Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhledání obrázků podle obsahu
Talaš, Josef ; Surynek, Pavel (vedoucí práce) ; Děchtěrenko, Filip (oponent)
V předložené práci jsou prozkoumány přístupy k vyhledávání obrázků podle obsahu. Práce se zaměřuje na speciální případ vyhledávání obrázků podle obsahu, a to na vyhledávání obrázků podle skeče. V práci jsou rozebrány nejvýznamnější typy deskriptorů používaných k extrakci obrazových vlastností při vyhledávání obrázků podle obsahu. Hlavní přínos práce je nově navržená metoda využívající obrazových deskriptorů založená na vyhledávání obrázků podle skeče. V rámci práce je tato metoda implementována spolu s vyhledávacím rozhraním. Výsledky testů pro-vedených třemi testovacími osobami ukazují slibné vlastnosti nové metody a navrhují její další možná vylepšení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Techniky vytváření plechových dílů ve vybraných CAD systémech se zaměřením na 3D modeláře Inventor a SolidWorks
SOSNA, Tomáš
Úvodní část práce je teoretická a obsahuje základní pojmy konstruování v 3D CAD systémech. Další část je zaměřena na nástroje pro výrobu klasických součástí a jejich sestavování včetně příkladů. Navazující část obsahuje nástroje a prostředí pro výrobu plechových dílů a jejich sestavování včetně příkladů. Předposlední část je zaměřena na výrobu součástí jednostranného zámku a jeho sestavení včetně kování. Celý postup je doprovázen obrázkovou dokumentací. Poslední část tvoří výzkumná sonda, která je zaměřena na technické školy a firmy. V závěru práce je provedena komparace Autodesk Inventor a SolidWorks.
Nástroje používané pro grafický návrh mobilních aplikací
Jäger, Marcel ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Tato práce popisuje rozdíly mezi grafickými editory, které jsou používány grafickými designéry při návrhu uživatelského rozhraní aplikací a webových stránek. Nejdříve jsou popsány zásady správného uživatelského rozhraní, který by měl designér při návrhu dodržovat. V další části jsou definovány rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou grafikou. V praktické části jsou porovnávány funkce čtyř grafických editorů. Na závěr je vytvořena tabulka, shrnující výsledky tohoto porovnání.
Aplikace pro příjem z Audeliver.com
Pristaš, Martin ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je naprogramovaná v jazyku Swift a využíva moderné prvky grafického rozhrania aplikácií v systéme iOS. Aplikáciu som mohol testovať na používateľoch a optimalizovať jej hardwarové nároky. Podarilo sa mi úspešne optimalizovať hardwarové nároky aplikácie a rozšíriť jej využitie na viacej zariadení Apple. Prínosom tejto práce sú nové poznatky vývoja aplikácií, ale aj dodržiavanie pokynov pre ľudské rozhrania. Keďže aplikácia využíva moderný jazyk a prináša moderné spôsoby realizácie, je prínosom hlavne pri ukážke toho, akým smerom sa vývoj aplikácií uberá.
Skici a obrazy
JELÍNKOVÁ, Daniela
Tato bakalářská práce s názvem Skici a obrazy je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na osobnost Rembrandta van Rijna a uvádí ho do umělecky-dějinných souvislostí. Dále se tato práce zabývá teorií malířského portrétu a autoportrétu. Následně se věnuje Rembrandtovým autoportrétům. Cílem práce je na základě prostudování malířských i kresebných přístupů a výrazových prostředků mistra barokové malby vybudovat vlastní cestu. Praktická část obsahuje triptych autoportrétů realizovaných olejem na plátně. Malba je předem připravena souborem skic. V kresbách je využito více materiálových možností a to rudka, tužka a uhel přírodní nebo umělý.
