Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšování jakosti ve výrobě přívěsů
Vlach, Zdeněk ; Marková, Petra (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení zadání z průmyslové praxe za účelem zvyšování jakosti ve výrobě přívěsů. Ve zhodnocení stávajícího stavu jsou popsány vybrané charakteristiky společnosti AGADOS, rozbor výrobního procesu včetně kontrolních a monitorovacích činností. Teoretická studie představuje postupy a metody plánování a neustálého zlepšování jakosti. Vyhodnocení výsledků pozorování s podporou nástrojů IS proběhlo cíleně konstrukcí zjištěných neshod pomocí Paretova diagramu. Po uplatnění nápravných opatření pro zlepšení jakosti, která byla stanovena z pohledu procesního řízení, proběhlo opakované vyhodnocení. Účinnost a efektivnost navržených opatření je znázorněna konstrukcí Paretových diagramů, které vyjadřují komplexní posouzení změn před a po uplatnění nápravných opatření.
Řízení kvality dodavatelů
Blažek, Tomáš ; Štěpán, Roman (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odběratelsko-dodavatelských vztahů a to konkrétně řízením kvality dodavatelů z pohledu odběratele. Obsahem práce je analýza původního stavu a návrh aplikovatelných změn v konkrétním podniku s cílem neustálého zvyšování dodavatelské kvality.
Implementace součástí programu neustálého zlepšování
Fraňková, Magda ; Zámostná, Klára (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci CIP – World programu neustálého zlepšování a na splnění požadavků auditu Star Power Factory ve společnosti Siemens Nízkonapěťová spínací technika Trutnov, s.r.o.
Optimalizace procesů v kontextu řízení kvality - norma ISO 9001
Hýblerová, Michaela ; Hradecká, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám procesním přístupem jako jednou z hlavních zásad vyplývajících z řízení dle ISO 9001. Úvodní teoretickou část věnuji základním tezím vyplývajících z normy ISO 9001. V praktické části provádím analýzu procesů, systému neustálého zlepšování a uvádím ekonomické zatížení při zavádění norem. V poslední části představím návrhy na optimalizaci řízení procesů.
Certifikace systému managementu kvality
Pappová, Barbora ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o certifikaci systému managementu jakosti. V úvodu do problematiky se nachází vysvětlení základních pojmů, historie, vznik a vývoj normy ČSN EN ISO 9001. Dále jsou probrány jednotlivé normy ISO řady 9000 a metodické pokyny pro akreditaci (MPA 50-01-07). Největší důraz je zde kladen na normu ČSN EN ISO 9001. Jsou zde rozebrány především kapitoly 4 až 8. Další důležitou částí této práce je 7. kapitola s názvem proces certifikace. Celý proces je zde podrobněji popsán od samotného počátku po vydání certifikátu, následného dozoru a recertifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení současného stavu a odhad budoucího vývoje.
Application and use of Lean methodology in IT organization
Huba, Samuel ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Cílem práce bylo analyzovat použití Lean metodologie v prostředí IT organizace se soustředěním se na 4 dimenze implementace : Procesy, Měření výkonnosti, Organizační struktura a Podniková kultura. Úvod práce byl věnován shrnutí teoretických konceptů a principů Lean metodologie. Specifika IT odvětví a IT organizace byly uvedeny společně s popisem organizace a východisek implementace ve zkoumaných projektech. V metodologické části byly představeny postupy a metody výzkumu. Výsledkem práce bylo kvantitativní vyhodnocení implementace pomocí matice osvědčené praxe a matic implementace projektů. Výsledky zkoumání byly následně doplněny o doporučení a návrhy na vylepšení pro další potenciální projekty. Nejdůležitější doporučení byly formulovány ke změně podnikové kultury, flexibilnějšímu projektovému plánování implementace pomocí Agile DMAIC, soustředění se na potřeby zákazníka představením nové dimenze Hlas zákazníka a zavedení infrastruktury neustálého zlepšování každého aspektu fungování podniku.
Vyhodnocení zavedení systému řízení kvality ve vybraném podniku
PODLEŠÁKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení zavedení systému řízení kvality v organizaci podle norem ISO, na identifikaci problémových míst a návrh jejich odstranění. Došlo k porovnání, jakým způsobem byly naplněny požadavky předepsané normy řízení kvality v kontextu s obdobím před certifikací, dále byly vyhodnoceny cíle, které jsou stanoveny jako směrodatné ukazatele úspěšnosti zavedení systému řízení kvality a zároveň byl zhodnocen současný stav. V diplomové práci jsou identifikovány nedostatky v řízení kvality pomocí dat a indikátorů z provozních skutečností a je uveden návrh řešení, jak vylepšit slabá místa v řízení kvality ve vybraném podniku.
Kvalita a její řízení ve vybraném podniku
KOLÁŘOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá řízením kvality ve společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská a. s. V práci je nejprve systém řízení kvality popsán teoreticky a tyto poznatky jsou poté aplikovány na zhodnocení vybraného podniku. V závěru jsou navrhnuta opatření na jeho další zlepšování, týkající se zejména návrhu nového výrobku, využívání metod v oblasti kvality a zjišťování spokojenosti zákazníků.
Systém řízení kvality v podniku a jeho zdokonalení
PIVOVARSKÁ, Jitka
Diplomová práce se zabývá analýzou současného systému řízení kvality ve firmě Fezko a. s. Strakonice a navrhuje možnosti jeho zlepšení. Systém řízení kvality je ve firmě na vysoké úrovni. Firma je certifikována dle ISO/TS 16949. Příležitosti pro zdokonalení systému jsou zejména v oblasti řízení výroby a toku materiálu. Navrhuji využití moderních nástrojů řízení kvality a zavedení principů štíhlé výroby a metody Six Sigma ve výrobě, včetně techniky kaizen a kanban.
Aplikace jednoduchých statistických metod při měření a monitorování produktu v organizaci Rodinný pivovar Bernard, a.s.
Maršálová, Kateřina ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Teoretická část práce popisuje měření a monitorování, přičemž se zaměřuje na sedm jednoduchých nástrojů řízení kvality, neshody a neustálé zlepšování. Praktická část následně dokládá použití vybraných nástrojů v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.