Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 166 záznamů.  začátekpředchozí156 - 165další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
KRINESOVÁ, Michaela
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí se záměrem identifikace a určení trendů pro budoucí vývoj firmy. Vybrala jsem si firmu TVAR, výrobní družstvo Klatovy. Tato společnost vyrábí převážně nábytek pro mateřské školy. Vlastní hodnocení úrovně marketingového prostředí jsem provedla pomocí Porterova modelu, ekonomické analýzy a STEP analýzy.
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
RADOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového prostředí na podnik Potrefená husa. Rozdělena je do dvou částí, přičemž v první, analýze mikroprostředí, je rozebrán podnik a aplikován Porterův model pěti sil. A v části druhé je zanalyzováno makroprostředí pomocí STEP analýzy.V závěru došlo ke stanovení trendů a vytipovaní silných a slabých stránek, popřípadě ohrožení a možností pro podnik Potrefená husa.
Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
STIFTEROVÁ, Alice
Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.
Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě
KROTKÁ, Veronika
Téma mé bakalářské práce je Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě.Vliv mikroprostředí jsem analyzovala ve firmě Textilní galanterie ve Vyšším Brodě. Cílem bylo analyzovat faktory,které ovlivňují možnosti firmy uspokojovat potřeby a přání zákazníků. Informace pro zpracování jsem získávala z rozhovorů se zákazníky, z vyplněných dotazníků a samozrejmě od majitelky firmy. V práci jsem se zmínila o historii firmy, o dodavatelích, zákaznících, konkurentech, veřejnosti, o vlivech z vnějšího i vnitřního prostředí firmy. Na základě zjištěných informací jsem se mohla zabývat návrhy na zlepšení současné situace ve firmě.
Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o.
Bartuňková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
V této bakalářské práci autorka vychází z teorie týkající se marketingového prostředí, marketingového mixu a sortimentu obchodní firmy, kterou následně aplikuje při analýze sortimentu firmy ELIT. Tato společnost působí v České republice na aftermarketovém trhu jako distributor náhradních dílů na automobily, nákladní vozy a motocykly. Podrobněji je analyzován sortiment náhradních podvozkových autodílů, jsou také uvedeni nejvýznamnější konkurenti ve sledovaném odvětví a na závěr vyvozena doporučení pro firmu ELIT.
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Martínková, Alexandra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Cílem práce je zmapování a zhodnocení marketingového prostředí Mostecka, analýza nabídky této destinace a charakteristika současného stavu cestovního ruchu. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro efektivnější využití potenciálu regionu a zlepšení současné situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 166 záznamů.   začátekpředchozí156 - 165další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.