|
Analýza vybraných restauračních zařízení z pohledu zdravé výživy
Kremzerová, Daniela ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analyzovat nabídku a poptávku zdravé výživy ve veřejném stravování dvou českých měst, Prahy a Ostravy. V práci jsou vymezena základní východiska týkající se stravovacích služeb a zdravé výživy jako součásti životního stylu. Je představena tradiční česká gastronomie a její vývoj. Diplomová práce dále poukazuje na stravovací návyky české populace a časté chyby ve stravování z hlediska zdravé výživy. Vlastní výzkum se věnuje analýze nabídky vybraných restauračních zařízení. Součástí je rozhovor s výživovým poradcem a dotazníkové šetření, které se zaměřuje na poptávku zdravé výživy ve veřejném stravování. Závěr práce je věnován konečnému shrnutí zjištěných dat a návrhům na možná zlepšení.
|
|
Marketingová strategie restauračního zařízení Bohéma pro zlepšení ekonomických výsledků
Šílová, Dominika
Šílová, D.: Marketingová strategie restauračního zařízení Bohéma pro zlepšení ekonomických výsledků. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2014 Bakalářská práce charakterizuje restaurační zařízení Bohéma ve městě Brně. Posuzuje úroveň poskytovaných služeb z pohledu zákazníka, navrhuje marketingová opatření, která povedou ke zvýšení spotřebitelské poptávky a k dosažení kladného ekonomického výsledku - zisku v silném konkurenčním prostředí, v němž se Bohéma nachází. V práci je rozpracována marketingová komunikace a propagace, jakožto významný faktor zvyšování tržeb a nezbytný předpoklad pro pozitivní hospodářský výsledek.
|
| |
|
Provozně-marketingová studie gastronomického zařízení
Pertilová, Klára ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Práce je věnována provozně-marketingové studii gastronomického zařízení. Účelem je ověřit, zda je třeba využívat teoretických znalostí marketingového plánování v praxi, analyzovat stávající situaci restaurace a vyvodit opatření na zlepšení současného stavu. První část se týká teorie - gastronomické služby v rámci cestovního ruchu, legislativní úprava podnikání v gastronomii a marketingový mix. Druhá část je samotná analýza restauračního zařízení - jedna kapitola je zaměřena na provoz a druhá na použité marketingové nástroje.
|