Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza financování malé prodejny v Jihočeském kraji
Pelc, Milan ; Říčka, Tomáš (vedoucí práce) ; Málek, Jiří (oponent)
První část práce se zaměřuje na definování pojmu malé a střední podniky, popis jejich významu a možnosti získání dotace ze strukturálních fondů Evropské unie a od státních institucí. V rámci dotačních možností bude vypracována a podána žádost o dotaci u Českomoravské záruční a rozvojové banky, a.s., případně u jiného subjektu, bude-li vypsána výzva. Druhá část se zabývá problematikou podnikatelského plánu. Práce srovná podnikatelský plán daného franchisorem s realitou, která vznikla při budování prodejny v Táboře a jejím provozu v prvních 15 měsících. Na základě porovnání může být navržena optimalizace nákladů prodejny. Přínosem této práce je pohled na malý prodejní podnik a jeho financování. Takový komplexní pohled může podobným prodejcům pomoci s orientací při zakládání a financování obdobného typu prodejních podniků. Rovněž bude vyhodnocen franchisový koncept Náš grunt ve světle reálného pohled na financování jeho prodejen.
Franchising jako forma vstupu na trh
El Gindy, Rasia ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Má bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením franchisingu, jeho charakteristickými znaky, výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se týká procesu vedoucího k aplikaci franchisingu v praxi. Třetí kapitola mapuje situaci franchisingu v ČR od minulosti po současnot. Poslední kapitola je zaměřená na franchisový koncept SUBWAY.
Franchising jako forma vstupu na trh
Šebestová, Martina ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu franchising jako forma vstupu na trh. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na obecnou teorii franchisingu (definice, druhy franchisingu, výhody a nevýhody, historie franchisingu, apod.). Druhá kapitola je věnována aplikaci franchisingu v konkrétní firmě accor hotels, kde představuji značku ibis hotels a její působení ve světě. Ve třetí kapitole popisuji a představuji úspěšně se rozvíjející hotelovou společnost na českém trhu, zvýraznění výhod a nevýhod tohoto franchisingového konceptu.
Výhody a nevýhody podnikání v systému Franchising
BEČANOVÁ, Vendula
Cílem diplomové práce bylo popsat výhody, nevýhody, omezení a možnosti, které přináší podnikání v systému franchising. Tato práce byla vytvořena ve spolupráci s konkrétním podnikatelem.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Vargovčíková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem předkládané bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. První část této bakalářské práce pojednává o charakteristických znacích franchisingu např. o definici a o jeho výhodách a nevýhodách pro obě zúčastněné strany. Potom je zde také uvedená současná situace franchisingu v České republice. Druhá část se zabývá vstupem na trh metodou franchisingu. V této části je především zmíněna franchisová smlouva, jak založit franchisový podnik, co je k založení potřeba a jakými způsoby mohou franchisové systémy expandovat. Možnosti financování franchisingu uzavírají druhou část. Třetí část je věnována franchisingu v konkrétní firmě, kterou je HaGaimpex s.r.o. vlastnící franchisu Etam Lingerie. Dále je představena historie značky Etam Lingerie a fungování systému. Potom jsou v této části rozebrány prodejní techniky a budoucí zákaznický systém, jejich zhodnocení a návrhy na zlepšení. Jako poslední je provedena SWOT analýza.
Franchising jako forma vstupu na trh
Stará, Kristina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první části se zabývá teoretickou stránkou věci, výhodami a nevyhodami franchisingu, a zároveň historií a vývojem franchisingu ve světě a ČR. Druhá kapitola popisuje samotný proces zavádění franchisingu ve firmě a poslední část obsahuje popis fungování konkrétního franchisového konceptu, v tomto případě firmy FORNETTI Bohemia.
Franchising jako způsob vstupu na trh
Vajdečková, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako způsobu vstupu na trh. První část je věnována franchisingu z teoretického pohledu. V druhé kapitole je rozebráno postavení franchisingu na českém trhu. Závěrečná kapitola názorně popisuje fungování franchisingu na příkladu úspěšné kosmetické firmy Yves Rocher.
Využití logistiky ve výrobním podniku
BODLÁKOVÁ, Alena
Tato diplomová práce se zabývá využitím logistiky ve výrobním podniku Pivovar Protivín a. s. Podává pohled na současnou situaci českých pivovarů ve světě a v České Republice. Mapuje trendy posledních let v pivovarnictví a také, jak se na tomto odvětví podepsala hospodářská krize. Jsou zde prezentovány hospodářské výsledky Pivovaru Protivín, které srovnávám s výsledky pivovaru Svijany. Analyzuji distribuci produktů Pivovaru Protivín. Za tímto účelem jsem provedla časový snímek rozvozu piva. Dále jsem se zaobírala problematikou obalového hospodářství v protivínském pivovaře. Pro pivovary je specifická složitá a nákladná zpětná logistika vratných obalů. Pokouším se zjistit, zda by nebylo pro protivínský pivovar vhodné začít vyrábět pivo v PET lahvích. Snažím se stanovit úroveň služeb poskytovaných odběratelům protivínského piva. Podle výsledků uvedených v této práci, mají největší požadavky na služby poskytované pivovarem odběratelé působící v gastronomii. Na základě dotazníkového šetření a následných rozhovorů s hostinskými byly sestaveny standardy poskytování služeb v pivovarnictví. Navrhuji možnosti zlepšení, které by měly vést k úsporám, pružnějším činnostem nebo ke konkurenčním výhodám pivovaru a celé skupiny K Brewery.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Tichá, Alice ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje franchisingu jako metodě možného vstupu na trh. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje základní principy fungování franchisingu, jeho historii, koncepci, veškeré aspekty franchisingového podnikání, včetně výhod i nevýhod, plynoucích pro franchisora a franchisanta z této formy spolupráce. Praktická část je zaměřena na fungování dvou franchisingových konceptů Naturhouse a Dietplus.
Franchisingové sítě působící na trhu ČR v oblasti obchodních služeb
Meruňka, Pavel ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako moderní a perspektivní formu podnikání, která v souvislosti s globalizací světové ekonomiky, má velkou budoucnost. Jsou zde vysvětleny principy, na kterých se franchising zakládá, poukázány všechny výhody a nevýhody oproti klasickému podnikání z hlediska obou smluvních partnerů. Poskytuje informace o různých formách franchisové spolupráce, o právních a jiných náležitostech při tvorbě franchisového souboru, o světovém vývoji franchisingu se zaměřením na současnou situaci v České republice a na výhled uplatnění franchisingu u nás v následujících letech. Druhá část práce prezentuje franchisový systém z praxe. Na základě osobních setkání s předními představiteli dvou franchisových společností poskytujících obchodní služby. Autor seznamuje s principy fungování těchto konceptů a analyzuje jejich začátky působení a uplatnění na českém trhu. V závěrečné části je shrnut autorův průzkum, který měl za úkol zjistit informovanost a znalost franchisingu a daných franchisových konceptů mezi mladými lidmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.