Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rámce pro monitoring sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti pro společnost působící na trhu vlasové kosmetiky
Maurer, Julia Elisabeth ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Roscher, Katharina (oponent)
Tato práce přináší přehled současné literatury a aplikačních metod strategických modelů klíčových výkonnostních indikátorů (KPI), jejich definici a měření, nastavování cílů a benchmarking pro sociální sítě na základě žurnálů, knih, odborných článků a rozhovoru s agenturou pro sociální media. V druhém kroku je tato teorie aplikována na případovou studii o kadeřnickém salonu. Závěry této práce jsou postaveny na vnitropodnikových expertech z praxe, externích agenturách pro sociální média a vnitro-podnikovém šetření. Požadavky a nedostatky jsou identifikovány na základě hloubkové behaviorální studie. Ta je spojena s aplikaci teoretického modelu a definování KPIs na vybrané společnosti. Závěrečná fáze zahrnuje nástroj na měření všech KPIs pro uvedenou společnost. Nakonec jsou všechny klíčové výkonnostní indikátory vztažené ke svým cílům, situaci na trhu, sociálním sítím, konkurentům a historickým datům. Závěrečné výsledky jsou jednoduše aplikovatelné i na ostatní hráče na trhu.
Posouzení ekonomických ukazatelů společnosti pomocí statistických metod
Miloševský, Filip ; Zamcová, Hana (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením finanční situace podniku Aero Vodochody AEROSPACE a.s. Hodnotí výkonnost a zdraví podniku podle výstupů účetnictví. Znalost historických dat, jejich správná interpretace a prognóza poslouží pro strategické a plánovací účely podniku. V práci je využito metod analýzy časových řad a regresní analýzy pro posouzení trendu a stanovení prognóz na příští období. Pomocí těchto metod budou stanoveny hodnoty, jež by podnik měl v jednotlivých letech dosahovat.
Návrh řízení problem managementu podle metodiky ITIL ve vybrané organizaci
Drga, Jaroslav ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vodenka, Marek (oponent)
ITIL představuje v současné době silně rozšířenou metodiku pro řízení ICT služeb v korporátním prostředí. Celá metodika obsahuje 26 procesů v celkem 5 knihách popisující životní cyklus ICT služby. Jedním z procesů je také problem management zařazený do knihy Service operation. Tato diplomová práce si klade za cíl navrhnout komplexní model řízení problem managementu ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V úvodu této práce je definován kontext ICT služeb v podnikovém prostředí. Dále jsou uvedeny základní informace, které poskytuje samotná metodika. Nicméně je zřejmé, že tyto informace jsou nedostačující pro reálné využití v podnikovém prostředí. Prolnutím znalostí získaných z metodiky se znalostmi ostatních ICT podnikových služeb a podnikového prostředí došlo k vytvoření samotného modelu. Poté byla krátce představena vybraná společnost a definovány klíčové aspekty řízení ICT služeb. Byla také identifikována slabá místa současného stavu. Tyto informace byly použity při návrhu modelu. První prvek modelu tvoří vize a strategie problem managementu. Následně byla provedena analýza zainteresovaných stran z pohledu role problem manažera. Stručně byly představeny také nástroje pro podporu práce problem manažera. Definovány zodpovědnosti jednotlivých rolí a určeno co je problém a co už nikoli. Tím model předchází možným nedorozuměním a snižuje třecí plochy. Stěžejní částí celého modelu je samotný proces u něhož byly identifikovány čtyři základní fáze. Pro účely předávání informací z procesu a do něj byl také navržen způsob komunikace a eskalační matice. Návrh modelu uzavírá skupina klíčových ukazatelů výkonnosti. V poslední části práce byla navržena databáze známých chyb a diskutovány aktuální výzvy v oblasti problem managementu. Autor je problem manažerem ve vybrané společnosti a tudíž téměř v každé části nového modelu byl schopen vložit doporučení z praxe a také příčinné vysvětlení.
