Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh brzdového pedálu
Oravec, Peter ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom brzdového pedálu vozidla Formula Student. V úvodnej časti práce sa pojednáva o jednotlivých častiach brzdových systémov osobných automobilov. Hlavným bodom práce je určenie pedálového pomeru tak, aby na pedál pôsobila optimálna ovládacia sila. Pri návrhu pedálu sa dbalo na zachovanie nízkej hmotnosti a na funkčnosť pedálu. Konštrukčný návrh ramena bol analyzovaný metódou konečných prvkov a podľa potrieb upravovaný.
Návrh brzdové soustavy formulového vozu
Dobrovolný, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Návrh brzdové soustavy pro vůz formulového typu. Výpočet základních sil působících v brzdové soustavě, včetně návrhu hydraulických okruhů. Mechanická analýza nejdůležitějších součástí brzdového systému a pedálové sestavy. Tepelná analýza brzdových kotoučů. Výroba a celková kalkulace nákladů.
Brzdové systémy motorových vozidel
Brychta, Jan
Bakalářská práce obsahuje současný stav v konstrukci a vývojové trendy brzdových systémů automobilů. V úvodu je uveden vývoj a důvody zavádění brzdového systému pro nákladní automobily. Dále je obecné rozdělení a současné trendy brzdových systémů, jako je EBS -- elektronický brzdový systém s dílčími funkcemi: EPB -- elektropneumatická brzdová soustava, ABS -- antiblokovací brzdový systém, ASR -- regulace prokluzu náhonu, ESP -- elektronický program stability vozidla, EBD -- elektronické rozdělování brzdné síly. Získané technické parametry jsou tabulkově zpracovány a bylo provedeno hodnocení.
Zvýšení brzdného účinku mokrých diskových brzd
Falta, Martin ; Ševčík, Miloš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem brzdového systému traktoru Zetor Forterra HSX. Začátek práce je věnován přehledu konstrukcí brzdových systémů jiných světových výrobců traktorů. Následuje vlastní konstrukční činnost od výběru varianty po konečný návrh. Práce obsahuje potřebné výpočty celého zařízení a její součástí je také výpočtová analýza napětí a deformace vybraných součástí s využitím numerického přístupu metody konečných prvků a výkresová dokumentace těchto součástí.
Konstrukce brzdového systému formule Student
Štylárek, Milan ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout brzdový systém pro vůz třídy Formula Student – Dragon 3, vyvíjeného studenty při fakultě strojního inženýrství VUT. Práce se zabývá problematikou výběru vhodných brzdových komponent a návrhem hydraulického systému optimalizovaného na brzdovou stabilitu vozu na tratích soutěže Formule Student. Součástí práce je i návrh vlastních brzdových kotoučů a jim náležejícím součástí. Tyto návrhy jsou dále pevnostně analyzovány. Na závěr je analyzována jízdní zkouška vozu Dragon 3, na němž byl navržený brzdový systém osazen.
Brzdový systém formule Student
Trna, Lukáš ; Kučera, Pavel (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je podat jejímu čtenáři komplexní informace, vedoucí k návrhu komponent brzdového systému, určeného pro závodní vozy kategorie formule Student. Zpracování je rozděleno do čtyř hlavních úseků. První část popisuje základní součásti brzdových systémů, s plynulým navázáním na rozbor brzdového systému u současně používaného vozu formule Student Dragon 1. V druhé, obsáhlejší části je provedeno dimenzování brzdového systému vozu formule Student Dragon 2, zohledňující získané poznatky z první generace vozu. Na základě měření a výsledků výpočtů, se třetí část zabývá návrhem konkrétních součástí brzdového systému, určeného pro druhou generaci vozu. Závěr diplomové práce je věnován návrhu modelu brzdového třmenu a jeho následné MKP analýze.
Pedálová skupina formulového vozidla
Pilčík, Adam ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce vypracovává základní přehled pedálových skupin současných vozidel. Soustředí se na vytvoření počítačového modelu pedálové skupiny a s pomocí výpočtového modelu a simulace napjatosti jednotlivých komponent navrhuje odlehčení.
Brzdový systém formule SAE
Brůna, Tomáš ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním brzdových systémů formule SAE. Z provedeného porovnání je vybráno nejvhodnější řešení a provedeno jeho dimenzování a vlastní konstrukční návrh. Ten je ověřen analýzou napjatosti a analýzou přestupu tepla.
Současná konstrukční řešení silničních motocyklů kategorií nad 500ccm
Vaculík, František ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této práce je shrnutí současných poznatků v konstrukci silničních motocyklů se zdvihovým objemem nad 500 ccm. Práce je členěna po jednotlivých konstrukčních celcích na motor, převodové ústrojí, rám a zavěšení kol, brzdový systém, elektrickou výbavu a na ostatní součásti. U každého celku je rozbor možných technických řešení, jejich výhody, nevýhody a použité materiály při výrobě. V závěru práce je srovnání tří motocyklů různých výrobců a jejich technické řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.