Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 216 záznamů.  začátekpředchozí186 - 195dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 82,886-85,65 včetně technologie prací
Diblík, Milan ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční jednokolejné tratě 510A Trutnov hl. n. – Chlumec n. C. v km 82,886 – 85,65. Práce obsahuje geometrickou úpravu parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Součástí práce je dále také řešení železničních přejezdů podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění tratě a technologie práce.
Návrh obytné zóny v obci Vendryně
Misiarzová, Vendula ; Moravec, Karel (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je variantní řešení obytné zóny. V prvé řadě rozmístění parcel na vymezené ploše a v druhé řadě vyřešení dopravní infrastruktury včetně parkovacích a odstavných stání. Pro vymezenou plochu byly navrženy tři varianty řešení obytné zóny. Dle multikriteriální analýzy byla vybrána jedna nejvhodnější varianta, pro kterou byl dále zpracován podélný profil a vzorové příčné řezy.
Návrh rekonstrukce žďáreckého zhlaví v žst. Hlinsko v Čechách
Janda, Filip ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci žďáreckého zhlaví v železniční stanici Hlinsko v Čechách. Rekonstrukce zahrnuje nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je obnova železničního spodku a zřízení, jeho odvodnění a návrh technologického postupu prací.
Modernizace traťového úseku Okříšky - Bransouze
Melecký, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh geometrických parametrů koleje v úseku mezi železniční stanicí Okříšky a železniční stanicí Bransouze na jednokolejné železniční trati č.240 Brno hl.n. – Jihlava tak, aby došlo ku zvýšení traťové rychlosti s ohledem na realizovatelnost a hospodárnost takové investice. Práce obsahuje také návrh rekonstrukce odvodnění, železničního svršku podle platných právních předpisů a popis technologie práce.
Návrh rekonstrukce ždíreckého zhlaví v žst. Hlinsko v Čechách
Málek, Jiří ; Derka, David (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci ždíreckého zhlaví v železniční stanici Hlinsko v Čechách. Rekonstrukce zahrnuje nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je obnova železničního spodku, zřízení jeho odvodnění a návrh technologického postupu prací.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 118,9-121,6 včetně technologie prací
Maixner, Pavel ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Stará Paka – Trutnov v km 118,9-121,6. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a vhodnou skladbu železničního svršku. Při rekonstrukci je nutné řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce je potřeba navrhnout obnovu odvodnění tratě a technologii práce.
Návrh obytné zóny v Říčanech u Brna
Hojný, David ; Klepáček, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je variantní řešení obytné zóny. V prvním případě je kladen důraz na ekonomické hledisko s ohledem na zábor území stavebními parcelami v poměru k místním komunikacím. Ve druhé studii je největší váha kladena na estetické hledisko a architektonické ztvárnění. Třetí situace je pojata jako možný kompromis mezi příznivou cenou a architektonickým ztvárněním. Ve všech případech je provedena architektonická studie situačních výkresů. Dle multikriteriální analýzy byla varianta RASTR vybrána jako nejvhodnější a dále u ní je proveden výpočet parkovacích a odstavných míst, výškové řešení a charakteristické a vzorové příčné řezy.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Otrokovice - Vizovice včetně návrhu technologie práce
Záruba, Jan ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce regionální železniční jednokolejné trati Otrokovice – Vizovice v km 19,0 - 22,4. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Další součástí práce je řešení železniční zastávky v obci Zádveřice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 216 záznamů.   začátekpředchozí186 - 195dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.