Optimalizace manažerského informačního systému konkrétní společnosti
Prchlík, Vladimír ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Boučková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací ve vybraných oblastech manažerského informačního systému na příkladu konkrétní společnosti. Cílem je optimalizace vybraných oblastí systému, které byly zvoleny ve spolupráci se společností. Výsledkem této práce je navržení systému výstupů, metrik a klíčových ukazatelů výkonnosti. Ty prostřednictvím manažerského informačního systému, informují uživatele o výkonnosti podniku a umožní mu zájmové oblasti sledovat, analyzovat a řídit. Hlavní zájmovou oblastí je vykazování sortimentu z pohledu společnosti a jejich poboček. Práce během optimalizace výstupů manažerského informačního systému řeší očištění dat od sezónnosti, zdokonalení kalkulačního systému a chování sortimentu.
Principy procesního řízení a jejich uplatnění v MSP
LÁNOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce je analyzovat procesní řízení a jeho principy ve vybraném podniku. Teoretická část je rozdělena do několika kapitol, kde jsou rozebrány hlavní části jako je proces, procesní management, monitorování, zlepšování podnikových procesů a další. Praktická část obsahuje studie implementace procesního řízení ve vybraném podniku. Během analýzy procesního řízení jsou aplikovány analýzy, pozorování a rozhovory s vedením a se zaměstnanci společnosti.
Návrh a využití klíčových indikátoru výkonnosti podniku
Kubát, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Janda, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodou řízení výkonnosti společnosti podle klíčových ukazatelů výkonnosti. Pozornost je zde věnována jak charakteristickým vlastnostem, tak způsobům návrhu ukazatelů a postupům implementace. Nezůstává pouze u popisu vlastní metody, ale také se věnuji souvisejícím oblastem, jako je manažerský přístup k řízení výkonnosti společnosti corporate performance management (CPM), nebo obor business intelligence. Teoretická část práce je zaměřena na sestavení modelu, podle kterého lze navrhnout pravé klíčové ukazatele výkonnosti s důrazem na úspěšnost celého projektu. Metodika je založena na výběru správných ukazatelů a způsobu jejich implementace, aby byl projekt úspěšný. Zvláštní pozornost je zde věnována konceptu CPM, jako základního principu z nějž klíčové ukazatele vychází. Praktická část se věnuje vlastnímu návrhu klíčových ukazatelů výkonnosti. Nejprve zde jsou na příkladu bankovní společnosti navrženy klíčové ukazatele výkonnosti. Poté byly tyto ukazatele konfrontovány s modelem, sestaveným v teoretické části. Následně byly ukazatele zhodnoceny. Hlavním přínosem této práce je vytvoření modelu, který může sloužit jako návod pro správný návrh klíčových ukazatelů ve společnosti a úspěšné dokončení projektu zavádění těchto ukazatelů. Práci by mohli využít i manažeři firem, které zajímají popsané přístupy k řízení výkonnosti společnosti.
Klíčové ukazatele výkonnosti jako nástroj pro dosahování podnikových cílů
Nováková, Veronika ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Lungová, Marcela (oponent)
Tato práce se zabývá měřením a řízením výkonnosti podniku pomocí klíčových ukazatelů výkonnosti. V teoretické části jsou stručně popsány základní kroky zavádění a tvorby klíčových ukazatelů výkonnosti. Dále jsou uvedeny základní principy systému Balanced Scorecard, což je v současné době nejznámější a nejpropracovanější měřící a řídící manažerský systém, který je založen na těchto ukazatelích. V praktické části práce je popsán systém měření a řízení výkonnosti v konkrétním podniku. A následně je provedena komparace tohoto systému se systémem Balanced Scorecard. V závěrečné fázi praktické části práce je provedena analýza současného stavu systému ve zvoleném podniku a jsou uvedeny náměty, které by mohly stávající systém zlepšit.
Možnosti CPM řešení v bankovnictví
Janata, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou měření a řízení výkonnosti v prostředí komerčních bankovních institucí pomocí systému označovaného jako Corporate Performance Management (CPM). Teoretická část práce je zaměřena na uvedení do problematiky činnosti bank a způsobu měření výkonnosti v komerčních bankách. Dále je představen celkový koncept a klíčové komponenty CPM podporované technologií Business Intelligence. V praktické části práce je na základě teoretických znalostí z první části představen návrh dvou konkrétních řešení CPM budovaných v současné době v bankách -- vyhodnocování KPI a výpočet bankovní úrokové marže. Hlavním přínosem této práce je vytvoření uceleného, v českém jazyce zpracovaného, shrnutí relevantních aspektů implementace CPM řešení v datových skladech komerčních bank a vytvoření konceptuálního návrhu konkrétního řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.