Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,561 záznamů.  začátekpředchozí1539 - 1548dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobil marketing
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.
Reklama, právo a etika
Černá, Michaela Bc. ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Jahodová, Naděžda (oponent)
Cílem práce je shromáždit znalosti z oblasti reklamy v podnikání a zmapovat, jak je reklama regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, které prošly v nedávné době novelizačním procesem. V praktické části je analyzován projekt ?Český sen?, který proběhl v České republice 31. května 2003.
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Švarc, Petr ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Marketingová strategie stavební spořitelny
Mráz, Martin ; Němcová, _Lidmila (vedoucí práce) ; Kacin, Radovan (oponent)
Tato práce je pojata jako návrh marketingové strategie na rok 2007. První částí práce je analýza ekonomických faktorů ČR a analýza výsledků stavebních spořitelen na našem trhu. Hlavní část návrhu nové strategie vychází z prvé části a je zaměřena na návrh nových produktů či zlepšení stávajích produktů. Je zde rozebrána i reklama či nová marketingová kampaň.
Segmentace trhu
Neckař, Jan ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Staněk, Miloš (oponent)
Hlavním cílem mé práce bylo užití vícerozměrných statistických analýz v praktickém využití. Vybral jsem si segmentaci trhu. Vytvořil jsem několik skupin lidí, podle toho jaký mají vztah k reklamě. Uživatel této analýzy tak může zaměřit své úsilí pouze na část populace, kde bude reklama účinná.
Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o.
Vlčková, Simona ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Cílem práce je popsat, charakterizovt a analyzovat podstatu, cíle a formy marketingové komunikace, objasnit problematiku komunikačního mixu a postup při jeho optimalizaci. Na praktickém příkladě poté aplikovat znalosti z oboru marketingová komunikace s cílem optimalizovat komunikační mix firmy.
Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s.
Radová, Lucia Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kořínek, Michal (oponent)
Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej je popis marketingového procesu a marketingového prostredia.Praktická časť práce analyzuje postavenie firmy na trhu a stanovuje strategický marketingový plán, ktorý obsahuje zistené problémy podniku a stanovuje na ne príslušné stratégie tak ako na definované ciele marketingovej stratégie, ktoré sú rozdelené na kvalitatívne a kvantitatívne položky.
Analýza využití mužů a žen v reklamě
Nováčková, Hana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou využití mužů a žen v televizní reklamě. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, reklama, rámcově problematika genderu a jsou zde uvedeny výsledky výzkumů společností Median a Factum Invenio. Po teoretické části následuje obsahová analýza televizních reklam a focus group. Završením práce je porovnání výsledků získaných uvedenými metodami a vyvození závěrů.
Celebrity marketing
Kočišová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hejduková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat s nimi a v závěru jsou popsané výhody a nevýhody využití celebrit v reklamě. Praktická část se zaměřuje na porovnání České republiky a zahraničí ve vnímání a ovlivňování zákazníků celebritami.
Vliv kulturních prvků na marketing
Svatošová, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šindelář, Václav (oponent)
Práce popisuje jednotlivé kulturní prvky, které ovlivňují marketing. Uvádí také vliv kulturních dimenzí. Práce se zabývá reklamou, ve které se popsané kulturní prvky či dimenze mohou vyskytovat. Jsou zde uvedeny národní styly reklamy v rámci Evropské unie. V práci je uveden výzkum, který se věnuje vybraným kulturním prvkům. Konkrétně se jedná o jazyk v reklamních textech a o barvy, které vyjadřují obor podnikání. V závěru práce je zhodnocení reklamní kampaně společnosti Philips z hlediska kulturních dimenzí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,561 záznamů.   začátekpředchozí1539 - 1548dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.