Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Pagáč, Jakub ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby hry pro webové prohlížeče za pomoci frameworku Babylon.js. Také zmiňuje témata tvorby 3D grafiky na webu, 3D animací a struktury webových aplikací. Hra samotná je psaná pomocí jazyka Typescript a je sdílená pomocí webového serveru využívající Node.js moduly. Jedná se o bojovou hru pro dva hráče, kde jejich postavy bojují za pomoci bojových umění.
Získávání informací o uživatelích na webových stránkách
Vondráček, Tomáš ; Malinka, Kamil (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapovat informace poskytované webovými prohlížeči, které mohou být v praxi použity k identifikaci uživatelů na webových stránkách. Práce se zaměřuje na získání a následnou analýzu informací o zařízeních, prohlížečích a vedlejších efektů způsobených webovými rozšířeními, které maskují identitu uživatelů. Získání informací realizuje navržená a implementovaná knihovna v jazyce TypeScript, která byla nasazena na 4 komerčních webových stránkách. Analýza získaných informací je realizována po měsíci provozu knihovny a zaměřuje se na míru získané informace, rychlost získání informací a stabilitu informací. Z datové sady vyplývá, že až 94 % potenciálně různých uživatelů disponuje unikátní kombinací informací. Hlavní přínos této práce spočívá ve vytvořené knihovně, návrhu nových metod získávání informací, optimalizace stávajících metod a určení kvalitních a nekvalitních informací na základě jejich míry informace, rychlosti získání a stability v čase.  
Automatické testování projektu JavaScript Restrictor
Bednář, Martin ; Pluskal, Jan (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout, implementovat a vyhodnotit výsledky automatických testů pro projekt JavaScript Restrictor, který je vyvíjen jako rozšíření do webových prohlížečů. Testy jsou rozděleny do tří úrovní - jednotkové, integrační a systémové. Jednotkové testy ověřují chování jednotlivých funkcí, integrační testy ověřují správné obalování koncových bodů rozhraní prohlížeče a systémové testy kontrolují, zda rozšíření nepotlačuje chtěnou funkcionalitu webových stránek. Systémové testy jsou implementovány pro paralelní spouštění na distribuovaném prostředí, čímž se podařilo dosáhnout téměř přímo úměrného snížení časové náročnosti vzhledem k počtu testovacích uzlů. Přínosem této práce je odhalení dosud neznámých chyb v rozšíření JavaScript Restrictor a poskytnutí potřebných informací, díky nimž bylo možné část zjištěných chyb již opravit.
Vizualizace rozsáhlých grafových dat na webu
Jarůšek, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Grafové databáze poskytují způsob uložení dat, který se zásadně liší od relačního modelu. Cílem této práce je poté vizualizovat tyto data a stanovit maximální objem, který jsou webové prohlížeče schopny najednou zpracovat. K tomuto účelu byla naimplementována interaktivní webová aplikace. Pro uložení dat je využit model RDF (Resource Description Framework). Ten reprezentuje data formou trojic se strukturou subjekt - predikát - objekt. Komunikace s touto databází, která běží na serveru je realizována pomocí REST API, samotný klient je poté implementován v jazyce JavaScript, kde vizualizaci zajišťuje HTML prvek canvas. Tu je možné provést pomocí třech speciálně navrhnutých metod: greedy, greedy-swap a force-directed. Výsledné hranice byly primárně zjištěny testováním časových náročností jednotlivých částí a silně závisejí na záměru uživatele. Limit byl stanoven na 150000 trojic v případě, kdy je nutné vykreslit maximální objem dat. Pokud je naopak cílem kvalita vizualizace a plynulost aplikace, tak se limit pohybuje v řádech tisíců.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Sychra, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti zobrazení akcelerované 3D scény v okně webového prohlížeče. Podrobněji se zabývá standardem WebGL a jeho využitím v praxi. V rámci práce byla vytvořena reálná aplikace pro vizualizaci volumetrických medicínských dat, která demonstruje současné možnosti webových technologií. Aplikace je založena na kombinaci JavaScriptu, WebGL a knihovny Three.js. Zobrazovaná data se načítají z externího úložiště Google Drive. Významnou část aplikace tvoří implementace 3D zobrazení volumetrických dat (tzv. volume rendering) s využitím metody Ray-casting a standardu WebGL.
Návrh softwaru pro emulaci vykreslení webové stránky
Čech, Miroslav ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pokluda, Václav (oponent)
Autor této práce si klade za cíl navrhnout a vytvořit prototyp softwaru, který ukáže, jak se na daném zařízení zobrazí konkrétní webová aplikace. Nejprve je čtenáři popsán problém různorodosti zařízení přistupujících na web a úrovně podpory moderních webových technologií. Poté je přednesen způsob, jak vývojářům usnadnit testování napříč prohlížeči v různém hardwaru. V analytické části jsou popsány způsoby, jakými autor chce dosáhnout vytyčeného cíle, a také technologie, které je možné pro řešení použít. V předposlední části je uveden postup, kterým autor prototyp softwaru implementoval. Software je posléze podroben testům, které ukazují, že prototyp splňuje uvedené požadavky.
Počítačem podporovaná výuka fyziky na ZŠ
SALCER, David
Cílem diplomové práce je vytvořit souhrn elektronických interaktivních materiálů pro podporu výuky fyziky na ZŠ. Další částí diplomové práce bude vytvoření vlastních interaktivních doplňků pro výuku tematického celku akustika a následně otestování těchto podpůrných materiálů ve výuce.
Podpora formátu videa v prohlížečích a možnost jejich zabezpečení proti pirátství
Bujok, Boris ; Kratochvíl, Martin (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou distribuce převážně video obsahu na webu a možnostmi jeho zabezpečení. Cílem práce je prozkoumat a shrnout tuto obsáhlou problematiku. V první části práce se zabývá základy distribuce, způsoby doručování, protokoly, formáty videa. Druhá část se věnuje technologiím, které jsou používané běžně na webu a jejich porovnáním pro různé prohlížeče či mobilní platformy. Včetně pohledu do budoucnosti, kam by se tyto technologie mohli ubírat vzhledem k vývoji a plánované podpoře, ať už v prohlížečích nebo na mobilních platformách.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Kuželová, Ludmila ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D virtuální prohlídky za použití nového standardu WebGL v kombinaci s javascriptovým frameworkem O3D. Výsledkem je volně dostupná webová aplikace pro vygenerování virtuální prohlídky ze série zaslaných fotografií. Tyto fotografie jsou zpracovány na serveru, který na základě nalezených korespondujících bodů sestavuje 3D scénu. Práce staví na volně dostupné aplikaci Bundler [40], která je použita pro nalezení 3D bodů v zaslaných fotografiích a jim příslušných kamer (místa odkud byla fotografie získána). Výstupy aplikace Bundler jsou zpracovávány pomocí webového serveru Jetty za použití jazyka Java, kde dochází k získání všech informací jenž jsou potřeba pro vytvoření prohlídky. Zobrazení výsledku je potom dosaženo pomocí HTML5, CSS, WebGL a Javascriptu s užitím O3D.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.