Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Profesní dráha vychovatele ve školní družině
KULHANOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá vývojem profesní dráhy vychovatelů ve školních družinách. Součástí práce je teoretická část a vlastní výzkum. Kapitola první vymezuje pojmy profesní dráha a životní dráha. Kapitola druhá se zabývá vychovatelem ve školní družině, jeho pracovní náplní a s tím související kvalifikací vychovatele, kompetencemi, typologií vychovatele a riziky profese v podobě syndromu vyhoření. Kapitola třetí se analogicky zabývá profesí učitele. Ve čtvrté kapitole dochází k porovnání profesní dráhy vychovatele s profesní dráhou učitele a celkovému shrnutí. Pátou kapitolu tvoří vlastní výzkum kvalitativního charakteru s metodou rozhovoru a designem biografické studie.
Co je dětská teologie?
HOMOLKOVÁ, Milena
Bakalářská práce s názvem Co je dětská teologie se zabývá přiblížením této problematiky i českým čtenářům. Představuje dětskou teologii jako samostatnou disciplínu teologie, která se může vyskytovat už u dětí v mateřské škole. Popisuje také rozdělení dětské teologie. U jednotlivých druhů dětské teologie jsou uvedené příklady, které byly realizovány v německy mluvících zemích.t
Implementace Filozofie pro děti do oddělení školní družiny
DŘEVOVÁ, Šárka
Tato diplomová práce popisuje proces implementace vybraných prvků programu Filozofie pro děti do činnosti školní družiny. Teoretická část představuje program Filozofie pro děti a školní družinu. Vlastní výzkumné šetření formou případové studie popisuje program Filozofie pro děti v podobě deseti setkání v rámci programu ranní školní družiny a deseti setkání v rámci programu odpolední školní družiny. Dále se zamýšlí nad zjištěnými faktory, které se při filozofických sezeních objevovaly.
Přiblížení křesťanských symbolů Vánoc dětem ve školní družině
KEJVALOVÁ, Lenka
Bakalářská práce s názvem Přiblížení křesťanských symbolů Vánoc dětem ve školní družině, se zabývá uvedením do obecné problematiky symbolů a rituálů. Dále se zaměřuje na hlavní symboly, rituály a svátky v období adventu a Vánoc. Popisuje také metodu ticha, která napomáhá lepšímu porozumění jejich významu. Aplikací metody ticha a vysvětlením hlubších významů hlavních vánočních symbolů dětem ve školní družině se zabývá praktická část bakalářské práce.
Rozdíly ve využívání didaktické hry ve školních družinách ve městě a na vesnici
PÁRALOVÁ, Sabina
Práce se zabývá využíváním didaktické hry ve školních družinách. Cílem práce je nalézt rozdíly ve využívání didaktické hry ve školních družinách vzhledem k podmínkám života ve městě a na vesnici. Nejdříve je vymezen pojem hra, didaktická hra, znaky a vlastnosti her, je popsána typologie her a prostředí, ve kterém se hra uskutečňuje. Dále je zpracován volný čas mládeže, jeho funkce. Přiblíženo je i město, vesnice a vliv lokálního prostředí. Následně jsou rozpracována zařízení pro volný čas dětí a mládeže, je vysvětlen pojem školní družina a školní klub. Práce zahrnuje výzkum, který proběhl formou dotazníku, který anonymně zodpověděly vychovatelky ze školních družin.
Zájmové vzdělávání jako kompenzace jednostranné zátěže základní školy
Kuříková, Michaela ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Zájmové vzdělávání jako kompenzace jednostranné zátěže základní školy Abstrakt Diplomová práce se věnuje zájmovému vzdělávání a jeho funkcím ve vztahu ke školní jednostranné zátěži. Teoretická část vychází ze součastného stavu vzdělávací politiky v oblasti zájmového vzdělávání. Dále jsou podrobněji prezentovány aktuální otázky zájmového vzdělávání v České republice (jeho funkce, cíle, formy, instituce zájmového vzdělávání apod.) a Evropě, kde se o zájmovém vzdělávání hovoří jako o mimoškolní péči. V praktické části práce je realizován výzkum zaměřený na přínos zájmového vzdělávání u žáků základních škol. Součástí práce je také vymezení návrhu na vhodné využívání volného času jako kompenzace jednostranné zátěže školní docházky. Klíčová slova Zájmové vzdělávání, školní družina, školní klub, volný čas, mimoškolní péče, zátěž školního prostředí, školní vzdělávací program školní družiny
Kultura a umění Pardubic v rámci školního projektu
Skácelová, Karolína ; Žáková, Marcela (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
v českém jazyce: Bakalářská práce se zabývá projektem ve školní družině v teorii a následně je projekt "Kultura a umění Pardubic" předveden v praxi. V teoretické části se věnuji školní družině, její funkci a významu pro rodiče i žáky. Zmiňuji organizační formy práce a zdůrazňuji projekt jako vysoce efektivní a u žáků oblíbený. Praktická část je věnována projektu "Kultura a umění Pardubic.", který jsem se snažila realizovat v podmínkách školní družiny při ZŠ Polabiny 1 - Pardubice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.