Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí190 - 199dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozdíly v nákupním chování mužů a žen na českém retailovém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Bachmann, Petr (oponent)
Teoretická část práce je zaměřena na význam nákupního chování,převážně pak na predispozice nakupujícího a jednotlivé části kupního rozhodovacího procesu, které rámcově tvoří černou skřínku kupujícího a jsou hlavními faktory v ovlivňování nákupního chování. V praktické části dochází nejprve na základě sekundárních dat a pozorování k analýze rozdílů chování mezi ženou a mužem obecně, dále při nákupu v supermarketu nebo na internetu. Práce obsahuje také marketingový výzkum, který byl realizován na základě dotazníkového šetření a je zaměřen na nákupní rozdíly mezi mužem a ženou v maloobchodě s elektronikou na českém trhu. Na základě vzešlých odpovědí z dotazníku byl na závěr práce proveden mystery shopping.
Analýza dopadu změny ve zdanění dovozu neobchodního zboží
Mrkvičková, Jana ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Kučerová, Zuzana (oponent)
Cílem předkládané bakalářské práce je analyzovat dopad změny ve zdanění dovozu neobchodního zboží. Práce je zaměřena na změny týkající se osvobození od daně při dovozu zboží a upřesňuje, na jaké zboží se dané osvobození vztahuje. Úvodní část práce je věnovaná nákupnímu chování spotřebitelů na internetu. Druhá část práce je zaměřena na změny ve zdanění dovozu neobchodního zboží. V závěrečné části práce je provedena analýza dat získaných pomocí dotazníku a potvrzena nebo vyvrácena hypotéza znějící: Snížením limitu při dovozu zboží ze 150 EUR na 22 EUR se zájem o dovoz neobchodního zboží sníží a zároveň se zvýší poptávka po neobchodním zboží z Evropské unie.
Analysis of target groups and brand communications of Mercedes-Benz on the passenger car market in the Czech Republic
Dudinská, Daniela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burianová, Lenka (oponent)
Cílem práce je identifikovat slabé stránky, hrozby a příležitosti ve vyvíjených marketingových aktivitách značky Mercedes-Benz v ČR a navrhnout způsoby, jak inovovat komunikaci firmy se současnými, ale i potenciálními cílovými skupinami. Teoretická část práce přibližuje základní poznatky z oblasti brand managementu, nákupního chování spotřebitelů, výzkumu trhu a marketingové komunikace. Praktická část práce v úvodu představuje společnost Daimler AG, její historický vývoj, současné aktivity, strukturu brand portfolia a konkurenci značky Mercedes-Benz. Po stručném představení mateřské společnosti následuje charakteristika českého zastoupení značky Mercedes-Benz, positioningu, identity a image značky v ČR. Nosnou kapitolou praktické části práce je analýza, rozdělena na analýzu cílových skupin a analýzu marketinové komunikace značky Mercedes-Benz v ČR v roce 2011. Navazující kapitola obsahuje doporučení, formulované na základě výsledků analýzy. Tyto doporučení se vztahují k optimalizaci marketingových aktivit společnosti Mercedes-Benz ČR s ohledem na cílové skupiny a plánované obchodní aktivity firmy v budoucím období.
Změny nákupního chování zákazníků ve vybraném regionu
Háková, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pajer, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda došlo ke změně nákupního chování zákazníků oproti předcházejícím dvou letům, kdy byl v rámci mé bakalářské práce proveden obdobný výzkum. Celá práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu rozhodovacího procesu zákazníků, vymezení maloobchodních forem prodeje a rovněž se zabývá privátními značkami a biopotravinami. Druhá část je věnována vývoji českého maloobchodního trhu v několika posledních letech, současné situaci na českém trhu a nastínění možného budoucího vývoje. Třetí část zahrnuje detailní popis nákupních možností v okrese Tábor a vyhodnocení vlastního výzkumu, jež byl proveden na základě dotazníkového šetření včetně srovnání získaných výsledků s údaji z předchozího výzkumu. Celá práce je zakončena zhodnocením a shrnutím výsledků a poznatků, jež byly zjištěny z provedeného výzkumu s uvedením návrhů, kde by bylo možné tyto výsledky uplatnit přímo v praxi.
Cause-related marketing a principy jeho fungování
Šanderová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Současné trvdé konkurenční prostředí nutí firmy přicházet neustále s něčím novým. Zákazník se stává stále náročnější, jeho potřeby se posouvají směrem k vrcholu Maslowovy hierarchie potřeb. Cause-Related Marketing (CRM)jako jedna z nejrychleji rostoucích marketingových strategií reaguje na tyto trendy a využívá je ve svůj prospěch. Tento koncept je totiž integrální součástí firemní strategie v oblasti společenské odpovědnosti a představuje strategickou spolupráci firmy a neziskové organizace, kdy výši darovaných prostředků ovlivňuje spotřebitel prostřednictvím svých nákupů. Výzkumy dokazují,že tento koncept na spotřebitele "funguje", otázkou však zůstává, proč tomu tak je. Cílem diplomové práce je tedy vysvětlit prostřednictvím metody logické dedukce principy fungování CRM a celý koncept jednak zasadit do problematiky marketingové strategie a chování spotřebitele, jednak vymezit jeho souvislost se společensky odpovědným chováním firmy.
Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus.
Nováková, Markéta ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Čechová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Louny a analýzou chování spotřebitelů nakupujících potravinářské zboží v lounských maloobchodních prodejnách. V teoretické části jsou popsány principy řešení maloobchodní sítě, obchodní vybavenost měst a charakterizovány jednotlivé typy maloobchodních jednotek. Dále se práce zabývá vlivy působící na nákupní chování a shrnuje současný trend chování spotřebitele v České republice. Praktická část práce se zaměřuje na popsání maloobchodních jednotek v Lounech a vyhodnocení výzkumu týkajícího se chování lounských spotřebitelů. Výsledky výzkumu jsou v závěru práce srovnány s celorepublikovými trendy nákupního chování.
Výzkum nákupního chování spotřebitele
Hašková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem chování českého spotřebitele při nakupování vánočních dárků. Cílem práce je charakterizovat nákupní chování spotřebitelů v Praze při nakupování dárků a zároveň spotřební chování různých věkových a sociálních skupin, rovněž i rozdíl mezi muži a ženami.
Výzkum nákupního chování spotřebitele a obchodní vybavenost v Karlových Varech
Preňková, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní chování spotřebitelů a obchodní vybavenost města Karlovy Vary. Popisuje maloobchodní síť prodejen, které se zaměřují na prodej potravinářského zboží. Analýza vychází z dotazníkového šetření, ve kterém je zkoumána struktura nakupujících, frekvence návštěvnosti a aspekty ovlivňující výběr hlavní prodejny. Závěr tvoří shrnutí výstupů šetření a porovnání s celorepublikovými trendy nákupního chování spotřebitelů.
Fenomén slev na počátku nového milénia
Ducháčová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je výzkum chování spotřebitele v závislosti na slevových nabídkách. V teoretické části je definováno nákupní chování a druhy cen, se zaměřením na magické slovo ZDARMA. V další části je poskytnut pohled do zákulisí nízkých cen v obchodních řetězcích a představen vývoj českých obchodních sítí spolu s rostoucí nabídkou slev na českém trhu. Zvláštní kapitola je věnována slevovým portálům, novodobému fenoménu českého internetu. Praktická část shrnuje výsledky dotazníkového šetření mezi lovci slev. Na závěr je vyčíslen dopad slev na naši peněženku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí190 - 199dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.