Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81kW
Skoupý, Petr ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81 kW. Cílem této práce je stanovení hlavních rozměrů motoru, klikového mechanismu a pístu. Úvodem jsou popsány části motoru a poté pístní skupina. Dále se práce zabývá konstrukčním provedením a materiálem pístu. V neposlední řadě také pevnostním výpočtem kritických průřezů pístu.
Hnací ústrojí řadového čtyřválcového zážehového motoru
Mačuga, Martin ; Rauscher, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Dle daného vrtání válce, zdvihu a ideálního indikátorového diagramu budeme zjišťovat maximální tlak ve válci a dále navrhovat rozměry pístní skupiny ( pístu a pístního čepu) a také ojnice. Pak budeme provádět pevnostní výpočet horního oka ojnice dle daných výpočtů a to pro zvolený materiál ojnice. Zvolený materiál nakonec vyhodnotíme zda je pro navrhovanou ojnici vhodný.
Pístní a ojniční skupina vznětového motoru
Řehůřek, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem pístní a ojniční skupiny vybraného vznětového motoru. Před samotným návrhem je vytvořena stručná rešerše pístů a ojnic vznětového motoru. Dále je proveden rozbor klikového ústrojí, který je využit při pevnostní kontrole pístu a ojnice. Práce také obsahuje výkresovou dokumentaci.
Píst čtyřdobého zážehového motoru
Coufal, Jiří ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pístu konkrétního čtyřdobého zážehového motoru, který je použit ve vozech Honda CRX 1,6 16v. Je zaměřena na hlavní rozměry pístu, pro které je proveden kontrolní pevnostní výpočet. Výsledky tohoto výpočtu jsou porovnány s rozměry reálného pístu.
Píst čtyřdobého zážehového motoru o výkonu 85kW
Petr, David ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pístu do čtyřdobého záţehového motoru.Je třeba navrhnout základní rozměry motoru a klikového mechanizmu, tak aby byl píst schopny pracovat v náročných podmínkách kterým je po dobu svého provozu vystavován.Píst se musí také zkontrolovat pevnostními výpočty.
Pístní a ojniční skupina zážehového motoru
Adam, Petr ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na konstrukční návrh pístní a ojniční skupiny, kde byl pro návrh vybrán čtyřdobý šestiválcový zážehový motor s výkonem 252kW. Při návrhu je tedy vycházeno z již existujícího motoru, na jehož základě jsou navrženy i jednotlivé součásti pístní a ojniční skupiny. Následně je pak sestaven matematický model kinematiky a dynamiky. Závěrem je z dynamiky vycházeno pro provedení pevnostní kontroly.
Úprava pístu pro vznětový motor BMW 2,5 TDS
Rada, Lubomír ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci řeším úpravu a návrh pístu čtyřdobého vznětového motoru s přímým vstřikováním nafty o výkonu 130 kW, který se používá ve vozidlech značky BMW. Při volbě hlavních rozměrů vycházím z rozměrů původního pístu, používaného ve vznětovém motoru s nepřímým vstřikováním do vírové komůrky o výkonu 105 kW. Po návrhu hlavních rozměrů pístu následuje pevnostní výpočet kritických míst pístu.
Pístní skupina jednoválcového zážehového motoru
Lux, Josef ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá pístní skupinou spalovacího motoru. Hlavním cílem práce je provést pevnostní kontrolu pístní skupiny spalovacího motoru aplikací analytických metod pružnosti a pevnosti. Pro stanovení základních parametrů klikového mechanismu a vykreslení průběhu zátěžných sil jsem si jako představitele této skupiny vybral půdní frézu PF-62. Výsledky pevnostní kontroly jsem v závěru práce zhodnotil.
Píst čtyřdobého zážehového motoru o výkonu 147kW
Hejda, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pístu čtyřdobého zážehového motoru o výkonu 147 kW, který se používá do Octavie 2,0 TFSi RS. Zaměřuje se na hlavní rozměry pístu tak, aby byl schopen pracovat v teplotně i silově náročných podmínkách, kterým musí píst odolávat po celou dobu své životnosti. Další neodmyslitelnou částí bakalářské práce je pevnostní výpočet pístu.
Písty vznětových motorů osobních vozidel
Jašek, Petr ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá pístní skupinou vznětových motorů. Hlavně je zaměřena na písty vznětových motorů. Dále je proveden návrhový výpočet pístu pro vznětový motor a následné vyhodnocení výpočtů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.