Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj mezinárodních obchodních firem v ČR a jeho ekonomické aspekty
Lochman, Alexander ; Jindra, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Jindřich (oponent) ; Filipová, Alena (oponent) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Předmětem této disertační práce "Rozvoj mezinárodních obchodních firem v ČR a jeho ekonomické aspekty" je komplexní zhodnocení působení mezinárodních maloobchodních firem potravinářského zaměření na dodavatelsko-odběratelské vztahy. Disertační práce je rozdělena do tří částí. První část disertační práce se věnuje vzniku a charakteristice moderních maloobchodních řetězců a hodnotí nástroje analýzy konkurenční síly v odvětví. Druhá část je věnována parametrům obchodního jednání a rozboru alokaci ekonomického přebytku dodavatele ve prospěch obchodního řetězce. Třetí část je zaměřena na roli ceny v maloobchodě, cenovým válkám a jejich dopadům na dodavatele a na spotřebitele.
Maloobchod v Kazachstánu
Shaibakov, Timur ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Táto práce je věnovana popisu maloobchodu Kazachstánu včetně analyzy jeho specifik, historii a dnešního stavu. Důraz v prácí je takě kláden na analyzu trhu nákupních center a budoucím trendům v kazašském maloobchodu v kontextu vstupu Kazachstánu do celní unie s Ruskem a Běloruskem.
Význam privatních značek
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analyzovat současnou situaci privátních značek na českém trhu a navrhnout možná zlepšení v této oblasti. V teoretické části představuji značky obecně, jejich historický vývoj a současné trendy. Poté se zaměřuji na privátní značky a vysvětluji jejich obecný význam. V praktické části nejdříve analyzuji nabídku privátních značek vybraných řetězců na českém trhu a poté se detailně zaměřuji na politiku privátních značek jednoho z nich. Dále představuji výsledky dvou průzkumů, převzatého a vlastního, na jejichž základě uvádím doporučení řetězcům pro zlepšení strategie privátních značek do budoucna.
Vývoj nákupních možností v Litomyšli a okolí
Kynclová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zmapováním maloobchodní sítě v Litomyšli a okolí. Cílem je zhodnotit vývoj místních nákupních možností a porovnat provozní typy maloobchodních jednotek (jsou zde specializované prodejny, supermarkety, diskont a v nedaleké České Třebové se nachází hypermarket). V první části práce je definován obchod a jeho funkce. Druhá část popisuje provozní typy (formáty) maloobchodních jednotek. Třetí část charakterizuje Litomyšl prostřednictvím základních ekonomických údajů a poskytuje obraz o její velikosti, poloze, mzdách a míře nezaměstnanosti. V další části jsou zpracovány údaje o prodejnách v Litomyšli, které byly zjištěny na základě vlastního průzkumu. Na začátku kapitoly je vždy v krátkosti popsán maloobchodní řetězec či vlastník prodejny, jeho historie a služby, které poskytuje a poté je charakterizována daná prodejna přímo v Litomyšli. Závěrečná kapitola vyhodnocuje vývoj prodejen v Litomyšli a změny, ke kterým došlo.
Marketing obchodních řetězců
Žižková, Veronika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem vybraných obchodních řetězců. Součástí první části je teoretický pohled na marketing obchodu. Druhá část je zaměřena na české obchodní řetězce, na jejich současnou situaci a zahrnuta je i prognóza budoucího vývoje. Součástí je i výzkum, který je proveden v Roudnici nad Labem a to na základě mnou vytvořeného dotazníku. Mezi hlavní cíle patří zjistit, jak zákazníci hodnotí místní obchodní řetězce a podle kterých kritérií se rozhodují při výběru prodejny.
Analýza prodeje biopotravin v rámci OŘ - regionální aspekty
MEDEK, Josef
Hlavním cílem diplomové práce je analýza prodeje biopotravin v rámci vybraných obchodních řetězců v jižních Čechách. A to konkrétně vymezení strategie prodeje, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje biopotravin s ohledem na vývoj za poslední 2 roky. V rámci obchodních řetězců dále pak vymezení silných a slabých stránek prodeje biopotravin.
Srovnání vybraných supermarketů v rámci ČR
Pelcová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat z daných hledisek vybrané supermarkety v rámci České republiky. Snahou je vytyčit určitá pro a proti jednotlivých řetězců a vzájemně srovnat jejich působení a vliv na český trh. Zaměřuje se na celkovou historii a vývoj maloobchodních řetězců od první světové války po současnost. Dále charakterizuje vybrané - Tesco, Kaufland, Billu a ESO MARKET a v poslední části srovnává čtyři konkrétní obchody těchto společností.
Mezipodnikové srovnání finančních ukazatelů vybraných obchodních řetězců v České republice
Merunka, Miloslav ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce obsahuje finanční analýzu a vzájemné mezipodnikové srovnání vybraných klíčových maloobchodních řetězců působících v České republice. Práce hodnotí devět společností v časovém období 2000 až 2006 z pohledu jejich tržeb, ziskovost, struktury aktiv a pasiv, likvidity a obrátkovosti zásob. Finanční analýza je provedena nejen pro jednotlivé společnosti, ale také podle typu maloobchodní jednotky, který je charakteristický pro danou skupinu řetězců.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Háková, Hana ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Kašová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá preferencemi zákazníků při výběru prodejny a skutečnostmi, které ovlivňují jejich rozhodnutí při výběru místa nákupu. Výzkum je proveden mezi respondenty v okrese Tábor a to na základě mnou vytvořeného dotazníku. Výsledky jsou porovnány s celorepublikovým výzkumem.
Moderní metody v retail businessu
Ptáčníková, Jarmila ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Jablonský, Josef (oponent)
Práce se zabývá moderními metodami v maloobchodu. Zejména je zaměřena na průnik klasických analytických metod, které jsou zastoupeny finanční analýzou a na straně druhé je aplikován modelový přístup, konkrétně DEA modely. Práce je členěna do čtyřech relativně samostatných kapitol, kromě úvodu, závěru, literatury a přílohové části. První kapitola se zabývá výzkumnou činnosti v obecné rovině, druhá kapitola je věnována charakteristice a vývoji retailu v České republice. Obsahem třetí kapitoly je využití kvantitativních metod maloobchodu a čtvrtá kapitola je zaměřena na trendy a budoucnost retailingových řetězců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.