Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 217 záznamů.  začátekpředchozí208 - 217  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Čas jako nutná subjektivní podmínka procesu vnímání
HUNAL, Lukáš
Práce je zaměřena na popsání vztahu mezi časem a procesem vnímání. Čas je zde chápán jako nutná subjektivní podmínka poznávání. První kapitola se zabývá komplexním pohledem na čas. Čas je zde rozdělen na čas objektivní, čas subjektivní a čas jako nutná subjektivní podmínka poznávání. Druhá kapitola popisuje proces vnímání. Vnímání je nahlíženo jako centrální proces, který na základě zprostředkování podnětů z vnějšího světa neustále vytváří smyslový obraz skutečnosti. Třetí kapitola popisuje, jakým způsobem se čas váže na lidské vnímání. Čas je pokládán za nezbytnou podmínku, jejíž pomocí se věci ukazují v časové posloupnosti.
Vnímání bolesti u pacientů po operačním výkonu
VAŇKOVÁ, Blanka
Bakalářská práce na téma {\clqq}Vnímání bolesti u pacientů po operačním výkonu{\crqq} se zabývá odlišnostmi při vnímání bolesti v pooperačním období. Pro dosažení stanovených cílů byl prováděn výzkum metodou dotazování technikou dotazníku. Výzkumný soubor tvořili pacienti hospitalizováni na chirurgických odděleních Nemocnice České Budějovice a Nemocnice Strakonice. Cíle práce byly splněny, protože pomocí výzkumu jsme zjistili skutečný stav dané problematiky. Hypotéza 1 se nepotvrdila, jelikož většina zdravotnického personálu si ověřuje účinek po podání analgezie. Hypotéza 2 se potvrdila, po operačním výkonu vnímají ženy bolest intenzivněji než muži. Hypotéza 3 se potvrdila, protože pacienti po svodné anestézii vnímají bolest jako menší než po celkové anestezii. Bakalářská práce poslouží sestrám, aby se zamyslely nad tím, zda pacientům dostatečně nabízejí tišení bolesti, ověřují si účinek po podání analgezie, přistupují k pacientovi s ohledem na druh operačního výkonu a individuální vnímání bolesti.
Vliv ošetřovatelské péče na průběh hospitalizace klienta s diagnózou MRSA
ŠTVERÁKOVÁ, Martina
Bakalářská práce mapuje vliv ošetřovatelské péče na průběh hospitalizace klienta s diagnózou MRSA. Z výsledků šetření vyplynulo, že nemocní s MRSA hospitalizovaní v izolaci jsou o důvodu izolace a o pravidlech ošetřovatelské péčw v ní poskytované ve 100 % informováni zdravotnickým personálem, a že tato pravidla a opatření vnímají pozitivně, jako potřebná opatření k prevenci přenosu nemocí. Cíl práce byl splněn, hypotéza byla potvrzena.
Vnímání přírodních složek krajiny aktéry cestovního ruchu v regiónu Jindřichova Hradce
HOLKUPOVÁ, Lucie
Zjištění, jak turisté, aktéři CR vnímají přírodní složky krajiny formou dotazníkového šetření a studiem odborné literatury zabývající se především geografií CR a dalšími problémy související s tématem. Na základě studia literatury a marketingového šetření byly stanoveny cíle a hypotézy diplomové práce a ty byly následně osvětleny a potvrzeny.
Výzkum vnímání značky Palette.
Dostálová, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním kosmetické značky Palette. Analyzuje její komunikační aktivity, identitu a prvky značky a srovnává jej s její mateřskou značkou Schwarzkopf. Cílem práce je postihnout, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku. Zjišťuje povědomí, asociace s ní spojené a postoje spotřebitelů vůči Palette. Hlavní metodou k dosažení cíle práce je vlastní výzkum prováděný metodou online dotazování a také analýzou veřejně dostupných sekundárních údajů a neveřejných sekundárních údajů od firmy Henkel.
Realita a virtualita
Bardová, Helena ; Pstružina, Karel (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Ve své práci se zabývám vysvětlením pojmů reality a virtuality, jejich různými definicemi, příklady a úhly pohledu na jejich chápání. Tyto pojmy jsou zasazeny do kontextu dnešní doby, jíž virtualita a s ní spojená výpočetní technika tak zásadním způsobem ovlivňuje. Rozebrána je i problematika identity jak reálné, tak virtuální. Na obšírněji rozvedených příkladech on-line nakupování a práce z domova staví práce do kontrastu jejich výhody a nevýhody. V jedné z kapitol je popsán vliv virtuality na život dnešního člověka, včetně tzv. počítačových nemocí. Podporu práci poskytuje rozsáhlá kapitola s výsledky statistických výzkumů v oblasti pobývání ve virtuálních světech a s tím spojených negativních jevů, také stav informovanosti o nich a prevence. Do textu je zahrnut též vznik a postupný vývoj nositelů virtuality, tedy internetu, mobilních telefonů a televize. Práce se opírá o názory významných autorů z oblasti sociologie, filozofie a informatiky. Je též prokládána mými úvahami a uzavírá se kapitolou o předpokládaném budoucím vývoji techniky podporující virtualitu.
Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Líbenek, Petr ; Pincová, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
Vnímaní značky Triola
Dohnal, Petr ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na vývoj a současné vnímání tradiční značky Triola na českém trhu. Analyzovány jsou vybrané marketingové aktivity, které jsou dle názoru autora pro vnímání značky klíčové. Součástí práce je řada doporučení vedoucích ke zlepšení stávajícího stavu.
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 217 záznamů.   začátekpředchozí208 - 217  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.