Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  začátekpředchozí149 - 158další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Body image v televizních reklamách
Bednaříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Větrovský, Filip (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zkoumání prvků body image v televizních reklamách. Ve své práci se věnuji body image, marketingové komunikaci a reklamě. Provedenou obsahovou analýzou televizních reklam jsem chtěla ověřit, jací lidé jsou v reklamách vyobrazování. Dále ve své práci zpracovávám data marketingového výzkumu Market & Media & Lifestyle. Data z tohoto výzkumu jsem si vybrala s ohledem na vnímání body image mezi spotřebiteli a zaměřila jsem se na otázky týkající se televizní reklamy.
Body image a jeho vliv na spotřební chování
Hurychová, Andrea ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá pojmem body image. Cílem je identifikovat význam vzhledu pro české spotřebitele a zjistit jeho dynamiku. Zároveň na základě analýzy vyhodnocuje relace body image k vybraným tržním projevům, konkrétně na trhu kosmetických produktů.
Marketingový význam body image
Rašková, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image. Práce představuje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a vliv médií na sebepojetí a sebehodnocení lidí. Praktická část se zaměřuje na obsahovou analýzu titulních stran časopisu Květy v rámci stanovené časové osy. Samostatnou kapitolu praktické části představuje analýza spotřebitelů Květů prostřednictvím dat MML-TGI.
Marketingový význam body image
Kučerová, Dana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Těžištěm práce je shluková analýza. Poznatky, které postup shlukové analýzy přinese, by měly být základem pro zodpovězení klíčové otázky mé práce: "Do jaké míry je pojem Body image chápán čistě jako výraz vztahující se k fyzickému vzhledu jedince, do jaké míry je tento pojem možno vnímat vzhledem k dalším (často těžko vyslovitelným a definovatelným) okolnostem a v jaké vzdálenosti se nachází hranice subjektivního hodnocení pojmů "ideální" a "krásné". Na kulturní podmíněnost, s jakou je pojem Body image chápán, je v práci nahlíženo z více různých hledisek.
Body image in the Elle magazine today and ten years ago
Veselý, Radovan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent)
Práce srovnává body image osob na inzerátech v dámském lifestylovém časopise Elle z před deseti let a v současnosti. V druhé části analyzuje sebehodnocení body image cílové skupiny tohoto časopisu před deseti lety i dnes a snaží se najít spojitost mezi změnami v sebehodnocení lidí cílové skupiny a změnami v inzercí.
Problémy v zobrazování ženských a mužských těl v reklamách s dopady na spotřebitele
Grohová, Kateřina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kaňáková, Lenka (oponent)
Tato práce se zabývá aktuální podobou reklamního vyobrazení ženy a muže se zaměřením na body image, upozorňuje na problémy, které reklama s sebou přináší v dopadech na spotřebitele, a to především ve vnímání sebe sama, ve vnímání ostatních a v požadavcích a nárocích kladených na sebe sama. Teoretická část uvádí legislativu, která se týká reklamní problematiky, přibližuje činnost Rady pro reklamu, shrnuje poznatky psychologie, které souvisí s vnímáním reklamy, vysvětluje ovlivnitelnost člověka reklamou a popisuje psychologické prvky, kterých marketéři pro propagaci využívají. Nastiňuje problematiku gender tématu a způsoby jeho využívání v reklamě. Praktická část se ve své první části zaměřuje na konkrétní ukázky problémových vyobrazování ženy a muže reklamou a ve své druhé části prezentuje analýzu výsledků dotazníku "Body image v reklamě a jeho dopady na spotřebitele".
Body image
Worbisová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
body image
Marketingový význam body image
Lalík, Ivan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím obsahové analýzy stanovit, které prvky Body image jsou nejfrekventovanější v reklamách v tzv. časopisech životního stylu pro muže a ženy, tyto prvky následně analyzovat a pokusit se vysvětlit, jaké poselství je skryto za použitými prvky body image.
Body image v reklamě
Pořízová, Dana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím současného trendu -- "vysněného" body image v reklamě pro podporu prodeje. Dále se snaží prokázat, zda a jak významně body image v reklamě diktuje standardy, touhy a chování v dnešní společnosti. Tato bakalářská práce ověřuje, zda si lidé uvědomují, jak body image používaný médii k propagaci je uměle vytvořený a snaží se zjistit, zda se i přesto lidé nechají tímto body image ovlivnit.
Meaning of Body Image in Marketing
Tarbajová, Viera ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou vymezeny základní pojmy, které s tématem práce úzce souvisí. První kapitla obsahuje definici a historický vývoj body iamge. Následně se práce věnuje marketinhové komunikaci. Bliže se zaměřuje na reklamu a v souvislosti s ní na efektivitu a psychologii reklamy. V rámci této kapitoly taktéž popisuje média a jejich vliv na vnímání ideálu krásy. Druhá část diplomové práce je zaměřená na praktickou, analytickou čínnost. V rámci této části je popsaný teoretický základ a praktické použití obsahové analýzy, včetně metody dotazování. V závěru práce je čtenář seznámen s výsledky obsahové analýzy a dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   začátekpředchozí149 - 158další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.