Sochařský autoportrét
JELÍNEK, Lukáš
V úvodní části se student zaměří na stručný přehled historie portrétu v sochařské tvorbě. Dále se zaměří na autoportrét jako specifickou portrétní sochařskou tvorbu. Zaměří se na popis a formální rozbor vybraných autoportrétů a jejich "čtvrtý rozměr". Na základě těchto poznatků vytvoří koncept pro pojetí vlastního autoportrétu. Bude pracovat se skicami pro následné modelování autoportrétu a provede finální sádrový odlitek.Průběh realizace bude zdokumentován s cílem názorného přiblížení základních sochařských postupů v modelaci hlavy.
Jezdecký areál ve Žďáře nad Sázavou
Jaitnerová, Vendula ; Blažek, Petr (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem jezdeckého areálu na kraji obce Žďár nad Sázavou. Komplex se skládá ze dvou jezdeckých hal, bytu správce, stáje se zázemím pro jezdce a venkovních boxů pro koně. Budovy jsou rozmístěny tak, aby vytvářely uzavřený dvůr. Ve větší hale je umístěna vestavba s restaurací s výhledem do haly a ubytováním. Ubytovací kapacita šesti samostatných buněk je celkem 16 lůžek. Primárně je areál určen pro provozování jezdeckého sportu. Dvě venkovní pískové jízdárny a dvě kryté haly poskytují ideální zázemí pro pravidelný trénink koní a jezdců i pro pořádání závodů jak v létě, tak v zimě. Ve stáji je možné ustájit celkem 19 koní, dalších 8 ve venkovních boxech umístěných ve dvoře. V rámci diplomové práce je zpracován projekt jezdecké haly s vestavbou, bytu správce a venkovních boxů pro koně. V rámci práce byly zpracovány dvě specializace – návrh vytápění vestavby a bytu správce a návrh zastřešení jezdecké haly pomocí vazníku z lepeného lamelového dřeva. Součástí je i seminární práce s architektonickými skicami.
Využití Inventor Studia v modelování, vizualizaci a animaci
Kučera, Petr ; Vaněk, Jaromír (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je stručně popsán softwarový program Autodesk Inventor s popisem možností modulu Inventor Studio a vytvoření jeho manuálu. Je zde nastíněno jeho použití a také postup tvorby jednoduchého modelu elektrického zařízení (stykače) a vytvoření jeho prezentace.
Moderní CAD systémy v silnoproudé elektrotechnice
Strnad, Karel ; Vorel, Pavel (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na stručné shrnutí historie CAD systémů a popisuje novinky, které přináší nová verze programu Autodesk Inventor oproti předešlé verzi. Poté je v pěti krocích popsán postup parametrického modelování v programu Autodesk Inventor od náčrtu až po výsledný 3D model včetně výkresové dokumentace. Důraz je kladen zejména na vysvětlení základních modelovacích funkcí a prostředí v témže programu. Důležitou součástí této práce je i stručné vysvětlení některých pojmů vztahujících se k parametrickému modelování a animace modelu vytvořeného v programu Autodesk Inventor.
Techniky tvorby sestav ve vybraných CAD systémech v příkladech se zaměřením na 3D modeláře Inventor a SolidWorks
SOSNA, Tomáš
Má práce pojednává o rozdílech v CAD systémech, konkrétně v Autodesk Inventor a SolidWorks. Zaměřoval jsem se zejména na techniky tvorby sestav, tj. tvorbu a skládání součástí do sestavy pomocí vazeb a animace. Pro tento účel jsem vytvořil sestavu parního stroje, na které jsem demonstroval všechny postupy a rozdíly v programech. Práci jsem se snažil dělat tak, aby byla vhodná pro výuku studentů v oblasti CAD systémů. Rovněž jsem provedl výzkum. Zajímalo mě kolik technických firem a škol používá jeden z těchto dvou CAD systémů, jaký je počet žen a můžu na pozici konstruktéra, kolik studentů a studentek v daných programech pracuje na škole atd. Součástí práce je také AVI soubor, na kterém je vidět, jak sestava funguje a pohybuje se.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.