Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 154 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Olomouc - Šumperk v km 19,695 - 22,7 včetně technologie prací
Blaňková, Monika ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na trati Olomouc – Šumperk v úseku km 19,695 – 22,700. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných předpisů a obnovu odvodnění tratě. Cílem práce je také rekonstrukce nástupiště Troubelice zastávka a návrh nové zastávky Troubelice – střed. Součástí práce je i provedení technologie práce.
Studie prodloužení tramvajové trati do městské části Brno-Lesná
Pěknicová, Daniela ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh řešení prodloužení tramvajové tratě linky č. 5 ve městě Brně, která je nyní ukončena obratištěm na zastávce Štefánikova čtvrť na ulici Merhautova v katastrálním území Černá Pole. Navrhovaná tramvajová trať vede v prostoru místních komunikací a končí nově navrženým obratištěm na ulici Okružní v katastrálním území Lesná. V rámci práce je navržena konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a možnost napojení na Halasovo náměstí.
Vývoj kvality koleje
Peňázová, Gabriela ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem kvality koleje v čase. V první části práce je popsán současný systém měření a vyhodnocování kvality koleje. Druhá část práce aplikuje popsaný systém na traťový úsek dvoukolejné celostátní tratě Hodonín-Rohatec. V programu MATLAB jsou vyhodnocena data z měření SŽDC a následně porovnána s proběhlými pracemi na trati. Pro vybrané úseky jsou stanoveny exponenciální a lineární funkce vývoje kvality parametru podélná výška koleje a hodnotí možnost využití vypracované analýzy pro predikci vývoje kvality koleje.
Rekonstrukce železniční stanice Jeseník
Francová, Aneta ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rekonstrukce železniční stanice Jeseník“ řeší vybudování nástupiště vhodného pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení rychlosti, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
Optimalizace traťového úseku Olomouc - Šumperk v km 25,7 - 28,652
Živný, David ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimalizaci traťového úseku Olomouc - Šumperk v km 25,7 - 28,652. Součástí práce je obnova železničního svršku a spodku dle platných norem a předpisů, zřízení jeho odvodnění, návrh technologického postupu prací a výkaz výměr. V rámci práce byla řešena úprava geometrických parametrů koleje.
Návrh zdvoukolejnění železniční tratě v úseku Chlumec nad Cidlinou - Hradec Králové
Hlávka, Miloslav ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií zdvoukolejnění trati v celém úseku mezi městy Chlumec nad Cidlinou a Hradec Králové. V návrhu je zpracováno několik variant řešení, které se liší v délce úseku, kde může být dosažena traťová rychlost 160 km.h-1. Také jsou prověřeny možnosti zrušení úrovňových křížení s pozemními komunikacemi a je zpracován odhad nákladů na výstavbu.
Porovnání technologií podbíjení koleje
Bombera, Jan ; Hartmann, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením upravené technologie podbíjení koleje a jejím porovnáním s nyní používanou technologií na základě měření geometrických parametrů koleje a jejího svislého sedání na zkušebním úseku, který byl vytvořen na dvoukolejné trati Břeclav – Přerov v blízkosti zastávky Rohatec, kde byla jedna traťová kolej v rámci pravidelných údržbových prací podbita stávajícím postupem a druhá upravenou technologií. Úprava technologie spočívá v aplikaci zvýšeného počtu záběrů podbíjecích pěchů, čímž dojde k vytvoření větší a více zhutněné štěrkové lavičky pod pražcem. Cílem práce je ověřit, zda je při upravené technologii podbíjení rychlost rozpadu geometrických parametrů koleje menší, díky čemuž by byla možnost prodloužit údržbové cykly při dodržení provozních odchylek koleje a bezpečnosti provozu.
Rekonstrukce železniční tratě Branná - Ostružná včetně technologie prací
Raif, Lukáš ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku trati Mikulovice – Hanušovice v úseku km 15,350 – 17,847. Úsek začíná za přejezdem s pozemní komunikací číslo II/369 mezi stanicemi Branná a Ostružná a končí výhybkou č. 5 v železniční stanici Ostružná. Při rekonstrukci je potřeba také vyřešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a dále je potřeba řešit také obnovu odvodnění tratě. Součástí práce bude i provedení technologie práce.
Analýza vybraných metod zřizování a měření prostorové polohy koleje
Karásek, Jakub ; Vukušič, Ivan (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem práce je srovnání různých způsobů měření geometrických parametrů koleje a srovnání metod navádění automatické strojní podbíječky (ASP) při zřizování geometrických parametrů koleje vybrané části mezistaničního traťového úseku Brodek u Přerova - Grygov. Práce obsahuje popis měřícího vozu železničního svršku a měřícího systému APK, jejichž data posloužily k porovnání geometrických parametrů koleje a její prostorové polohy po dobu sledování úseku. Závěr práce obsahuje zhodnocení jednotlivých měření a doporučení pro praxi.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Hradčovice - Luhačovice
Bětík, Václav ; Ing.Miroslav Hoza (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem této práce je prověřit možnost zvýšení traťové rychlosti pro traťový úsek Hradčovice - Újezdec u Luhačovic a v navazujícím úseku Újezdec u Luhačovic - Luhačovice. Zvýšení rychlosti je posuzováno pro stávající geometrické parametry koleje i pro geometrické parametry koleje s navrhovanými změnami, které však nesmí výrazněji zasahovat do tělesa tratě. V místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení apod. je brán ohled na omezení rychlosti, popř. budou navrženy změny i těchto objektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 154 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.