Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace HTTP s lokální vyrovnávací pamětí
Šváb, Michal ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou implementace HTTP protokolu verze 1.1 s lokální vyrovnávací pamětí. Jedná se o vytvoření aplikačního rozhraní pro odesílání HTTP požadavků a příjem následných odpovědí. Jednotlivé odpovědi jsou pokud možno uloženy na lokálním disku a poté využity při opětovných dotazech na daný dokument. Přičemž je protokol implementován v jazyce Java verze 5 a novější.
Probability-based model for network traffic
Bednár, Peter ; Jelínek, Mojmír (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
This work identifies sevral basic types of traffic in IP networks and describes main characteristics of each type of the basic netowrk service focusing on HTTP and VoIP protocols.
Probability-based model for network traffic
Bednár, Peter ; Jelínek, Mojmír (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
This work identifies several basic types of traffic in IP networks and describes main features. The basic network services such as HTTP, VoIP and electronic mail are discussed focusing mainly on HTTP and VoIP probability-based models for network traffic which are applied to the software simulation of real network.
Některá specifika komunikace ve stavebnictví
Eimann, Kamil ; Tošovský, Lukáš (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá některými specifiky komunikace ve stavebnictví. Jako konkrétní oblast si práce vybírá komunikaci se stavebními úřady na území ČR. Teoretická část je zaměřena na vymezení veřejné správy, charakteristiku a činnost stavebních úřadů. Dále se zabývá vymezením pojmů komunikace a principy správně vedené komunikace. Jsou zde představeny základní typy žádostí, prostřednictvím kterých občan komunikuje s úřadem. V praktické části je provedeno dotazníkového šetření stavebních úřadů na celém území České republiky. Výzkum se zabývá komunikací mezi úřady a občany. Výsledkem je návrh na zlepšení komunikace a efektivnější práce stavebních úřadů. Především v podobě doporučených změn současného stavebního zákona, zlepšení negativního pohledu občanů na správu, vyhledávání objektivních informací namísto zavádějících zpráv v médiích či svěřit zastupování při komunikaci s úřady odborníkům.
Minimalizace rizik úvěrového rozhodovacího procesu banky
Skovajsa, Radek ; Kryštof, Zdeněk (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Práce ve své teoretické části popisuje vývoj českého bankovnictví s důrazem na jeho porevoluční přerod v podmínkách tržní ekonomiky. Na konkrétní případové studii je demonstrován rozhodovací úvěrový proces banky, který je založen na metodice a postupech směřujících k maximální eliminaci úvěrového rizika. Současně je však prezentován i mírně modifikovaný subjektivní názor na rozhodnutí o konkrétním obchodním případu. Je zdůrazněno, že každé rozhodnutí banky musí být v souladu s pravidly ČNB. Závěr celé práce potvrzuje maximální úsilí tuzemských bank o minimalizaci rizik při svém rozhodovacím procesu, což se odráží i v současném stabilním vývoji českého bankovnictví.
Podnikatelský záměr
Plánská, Alexandra ; Holeček, David (oponent) ; Groligová, Ivana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je projekt „Turistické centrum SOLNICE", jehož obsah tvoří stavební obnova a rekonstrukce dvou historických budov umístěných v Městské památkové rezervaci Znojmo na rodinný penzion kategorie *** standard s celkovou ubytovací kapacitou 51 lůžek a širokou nabídkou doprovodných služeb pro turisty. Cílem diplomové práce je posouzení realizovatelnosti a smysluplnosti projektu, zhodnocení a zdůvodnění investice do projektu z ekonomického a technického hlediska, tzn. prokázat, zda byla vybrána nejlepší možná varianta, zda byly přesně odhadnuty potřebné finanční prostředky na výstavbu a provoz, prokázat trvalou udržitelnost investice a identifikovat rizika. Zároveň bude zpracovaná diplomová práce sloužit jako součást dokumentace pro žádost o dotaci v rámci programu SROP.
HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
Fiala, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
V teoretické části objasním, co je to HelpDeskový systém, principy fungování a jeho uplatnění. Popíši, o čem pojednává metodika ITIL ze strany účelu a využití, včetně popisu důležitých managementů. Přínosem bakalářské práce bude hlavně průzkum českého trhu a srovnání HelpDeskových systémů z pohledu vlastností, ceny, ceny za podporu, pozici na trhu, výhod a nevýhod, licence a dalších důležitých aspektů. V praktické části popíši způsob implementace vybraného HelpDeskového systému, zavedení do společnosti a jeho požadavky na technické vybavení.
Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
Gregor, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací nasazení pracovníků na service desku ve společnosti Atos IT Solutions and Services s.r.o. Představuje funkci service desku obecně i z pohledu metodiky ITIL. Představuje také metodiky pro výpočet vytížení pracovníků. V praktické části se zabývá sběrem dat a jejich úpravou tak, aby mohla být provedena analýza a navržena vhodná opatření vedoucí k zefektivnění využití pracovních sil na service desku. Použitá metoda umožňuje vytvářet predikce poptávky po službách service desku vždy pro konkrétní časové období.
Vybrané modely hromadné obsluhy
Otarbayeva, Zhamilya ; Kořenář, Václav (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Abstrakt Název práce: Vybrané modely hromadné obsluhy Autor: Zhamilya Otarbayeva Katedra: Katedra Ekonometrie Vedoucí práce: Ing. Václav Kořenář, CSc. Cílem práce je shromáždit a popsat složitější modely hromadné obsluhy. Soustředila jsem se na popis dvou z nich. Jedním z takových modelu je systém s prioritami. V práci jsou popsané tří typy priorit: dynamické, relativní a absolutní. Jsou uvedené vzorce, v některých případech s odvozením a jsou uvedeny příklady ze života, kde lze se setkat s projevem některých druhů priorit. Dál v teoretické části je uveden popis nepoissonovských modelů hromadné obsluhy. Omezila jsem se na vysvětlování čtyř modelů: s erlangovským vstupním proudem a exponenciálním časem obsluhy, s poissonovským vstupním proudem a erlangovskou dobou obsluhy, model s deterministickým a obecným rozdělením. Je uveden postup odvození vzorců pro určení průměrné doby čekání na obsluhu ve frontě, průměrný počet požadavků ve frontě a v systému. V praktické části jsem uvedla vymyšlené příklady, pro lepší znázornění popsaných modelu. Popis základních charakteristik systému hromadné obsluhy je uveden v první kapitole.
Podmínky a možnosti využívání Evropského sociálního fondu v období 2007 {--} 2013.
LANDOVÁ, Dagmar
Diplomová práce je zaměřená na problematiku Evropského sociálního fondu (ESF) a na administraci tohoto fondu v ČR. Evropský sociální fond je jedním ze dvou Strukturální fondů, které slouží jako finanční zdroje na spolufinancování, společně s národními a soukromými prostředky, aktivit vedoucích k snižování rozdílů v ekonomické vyspělosti mezi jednotlivými regiony. Prostředky ze Strukturálních fondů, které má ČR přiděleny, jsou dle své povahy rozděleny a administrovány jednotlivými Operačními programy, tyto vycházejí z Národního strategického referenčního rámce. Tedy dokumentu, který je schvalován evropskou komisí vždy na dané programovací období. V diplomové práci jsou apriori popsány a porovnány vybrané Operační programy financované Evropským sociálním fondem a jejich postup administrace. Dále pak vybrány některé problémy, které se vyskytly převážně v průběhu prvního {\clqq}zkráceného`` programovacího období 2004 - 2006.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.