Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systémy sériové diagnostiky motorových vozidel
Horpatzká, Michaela ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy sériové diagnostiky a jejich významem u moderních vozidel. Práce je členěna do pěti částí popisujících vývoj, základní úlohy OBD, okruhy trvale monitorované OBD, komunikaci řídící jednotky s testerem a praktickou ukázku použití univerzální diagnostiky Delphi
Palubní počítač pro automobil
Jelínek, Lubomír ; Bradáč, Zdeněk (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu palubního počítače pro osobní automobil. Shrnuje základní znalosti o řídicí jednotce, palubním počítači a dalších počítačích vozu. Seznamuje s diagnostickým protokolem OBD a jeho využitím pro čtení dat z řídicí jednotky. Je zde popsáno i konkrétní řešení modulárního palubního počítače. V závěru práce jsou navrženy postupy, jak palubní počítač rozšířit.
Univerzální palubní počítač do auta
Novohradský, Petr ; Crha, Adam (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce obsahuje kompletní návrh prototypu vestavěného zařízení pro zobrazování informací z vozidla. Je popsán čip ELM327 a jeho základní použití. Popisuje také vývoj diagnostické zásuvky vozidel v Evropských zemích. Obsahuje kompletní popis návrhu schématu, desky plošných spojů a popis implementace firmware. Práce popisuje využití realtime operačního systému ve vestavěném zařízení.
Využití diagnostické sady VAG-COM PROFI v soudním inženýrství
Wertheim, Adolf ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi využití diagnostické sady VAG-COM PROFI v soudním inženýrství. Po vymezení teoretických souvislostí, v rámci možnosti zjišťování technického stavu vozidla, předkládá aplikace diagnostických postupů provedených předmětnou sadou. Z hlediska možnosti zjišťování jízdních parametrů prezentuje možnosti měření zrychlení vozidla a odhadu výkonu motoru. Součástí jednotlivých měření je uvedení metodiky a interpretace výsledků.
Bezdrátový sběr diagnostických dat z automobilu podporujících OBD-II
Fadrný, Jaroslav ; Kořínek, Tomáš (oponent) ; Raida, Zbyněk (vedoucí práce)
Prostudujte protokol OBD-II a seznamte se s koncepcí existujících zařízení, která tento protokol využívají k bezdrátovému přenosu dat diagnostiky automobilu. Různé koncepce vzájemně porovnejte a navrhněte vlastní koncepci zařízení. Zařízení by mělo být sestaveno ze standardních komponentů bez nutnosti vývoje vlastního hardware. Navržené zařízení realizujte. Ověřte funkčnost zařízení, změřte jeho dosah a datovou propustnost. Zabývejte se napojením na databázový server a jednoduchou prezentaci dat.
Diagnostika moderních vozidel
Holeš, Cyril ; Pech, Ondřej (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Diagnostika vozidiel sa stala neoddeliteľnou súčasťou kontroly, ovládania a vývinu vozidiel. Cieľom tejto bakalárskej práce je zhrnúť a porovnať možnosti diagnostiky moderných vozidiel. Práca sa v prvej časti zameriava na vývin diagnostiky, výhody a nevýhody jednotlivých typov diagnostík, prehľad informácií získavaných pred OBD II diagnostikou a na prehľad noriem a komunikačných protokolov. V ďalšej časti porovnáva možnosti niektorých druhov diagnostík v praxi.
Emisní normy EURO 6
Velešík, Aleš ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na přiblížení problematiky emisní normy EURO 6. Nachází se zde obecný popis jednotlivých zkoušek, které musí výrobce absolvovat a úspěšně splnit, aby mohl vyrábět automobily na této emisní úrovni. Dále se zde nachází popis škodlivých látek produkovaných z výfukového systému automobilu a přehled používaných konstrukčních prvků k jejich redukci. V závěru je zamyšlení nad problematikou emisních norem a jejich neustálým zpřísňováním.
Monitorování provozu osobního automobilu s využitím servisní přípojky
Muška, Radomír ; Marada, Tomáš (oponent) ; Němec, Zdeněk (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru Aplikované informatiky a řízení, předkládá návrh plnohodnotné servisní diagnostiky pro osobní automobily. Tato diagnostika byla navržena na základě studie profesionální servisní diagnostiky, sběrnice CAN, standardů OBD a EOBD. Diagnostika využívá programového prostředí VAG-COM (tvůrce programu Roos-Tech). Samotné řešení je nízkonákladové a nevyužívá žádných profesionálních přístrojů, navržený diagnostický kabel je plně kompatibilní se standardem OBD.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.