Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Lamačka, Zbyněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Informační modelování budov a možnosti publikování modelu
Horník, Ladislav ; Volařík, Tomáš (oponent) ; Kuruc, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou BIM popsané na budově Maxmiliánova dvoru v Kroměříži a následnou prací s 3D daty zaměřenou na tvorbu funkčních rodin a na možnosti publikování a vizualizace modelu této budovy. V teoretické části jsou představeny základy metodiky informačního modelování budovy. Praktická část nejprve popisuje proces vytváření modelových rodin z mračna bodů v prostředí softwaru Autodesk Revit. Na výsledném modelu budovy jsou popsány a demonstrovány vybrané varianty publikování a vizualizace výsledného modelu, především s využitím softwaru Autodesk Revit a herního enginu Unreal Engine.
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Paruza, Filip ; Kubíčková, Miroslava (oponent) ; Volařík, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sběrem dat pro tvorbu Účelové železniční mapy a pro zpracování vizualizace informačního modelu liniové stavby. Bakalářská práce pojednává o BIMu, lokalitě, přípravných a měřických pracích, výpočtech a o následné tvorbě 3D modelu pomocí různých softwarů, z nichž bude nejpoužívanější program Revit, až po závěrečné úpravy v Unreal Enginu.
Obrazová a video interpretace zvukových dat
Milota, Vojtěch ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Práce se zabývá obrazovou a video interpretací zvukových dat. Zaobírá se časově proměnnými parametry zvukového a hudebního signálu a jejich analýzou. Zkoumá různé přístupy k obrazové a video interpretaci zvukových dat a její vývoj. V práci dochází k realizaci obrazové a video interpretace pomocí různých softwarových nástrojů a odlišných metod. V závěru práce je nastíněn možný vývoj audiovizuální produkce pomocí nejnovějších nástrojů.
Vyhodnocení mrkání a pozorovaného místa na monitoru
Klimeš, Petr ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Janáková, Ilona (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit systém pro analýzu obličeje uživatele simulátoru řízení. Je prove- dena rešerše existujících přístupů pro detekci významných bodů obličeje, směru pohledu, natočení hlavy a mrkání. Dále je popsán software a hardware simulátoru řízení a je přidána kamera pro snímání uživatele. V praktické části je otestována detekce mrkání pomocí měření Eye Aspect Ratio, detekce natočení hlavy z významných bodů obličeje a odhad směru pohledu pomocí konvolučních neuronových sítí. Z existujících algoritmů je zhodnocena funkčnost knihovny OpenFace. Následně je implementována knihovna OpenFace do Unreal Engine, její funkce jsou využity pro analýzu pohledu i mrkání uži- vatele. V poslední části je otestována přesnost měření směru pohledu a je porovnáno měření směru pohledu s kalibrací a bez kalibrace.
Driver Behaviour Analysis Method Using Vehicle Driving Simulator
Michalík, David
This paper is mainly focused on the development of a vehicle driving simulator in order to analyse human behaviour while driving a car. Using a vehicle driving simulator is a safe and financialy available method for measuring data about the driver, so a custom made car driving simulator is used. Multiple scenarios were created in order to analyse specific parameters of the driver, e.g. reaction time, driving style, and fatigue detection. A sample of the data is presented, showing that the data obtained from the simulator is relevant and could be used to improve our understanding of human behaviour while driving a car and greatly improve safety on the roads
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Zejda, Martin
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace pro vizualizaci mračen bodů pomocí virtuální reality. Obsahuje podrobný popis vývoje aplikace v herním enginu Unreal Engine 4 a propojení tohoto enginu s virtuální realitou Oculus Rift a HTC Vive. Součástí vývoje jsou problematiky importu a vykreslování mračen bodů, optimalizace výkonu, ovládání a interakce aplikace, nastavení virtuální reality a designu uživatelské nabídky.
3D Autoškola
Melcer, Pavel ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
V této práci je řešena problematika trénování řidičských dovedností s využitím 3D simulátoru autoškoly, který kontroluje dodržování pravidel silničního provozu. Existující simulátory jsou rozděleny podle charakteristik a popsány. Text obsahuje soupis implementovaných pravidel a souhrn vhodných nástrojů. Výsledná aplikace je postavena na Unreal enginu a text popisuje jednotlivé fáze vývoje.
Simulátor řízení vozidla
Michalík, David ; Fiedler, Petr (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě vlastního simulátoru řízení vozidla a základnímu sběru dat o uživateli pomocí této aplikace. Součástí práce je teoretický úvod do systémů s lidským operátorem, popis funkce a rozhraní herních enginů, rešerše open source herních enginů, popis pracování s Unreal Engine a následné praktické ukázky vytvořeného simulátoru řízení se stručnou analýzou získaných dat o uživateli.
Inovativní herní VR demo v UE4
Doležal, Josef ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.