Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kontrola bezpečné vzdálenosti v autě pro platformu Android
Pracuch, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje detekování automobilů na platformě Android a popisuje několik způsobů detekce objektů. Aplikace využívá kameru mobilního telefonu a zpracovává obraz pomocí OpenCV knihovny. Detekce je založena na porovnávání dvou snímků s využitím ORB detektoru a deskriptoru a je implementována v nativním kódu.
Detektor pohybu pro platformu Android
Komár, Michal ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací detektoru pohybu pro mobilní telefony s operačním systémem Android. Aplikace funguje jako detektor pohybu, se schopností upozornit na pohyb zaznamenaný vestavěným fotoaparátem. Jádro detektoru je napsáno v nativním kódu pro rychlejší zpracování na procesorech architektury ARM. Aplikace umožňuje různá nastavení pro optimalizaci detektoru v rozličných prostředích.
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of the Service Profitability
Novák, Patrik ; Cikánek, Ondřej (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The thesis focuses on evaluation of the scope of repairs of the mobile phones at Mobilshop Valenta Petr, in order to meet this objective, advanced modelling methods have been used – namely fuzzy logic. The goal of this thesis is to propose a software solution that would make processing of all service orders easier, faster and more accurate.
Bezkontaktní platby a jejich vývoj
Stádníková, Markéta ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Vacek, Vladislav (oponent)
Tato práce se zabývá mobilními platbami na dálku prostřednictvím mobilních operátorů, či mobilního bankovnictví a platbami s využitím bezkontaktní technologie NFC. Práce přináší ucelený pohled na tuto problematiku, analyzuje jednotlivé způsoby využití mobilních plateb a technologie NFC. Zhodnocuje aktuální stav NFC plateb v ČR a porovnává tento stav s vybranými státy EU. Práci lze rozdělit do tří částí. První část představuje různé druhy mobilních plateb prostřednictvím mobilních operátorů. Druhá část prezentuje mobilní bankovnictví a situaci v jednotlivých bankách. Třetí část pojednává o bezkontaktních platbách pomocí technologie NFC. Neboť se jedná o systém, který se v některých zemích již osvědčil, je zde kromě vývoje v ČR nastíněn také vývoj ve vybraných státech EU. Následně jsou popsány výsledky testu bezkontaktních plateb v zemích EU a test použití bezkontaktní platby u nás. Čtenář by měl získat ucelenou představu o problematice mobilních plateb a technologii NFC. Získat pohled na aktuální situaci NFC plateb v České Republice a vývoj těchto plateb v určitých zemích Evropy. Zároveň by měl být schopen na základě daných informací posoudit, zda by tento způsob platby využíval.
Trendy vývoje mobilních telefonů
Vít, Kristian ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
V diplomové práci "Trendy vývoje mobilních telefonů" se věnuji detailnímu rozboru trhu s mobilními telefony v globálním měřítku. Mým hlavním cílem je vypracování ucelené analýzy trhu s mobilními telefony zaměřené na telefony s operačním systémem (smartphone). Studii jsem zpracoval hlavně z pohledu klíčových hráčů na trhu a srovnání těchto výrobců. Po popisné části, ve které jsem představil trh jako celek a segmentaci trhu jsem rozdělil podle objemu a hodnoty, se v této pasáži zaměřuji na rozsegmentováni trhu na segmenty podle klíčových hráčů na globálním trhu. Tento popisný segment jsem zakončil segmentací trhu podle výše prodaných mobilních telefonů jednotlivých výrobců a segmentací podle mobilního operačního systému. V praktické části mé práce jsem zanalyzoval společnosti na trhu, které se zabývají výrobou smartphonů. V tomto úseku diplomové práce začínám popisem společností a stručného přehledu o tom, na jaký trh se nejvíce zaměřují a jaké jsou jejich přednosti nebo úskalí. Zaměřuji se na zanalyzování trhu pomocí Porterovy a SWOT analýzy jednotlivých výrobců. V neposlední řadě analyzuji i finanční ukazatele od roku 2007 do současnosti. V závěru práce se dostávám ke svým doporučením, jak by se to mělo a nemělo dělat. Kapitola s výstrahou na co si dát pozor je popsána pomocí výrobků, které v uplynulých letech na trhu selhaly. Na úplném závěru docházím ke zhodnocení a doporučení, které by teoreticky měli přinést kladný vývoj určitému výrobci. Hlavním přínosem diplomové práce je poskytnutí komplexní a detailní analýzy trhu s mobilními telefony a srovnání výrobců smartphonů v globálním měřítku. Jedním z přínosů je shromáždění těchto informací, dat a jejich analýz k popisu aktuálního stavu na trhu, ale i doporučujících postupů, ke kterým jsem došel v průběhu celé práce. Díky unikátnímu zhodnocení celého globálního trhu s výrobci mobilních telefonů, jejich ukazatelů a analýzám či strategickým informací, může být tato práce velmi cenným materiálem pro určitou skupinu čtenářů, kteří chtějí získat přehled nebo hledají přesné informace o výrobci.
