Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová analytiky v internetovém obchodování
Jašek, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a popisuje její nejdůležitější aspekty. Rozebírá základní koncepci zdrojů dat, jejich zpracování i posuzování. Je popsán trh programových nástrojů i webových analytiků. Stěžejní přínos této práce je ve vysvětlení podstaty a účelu klíčových ukazatelů se zaměřením na internetové obchody. Aspekty využití webové analytiky v rámci internetového marketingu a principy geografické lokalizace návštěvníků jsou taktéž podrobně rozepsány.
On-line aktivity firmy DERMACOL
Pavlíčková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce zkoumala českou kosmetickou firmu Dermacol v internetovém prostředí. Cílem práce bylo podat ucelený obraz o on-line aktivitách společnosti Dermacol a navrhnout jejich možná zlepšení. Teoretická část práce popisuje a porovnává nákupní rozhodovací proces spotřebitele v běžném kamenném obchodě a na internetu. Další kapitola se zabývá trhem dekorativní kosmetiky v České republice a hodnotí postavení firmy Dermacol na něm. V hlavní části práce jsou detailně rozebrány a zhodnoceny on-line nástroje, které Dermacol používá pro svoji prezentaci, komunikaci a prodej. A na základě analýzy těchto nástrojů byla navržena možná zlepšení. V závěru jsou prezentovány výsledky vlastního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit vztah českých spotřebitelek k dekorativní kosmetice. Výzkum dále přinesl informace o povědomí o webových stránkách a internetovém obchodu Dermacol a zjišťoval, jaké zkušenosti mají české spotřebitelky s nákupem po internetu a proč volí tento způsob nákupu.
Seniorský marketing
Vojtová, Markéta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cabová, Františka (oponent)
Diplomová práce "Seniorský marketing" se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na generaci ve věku nad padesát let. Popisuje specifika této generace v souvislosti s jejím spotřebním chováním. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum věnující se spotřebnímu chování seniorů ve vztahu k internetovému obchodování. Pro marketingový výzkum bylo využito dotazníkové šetření. Analýza získaných výsledků informuje o vztahu seniorů k internetovému obchodování, které je z velké části doménou mladší již internetové generace.
Analýza a návrh internetového obchodu
Freiberg, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem internetového obchodu pro společnosti GastronomikKV s.r.o. Internetové obchodování je v dnešní době pro firmy velice důležité a platí to i na trhu s gastronomickými zařízeními a službami. První část práce se zabývá teorií, která se váže na internetové obchody. Práce naváže analýzou zákaznických požadavků na budoucí internetový obchod společnosti a analýzou její konkurence. Před samotnou návrhovou částí práce je poté provedena analýza metodikou WebML. Hlavní část práce, tedy ta která se zabývá návrhem internetového obchodu, se zaměří hlavně na využití nástrojů internetového marketingu a na provedení správné optimalizace pro vyhledávače, dotkne se ale i zásad použitelnosti a přístupnosti webových stránek. V závěru práce bude návrh zhodnocen z hlediska toho jak přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti GastronomikKV s.r.o.
Ochrana spotřebitele při internetovém obchodování
SHÝBAL, Petr
Cílem této diplomové práce je analýza platných právních předpisů v oblasti ochrany spotřebitele při internetovém obchodování. Úvodní část je věnována vymezení základních pojmů jako je spotřebitel a jeho práva, ochrana spotřebitele, činnost spotřebitelských organizací a vymezení elektronického obchodu a internetového obchodování apod. Základem práce je rozbor právních předpisů vnitrostátních, evropských i mezinárodních, které se dané problematiky dotýkají. Důraz je kladen především na ty práva a povinnosti, které nejčastěji uplatní uživatel internetového obchodu. Práce se věnuje také procesu uzavírání smluv v internetovém prostředí. Specifika e-kontraktace mají zásadní vliv na platnost právního úkonu a především na okamžik uzavření smlouvy. Poslední část je o internetových aukcích, které nabývají na oblibě, a proto je ochrana spotřebitele také aktuálním tématem. V průběhu celé práce je věnován prostor na zhodnocení právní připravenosti v této oblasti.
E-obchodování B2C v globálním prostředí
Cenigová, Ivana ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čech, Milan (oponent)
Práce analyzuje možnosti českého zákazníka v globálním světě internetového obchodu a je zaměřena pouze na obchodování B2C. První část práce je věnována vysvětlení jednotlivých pojmů, jako je e-commerce, jsou zde uvedeny druhy a formy obchodování a druhy produktů, které je možno přes internet nakoupit. Ve druhé části už je popsáno s čím musí zákazník počítat, pokud se rozhodne nakoupit přes internet v zahraničí. Dále jsou zde uvedeny doporučené kroky, které by měl zákazník podniknout, aby pro něj byl nákup co nejvýhodnější. V poslední části jsou doporučení představeny na konkrétních příkladech.
Výrobková politika na Internetu
Nováčková, Lucie ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Schwingerová, Pavla (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Výrobková politika na Internetu. Kromě popisu tohoto tématu také analyzuje jeho přínosy a slabiny, které se váží k tématu. Součástí práce je také analýza komoditní struktury v ČR a v zemích EU.
Srovnání webů vybraných e-shopů
Freiberg, Michal ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením ucelené metodiky pro srovnání webových prezentací internetových obchodů. Metodika obsahuje všechna důležitá kritéria pro potřeby analýzy. Dále jsou v práci pomocí této metodiky zhodnoceny tři vybrané internetové obchody a vyhodnoceny výsledky provedené analýzy.
Webová analytika v internetovém obchodování
Jašek, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Plotěný, Luboš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a popisuje její nejdůležitější aspekty. Rozebírá základní koncepci zdrojů dat, jejich zpracování i posuzování. Je popsán trh programových nástrojů i webových analytiků. Stěžejní přínos této práce je ve vysvětlení podstaty a účelu klíčových ukazatelů se zaměřením na internetové obchody. Aspekty využití webové analytiky v rámci internetového marketingu a principy geografické lokalizace návštěvníků jsou taktéž podrobně rozepsány.
Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy
Kotschwar, Pavel ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Procházka, Roman (oponent)
Práce se věnuje problematice založení elektronického obchodu. První část práce tvoří teoretická východiska, samostatné kapitoly jsou věnovány úvodu do problematiky elektronického obchodování, vzniku a vývoji elektronických obchodů, výhodám a nevýhodám těchto aktivit, marketingu a bezpečnosti. Praktická část této práce je věnována analýze elektronického prostředí a aplikaci teoretických východisek při zavedení elektronického obchodu. Součástí praktické části je vlastní průzkum veřejnosti a navržení postupů marketingových, technických a technologických. V závěru je provedeno zhodnocení ekonomických dopadů na podnikání malé firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.