Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,570 záznamů.  začátekpředchozí1521 - 1530dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti
Koňáková, Jaroslava ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce zpracovává marketingovou strategii pro vstup na trh Velké Británie pro společnost Stomi s.r.o. V první části práce jsou shrnuty relevantní teoretické koncepty a popsána metodika tvorby marketingové strategie v prostředí Business to Business. V praktické části práce je na základě této metodiky vypracována analýza trhu Velké Británie a navržena marketingová strategie.
Strategie podniku Tiskárna Brouček
Vovsová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pichlová, Jana (oponent)
Práce stanovuje možností strategického rozvoje konkrétního polygrafického podniku. Vytváří určitého průvodce po možnostech budoucího rozvoje tiskárny. Využívá metody stategického řízení a rozhodování, např. interní a externí analýzu, SWOT, VRIO, párové srovnávání.
Změna marketingové strategie firmy NITEX Tábor, s. r. o.
Bartoš, Jan ; Pevná, Jana (vedoucí práce)
Charakteristika produktového portfolia, objasnění nové marketingové strategie.
Analýza a návrh marketingové strategie KLH Vajgar Jindřichův Hradec
Trelo, Richard ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Diplomat na základě studia odborné literatury a spolupráce s vedením KLH Vajgar Jindřichův Hradec navrhne marketingovou strategii klubu.
Analýza strategické pozice nemocnice
Grollová, Kateřina Bc. ; Mlčák, Jan (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Strategická analýza Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s, pomocí PEST analýzy, Metody 4C, Porterova pěti - faktorového modelu konkurenčního prostředí a SWOT analýzy. Výběr vhodné strategie a posouzení přijatelnosti zvolené strategie.
Strategická analýza školy
Ekrtová, Zuzana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Stříbrský, Lubomír (oponent)
Optimalizace školské sítě je významný zásah do strategického řízení škol. Na příkladu ISŠ, OU a U Slaný jsem se pomocí analýz vnějšího a vnitřního prostředí snažila tyto změny vyhodnotit a poskytnout tak důkaz pozitivního přínosu procesu optimalizace všem zainteresovaným skupinám. Tato práce by měla vést k určení strategického systému plánování školy v návaznosti na aktuální stav, ověření spokojenosti klientů školy a napomoci tak strategickému řízení v organizaci.
Strategie maloobchodní firmy
Procházková, Alena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.
Tvorba strategie a strategického dokumentu nestátní neziskové organizace
Jaroňová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie v podmínkách nestátních neziskových organizací, neboť vykazují jistá specifika od strategického managementu a analýzy v komerční sféře. Za pomocí autorů zabývajících se obecným strategickým managementem, profesionálů věnujícím se tvorbě strategického dokumentu v nestátních neziskových organizacích a vlastní zkušenosti byl navrhnut možný přístup k strategickému plánování pro nestátní neziskové organizace. V práci je poukázáno i na nejčastější chyby a nedostatky, kterých se NNO při svých procesech ve strategickém plánování dopouštějí a jejichž důsledkem je nevytvoření strategického plánu, jeho brzké ztroskotání nebo nutnost neustálého přepracovávání dokumentu.
Hodnocení efektivnosti a strategické plánování v neziskových organizacích
Horská, Eva ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Dvořáková, Klára (oponent)
Práce se zabývá procesem hodnocení efektivnosti neziskových organizací a tvorbou strategického plánu jejich budoucí činnosti. Obsahuje stručnou charakteristiku neziskového sektoru a jeho produkce, vymezení pojmů efektivnost, strategie, strategické plánování etc. V prvních dvou kapitolách jsou shrnuty některé existující metody hodnocení efektivnosti neziskových organizací a popsán postup a principy sestavení strategického plánu. Ve třetí kapitole jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní neziskovou organizaci.
Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu
Parpel, Jaroslav Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Račinský, Stanislav (oponent)
Cílem práce je vytvořit komplexní a integrovanou marketingovou strategii jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navázat ji na poslání a nadefinované marketingové cíle společnosti pro rok 2007. Součástí práce bude rozpracování všech souvisejících marketingových taktik zahrnutých do marketingové strategie a rámcové definovaní závazných, srozumitelných a jednoznačných postupů pro práci v oblasti operativního plánování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,570 záznamů.   začátekpředchozí1521 - 1530dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.