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Vlachová, Libuše ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Kristina (oponent)
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
Optimalizace Flash aplikací
Jahoda, Lukáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem práce je charakteristika a popis metodik pro optimalizaci výkonu Flash aplikací a to jak pro desktopové tak i pro mobilní zařízení. Většina těchto optimalizací se věnuje Adobe AIR a Adobe Flash Player aplikacím na všech platformách jako jsou stolní počítače, mobilní zařízení, tablety a televize. Tyto techniky nelze využít ve všech projektech a zároveň většina optimalizací vyžaduje pokročilejší znalost jazyka ActionScript 3.0, což je objektově orientovaný programovací jazyk pro Flash aplikace. Práce by také měla poskytnout základní teoretické znalosti o platformě Flash a seznámení se s vývojem aplikací na mobilní operační systémy Android a iOS. Teoreticky jsou také rozebrány publikační balíčky AIR for Android a iOS Packager. Součástí práce jsou testovací aplikace, které byly testovány na desktopu a mobilních zařízeních s operačním systémem Android. Těmito testy byla ověřena účinnost daných optimalizací.
Mobilní elektronické platební prostředky
Kocfelda, Jan ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou mobilních platebních prostředků. Uvedený způsob platby je relativně nový, nabízí však potenciál k tomu, aby se v budoucnosti stal běžným platebním nástrojem. Mobilní a bezkontaktní technologie se neustále vyvíjejí a jejich využití v moderních platbách je stále populárnější. Jsou-li však současní uživatelé připraveni přejít na nový způsob platby, to napoví až čas. Cílem práce je seznámit čtenáře s pojmem "mobilní platba", se způsoby mobilních plateb, které jsou dnes k dispozici a se směřováním jejich vývoje. V první části práce je definován pojem mobilních plateb a popsány jejich charakteristiky, druhá část popisuje způsoby mobilních plateb a třetí část se zabývá mobilními platebními modely ve světě. Závěrečná část práce obsahuje vyhodnocení průzkumu týkajícího se povědomí a využívání mobilních plateb českou veřejností. Čtenář této práce by měl získat ucelený pohled na problematiku mobilních plateb. Práce by mu rovněž měla poskytnout představu o možných řešeních mobilních plateb, jejich silných a slabých stránkách a měla by čtenáři nabídnout i informace potřebné k posouzení, zdali by uvedené způsoby platby využil.
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Goossens, Peter ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Holland, H (oponent)
"Mobile" marketing je mladou a stale se vyvíjející marketingovou strategií. Příčinou jeho vzniku a rychlého vývoje je nárůst mobilních zařízení, jako např. mobilních telefonů a tabletů. Cílem DP je odpovědět na otázku, zda mobile marketing může být využit jako strategie CRM. Dílčími otázkami jsou silné stránky mobile marketingu, jeho aplikace a užití jako samostatné části marketingové kampaně a jako strategie ve vztazích se zákazníky. Dva hlavní komponenty práce jsou mobile marketing a CRM. Mobile marketing je částí marketingového mixu, zejména propagace. CRM je na druhé straně podnikatelskou strategií, která je určena ke snížení nákladů a nárůstu efektivity prostřednictvím loyality zákazníků. Podle Pousstchi and Wiedemann (2006) existuje 6 cílů mobile marketingu a mobile kampaň je založena na 12 základních faktorech, které vedou k úspěchu (Scornavacca E., McKenzie J.). Mobilní zařízení jsou osobními přístroji, která jsou velmi rozšířena a využívána i ve volném čase, proto je zajímavé je využít jako marketingové medium. Marketingoví pracovníci mají několik možností, jak oslovit zákazníky s využitím mobilních zařízení vedle internetu a nových technologií jako 3G a Wifi. SMS a MMS jsou další dvě běžně užívané služby. Závěrem ke konstatováno, že mobile marketing -- pokud je správně užíván -- se může stát strategií CRM.
Dostupnost mobilního internetového připojení v ČR
Michel, Milan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena téma dostupnosti mobilního internetového připojení. Autor se snaží popsat dostupné a používané technologie v rámci trhu České Republiky. Charakterizuje aktuální tržní nabídku mobilního připojení pro koncové uživatele. Doporučuje vhodné produkty modelovým zástupcům vybraným s ohledem na výsledky veřejné ankety. Srovnává situaci na českém trhu s pomocí vybraného zástupce z řad vyspělých členů Evropské unie. Závěr práce je věnován možným vývojovým trendům a dalším doporučením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.