Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Svobodová, Eliška ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje analýze nabídky cestovní kanceláře Vivamonde. V první části vymezuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, především pojmy spojené s fungováním cestovní kanceláře v legislativní rovině. Dále je obecně charakterizována nabídka v cestovním ruchu s důrazem na nabídku cestovní kanceláře. Praktická část se zabývá samotnou cestovní kanceláří Vivamonde a rozborem produktů a služeb, které nabízí. Je zmíněno její úzké zaměření na destinaci Turecko a stručně jsou popsána jednotlivá letoviska, která figurují v její nabídce. Zájezdy jsou analyzovány z hlediska typu zájezdu, dopravy a poskytovaného ubytování a stravování. V poslední části je zmíněna cena zájezdu a platební podmínky a je popsána činnost cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje.
Tvorba zájezdu v rámci výjezdového cestovního ruchu
Krzáková, Linda ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit poznávací zájezd do Nizozemska, který je sestavován na objednávku klienta. Zájezd v této práci je zaměřen především na poznání kulturně-historických a přírodních atraktivit země. Součástí práce je také teoretická část, která popisuje postup tvorby zájezdu cestovní kanceláří. Účastníci tohoto zájezdu navštíví hlavní město Amsterdam, budou moci obdivovat krásy květinového parku Keukenhof, zhlédnou ukázku výroby tradičního holandského porcelánu s ručním modrým zdobením -- fajáns a navštíví také sýrový trh a skanzen větrných mlýnů v Zaanse Schans.
Prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice
Pořtová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice. V této práci jsou představeny německé cestovní kanceláře, jejichž zájezdy si mohou čeští turisté v České republice zakoupit. Na konkrétním cenovém srovnání zájezdů německých a českých cestovních kanceláří jsou uvedeny destinace, které lze výhodněji pořídit u německých, popřípadě českých pořadatelů zájezdů.
Tvorba zájezdu v rámci domácího cestovního ruchu
Pfauserová, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku týkající se činnosti cestovních kanceláří, konkrétně na tvorbu produktu v rámci domácího cestovního ruchu. Jejím cílem je vytvořit zájezd, který bude schopen obstát v konkurenci a bude se těšit zájmu mnoha lidí. Cílovou destinací je jižní část Plzeňského kraje, která má velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu díky početným historickým památkám i krásám přírody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.