém Těšíně
Szturc, Václav ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je studie rekonstrukce autobusového nádraží v Českém Těšíně. Práce se zabývá návrhem vhodného uspořádání autobusových zastávek. Součástí práce jsou také úpravy stávajících parkovacích ploch, úpravy komunikací pro chodce a také vhodný návrh využití zbývající plochy.
Vyloučení úrovňového železničního přejezdu na železniční trati č.300 s ulicí Kaštanovou v Brně
Budina, Martin ; Franek, Michal (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší vyloučení stávajícího úrovňového železničního přejezdu na železniční trati č. 300 s ulicí Kaštanovou v Brně. Vyloučení úrovňového křížení je řešeno silničním obchvatem, který je napojen na stávající dopravní infrastrukturu. Při návrhu bylo zohledněno plánované zdvoukolejnění této tratě, která se má v budoucnu stát součástí Severo - jižního kolejového diametru (SJKD). Na této železniční trati je nově navržena železniční zastávka Brněnské Ivanovice, která spolu s autobusovou MHD města Brna bude tvořit nový přestupní uzel. Součástí projektu jsou i nově navržené pěší trasy.
Facelift PDU
Tomoryová, Bianka ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
The subject of the diploma thesis is an architectural study of the forecourt of the Dukovany Nuclear Power Station. The project is based on a pre-diploma project which aimed to develop an urban concept. At the moment the buildings in the area are in an unsuitable condition from a construction - technical and architectural perspective. The urban-architectural study was intended to create a new concept for the forecourt and simultaneously enable its efficient operation in case of the completion of a new nuclear unit. The concept of the solution is based on the removal of outdated buildings and their replacement with new buildings which will meet the current requirements of the Dukovany Nuclear Power Station. From the current layout the main roads, the gatehouse, the information center and the greenery will be preserved. After removing the selected buildings, the renovation area will be divided into the main axes on which the main road network will be designed. The unsuitable connection to public road infrastructure will be solved by minimizing the entrances to the area to two entrances and by moving the suburban bus station from the main road. After connecting the whole area by roads, the area will be divided into functional areas. In front of the gatehouse there will be a square surrounded by public services, an administrative building and by the preserved information center building. From this space, the main representative space of the entire complex will be created. Warehouses and workshops will be located behind the square. Transport areas will be located at the rear of the complex. Thanks to this location, there will be a good connection with the current factory and also with the planned completion of the new nuclear unit on the west of the area. There will also be educational and sport facilities in the complex. The kindergarten will be oriented towards the preserved greenery.
Facelift EDU
Rokotianskaia, Kseniia ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování architektonické studie přestavba předzávodní zóny Facelift elektrárny Dukovany. Místem stavby je území, které patří obci Dukovany a sousedí s obcí Rouchovany. Jako celek je toto území ve špatném technickém a architektonickém stavu. Svou lokalitou však dává potenciál pro nové využití. Řešené území patří jaderné elektrárně ČEZ.
Zastřešení nástupišť autobusového nádraží ve Vyškově
Kalivoda, Tomáš ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a statické posouzení konstrukce nového zastřešení nástupišť autobusového nádraží ve Vyškově. Návrh je rozdělen na dvě oddělené konstrukce, přičemž půdorysné rozměry jsou pro konstrukci č. 1 54 x 7,1 m a pro konstrukci č. 2 20 x 5,8 m. Celková výška konstrukce č. 1 je 8 m, konstrukce č. 2 7 m. Všechny rozměry vycházejí z nominálních rozměrů autobusů a jejich průjezdových výšek. Jako konstrukční materiály jsou použity – Ocel S355, ušlechtilá ocel 42crmo4 a jehličnaté dřevo C14.
Hranice – redefinice městské struktury
Vinklárková, Eliška ; Veselá, Markéta (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Cílem práce je představení koncepce dopravního terminálu v Hranicích. Nový objekt sdružuje služby autobusové a vlakové nádražní budovy a vytváří důstojnou vstupní bránu do města. Stavba slouží i jako lokální centrum veřejné vybavenosti a místní přerušení bariéry, kterou tvoří železniční trať v rámci města.
Autobusové nádraží
Kadlecová, Kateřina ; Blažková, Vendula (oponent) ; Daněk, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh a prováděcí dokumentaci třípodlažního Autobusového nádraží v Českém Krumlově v ulici Nemocniční. Z této ulice je i navrženo napojení na dopravní infrastrukturu celého pozemku na parcele 497/1. Objekt Autobusového nádraží se nachází na západní části pozemku. Hlavní vstup je orientován na jihovýchodní straně objektu. Hlavní hala v prvním nadzemním podlaží slouží především pro cestující. Je zde čekárna, pokladny, informace a také internetová místnost. Dále se po obvodu dispozice nachází 7 obchodních ploch s lékárnou pouze pro výdej léčiv. V levém křídle jsou prostory veřejných toalet a hygienického zázemí pro zaměstnance. Dále je zde bufet s 30 místy k sezení. V druhém nadzemním podlaží jsou prostory menší kavárny s terasou odkud je možný výhled na historickou část města. Dále pak denní či odpočinková místnost pro řidiče a prostory kanceláří i s hygienickým zázemím. Ve třetím nadzemním podlaží jsou opět prostory kanceláří a archivu dále je zde strojovna vzduchotechniky a strojovna sprinklerového zřízení.
Přestupní terminál IDS JMK u žel. stanice Brno - Řečkovice
Čmela, Libor ; Franek, Michal (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navržení vhodné úpravy prostoru u nádraží v Brně Řečkovicích, z hlediska pozemních komunikací, tak aby splňoval veškeré požadavky přestupního terminálu MHD města Brna a IDS JMK. Terminál by měl sloužit jako přestupní stanice mezi autobusovou dopravou a projektovanou stavbou Severo – jižního kolejového diametru (SJKD). V rámci terminálu by měla být zajištěna návaznost na systémy P+R, K+R a B+R. Projekt se také zabývá částečnou úpravou přilehlých místních komunikací. Práce byla zpracována v programech AutoCAD 2011, Bentley InRoads a Microsoft Office 2007.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.