Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Produkty cestovního ruchu v turistických informačních centrech Posázaví
PETRŮ, Soňa
Bakalářská práce se zabývá oblastí Posázaví, vlastní šetřené území oblastí Středního Posázaví, vymezenou městy Světlá nad Sázavou a Zruč nad Sázavou. Byla provedena analýza společenských a kulturních cílů turistů v Posázaví, analýza produktů vybraných turistických informačních centër Světlá nad Sázavou, Ledeč nad Sázavou a Zruč nad Sázavou. Byl proveden marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Byly vytvořeny dva druhy dotazníků, jeden pro turistická informační centra a jeden pro turisty, kteří v srpnu 2006 navštívily vybraná města. Na základě dotazníků pro turistická informačním centra byly zanalyzovány produkty vybraných infocenter. Výsledky získané druhým dotazníkovým šetřením byly podkladem pro vytvoření nového produktu cestovního ruchu. Novým produktem se stal třídenní výlet, sportovní víkend v Posázaví, prodávaný jako balíček služeb.
Propagační činnost Turistického informačního centra v Českých Budějovicích
SMETANOVÁ, Zdeňka
Cílem bakalářské práce bylo vyhodnotit a analyzovat statistická data získaná z dotazníkového šetření, které proběhlo v Českých Budějovicích v letních měsících roku 2007. Na vyhodnocení navázala tvorba podkladů pro zkvalitnění propagačních materiálů Turistického informačního centra v Českých Budějovicích.
Průzkum produktů turistického informačního centra v Litoměřicích v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
KOSINOVÁ, Vladimíra
Situační analýza produktů turistického informačního centra v Litoměřicích a využití zážitkového marketingu v jeho aktivitách.
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni
DENKOVÁ, Lenka
Cíl bakalářské práce spočívá už v jejím názvu: ,,Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu informačního centra". Na počátku práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, které jsou v závěru buď vyvráceny nebo potvrzeny. V práci jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni a jeho perspektivy a na analýzu jednoho z nejvýznamnějších produktů cestovního ruchu. V průběhu práce byl zjištěn problém týkající se právě produktu, následující kapitola nabízí návrhy řešení tohoto problému. Velmi důležitým podkladem bylo dotazníkové šetření a schůzky s představiteli jednotlivých subjektů vystupujících v bakalářské práci.
Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice
BRŮŽKOVÁ, Edita
Práce se zabývá analýzou turistických cílů ve Strakonicích a analýzou vybraných služeb cestovního ruchu. Na základě marketingového výzkumu v Městském informačním centru Strakonice byl navržen nový produkt pro vybraný segment turistů.
Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
TERČOVÁ, Veronika
Průzkum produktů TIC a popis jeho dosavadních činností. Nové návrhy na zlepšení a zeefektivnění chodu TIC.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Pelhřimov
SAMKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce slouží jako pomůcka pro rozvoj cestovního ruchu v Pelhřimově. Cílem je navrhnout nový produkt cestovního ruchu pro Turistické informační centrum Pelhřimov, jehož hlavním smyslem je oživení prohlídek stávajících atraktivit, jejich propagace a přilákání nových návštěvníků do města.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Telč
RIPPEROVÁ, Lenka
Práce analyzuje nabídku produktu cestovního ruchu v turistickém informačním centru v Telči. Charakterizuje nejvýznamnější přírodní i kulturně-historické atraktivity na Telčsku. Shrnuje výsledky dotazníkového výzkumu provedeného mezi návštěvníky Telče, jejich cíle, důvody příjezdu a také míru využívání turistického informačního centra v Telči. Na základě tohoto výzkumu je navržen nový produkt ve čtyřech variantách, který propojuje poznávací a pěší turistiku.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru České Budějovice
KRÁLOVÁ, Miroslava
Tématem bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, zvolena byla destinace Českobudějovicko. Oblast byla vybrána proto, že právě České Budějovice a jejich okolí hrají důležitou roli v cestovním ruchu Jihočeského kraje, protože nabízí návštěvníkům nepřeberné množství kulturních a přírodních atraktivit. Destinace je dobře přístupná ze severu republiky a zároveň také od našich jižních sousedů {--} Rakušanů. Čeští, ale i zahraniční návštěvníci zde naleznou malebnou krajinu, která, narozdíl od jiných, není poničena těžkým průmyslem. Setkají se zde s rozmanitými druhy rostlin a živočichů a v neposlední řadě také s osobitým folklorem s tradicemi, které místní obyvatelé po staletí dodržují. Region nabízí množství značených cyklistických a turistických stezek, což uvítají hlavně lidé preferující aktivní a zdravější styl života. Je zde nepřeberně mnoho možností provozování vodních sportů, ať už na řekách nebo rybnících. Oblíben je samozřejmě také rybolov. Cílem bakalářské práce je vystihnout významné přírodní (morfologické, klimatické, hydrologické, biologické) a společenské atraktivity na Českobudějovicku. Posoudit jejich význam pro rozvoj cestovního ruchu. Dalším cílem je provést hodnocení služeb v oblasti cestovního ruchu v Českých Budějovicích a okolí. Jde o ubytování, stravování a dopravní dostupnost. Provést výzkum nabídky produktů a služeb turistického informačního centra v Českých Budějovicích. Dále provést marketingový výzkum návštěvníků, kteří přijíždějí do Českých Budějovic. Zanalyzovat hlavní důvody jejich návštěvy, způsob dopravy, délku pobytu a poptávku po novém produktu. Na základě informací zjištěných ve výzkumu navrhnout vytvoření nového produktu pro vybraný segment turistů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.