| |
|
Marketingový mix společnosti
Hudec, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix rodinného vinařství. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy a proměnné marketingového mixu. V analytické části jsou detailně zpracované analýzy, na základě kterých jsou v návrhové části diplomové práce navrhovány způsoby zlepšení marketingového mixu vinařství.
|
| |
|
Podnikatelský záměr – cateringové služby
Stržinek, Daniel ; Vilímová, Monika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení nového podniku v oblasti gastronomických služeb na bázi cateringu. Teoretická část se zabývá strukturou podnikatelského plánu, potřebnými analýzami, zdroji financování a možnostmi právní formy podniku. Praktická část je založena na poznatcích z odborné literatury a zkušenostech z oboru. Závěr je tvořen uceleným výběrem jedné nejvhodnější varianty, která je sestavena na základě širokých možností v jednotlivých kapitolách.
|
| |
|
Podnikatelský záměr
Marková, Adéla ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru, konkrétně návrhu na rozšíření výroby v malé strojírenské společnosti Unicode M&D, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky potřebnými ke zpracování návrhu, druhá část obsahuje analýzy okolí společnosti. Poslední část předkládá konkrétní návrh na rozšíření výroby v této společnosti.
|
| |
|
Podnikatelský záměr - rozvoj stavební společnosti
Tříletá, Kristýna ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření reálného podnikatelského záměru, který bude podkladem pro rozvoj společnosti Jemnická Stavba, a.s. Práce je tvořena ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o obecné charakteristice podnikatelského záměru. Praktická část obsahuje zhodnocení vnitřního a vnějšího stavu společnosti a následný návrh řešení. Cílem mé bakalářské práce je zpracování kvalitního podnikatelského záměru a ověření, zda je tento projekt realizovatelný.
|
| |
|
Podnikatelský záměr na založení společnosti vyrábějící a prodávající diáře
Potěšilová, Barbora ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce na základě poznatků získaných v teoretické části analyzuje vnější i vnitřní prostředí podniku na výrobu a prodej spotřebitelsky upravitelných diářů. Zkoumá jeho výrobní, marketingový, organizační i finanční plán a shromažďuje tak veškeré informace vedoucí k tvorbě podnikatelského plánu. Název práce je Podnikatelský záměr na společnost vyrábějící a prodávající diáře. Jedná se o společnost jménem Klik diář. Jejich produktem je diář, do kterého si zákazník může vybrat jednotlivé části dle svých preferencí. Hlavním cílem je tedy zpracování podnikatelského záměru pro společnost na výrobu a prodej uživatelsky přizpůsobitelných diářů na základě analýz zainteresovaných stran a obecného i oborového okolí. K tomuto cíli se dopracuji pomocí cílů vedlejších jako je průzkum konkurenčního prostředí, nalezení cílových zákazníků, vypracování marketingového, organizačního a finančního plánu a dostatečné nalezení, analyzování a popsání rizik pojících se založením společnosti. Práce se dělí do tří částí. Části teoretické, která obsahuje veškeré poznatky a východiska potřebné pro vytvoření následujících dvou částí bakalářské práce, analýzy současného stavu a návrhu vlastního řešení.
|