Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí128 - 137  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnitřní prostředí vybrané společnosti a jeho zhodnocení
TŮMOVÁ, Lenka
Ve své diplomové práci (závěrečném projektu magisterského studia na Jihočeské univerzitě, v oboru Obchodní podnikání) jsem se zaměřila na vnitřní prostředí firmy Centropen, akciové společnosti se sídlem v Dačicích. Pro zhodnocení vnitřního prostředí jsem použila několik různých metod. Jednalo se o Analýzu výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech, krátce jsem zmínila Bostonskou matici a SWOT analýzu. Při hodnocení funkcionálních oblastí jsem vybrala {--} výzkum a vývoj, výrobu, nákup, prodej, marketing, lidské zdroje a financování. Oblasti marketingu byla věnována samostatná kapitola, ve které bylo provedeno dotazníkové šetření, rozebrání jednotlivých aktivit, které firma podniká pro svou prezentaci na veřejnosti. Věnovala jsem se také konkrétní reklamní kampani {--} Kampani škola. Tato kampaň je každoročně nejrozsáhlejší akcí, kterou Centropen připravuje, společně s fullservisovou reklamní agentrurou. Při zhodnocení funkcionálních oblastí se ukázala jako jednoznačně největší slabinou, oblast lidských zdrojů. V této oblasti se firma vůbec nezabývá hledáním a výchovou nové generace, přitom významná část pracovníků vyššího a středního managementu se blíží důchodovému věku, a ani dalším vzděláváním současných zaměstnanců. Marketing je schopen držet krok jen díky významné výpomoci agentury. Samostatně je schopen pokrýt spíše jen oblast propragace, nikoli kompletního marketingu. Ke zpracování SWOT analýzy, kde se prolíná diagnostika vnitřního a vnějšího prostředí, jsem alespoň krátce shrnula konkurenční prostředí. Zde je více než jasné, že konkurenční tlaky sílí a Centropen, který stále užívá úspěchů z předchozích let, trochu zaspal právě v boji s konkurencí. Opravdu významným kladem je silné finanční zázemí bez úvěrového zatížení, které pomáhá podpořit sílu firmy.
Strategická analýza podniku
Dudincová, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tučková, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsem zpracovala strategickou analýzu společnosti Pacovské strojírny, a.s., ve které jsem využila různé metody interní a externí strategické analýzy. V případě interní strategické analýzy se jednalo o analýzu zdrojů podniku, portfolio analýzu a SWOT analýzu. Externí strategická analýza zahrnovala Porterův model pěti sil, PEST analýzu a analýzu konkurentů. Na základě uvedených analýz jsem doporučila vhodnou strategii pro budoucí vývoj podniku.
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KROTKÁ, Veronika
Téma diplomové práce je Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu. Cíl této práce je odkrytí příležitostí pro vybranou firmu, Textilní galanterii ve Vyšším Brodě, a návrh jejich řešení včetně finanční situace.Prvním krokem k pochopení problematiky vztahující se k tématu se stalo studování odborné literatury od nejvýznamnějších autorů českých i zahraničních. Dalším krokem po sestavení literární rešerše byla příprava praktické části práce, která na ni plynule navazuje.Nejprve jsem analyzovala odvětví {--} textilní průmysl. Zpracování charakteristiky firmy jsem konzultovala s majitelkou firmy a její externí účetní poradkyní. Důležitým krokem k úspěšnému naplnění cíle byla analýza prostředí. K této analýze jsem využila tyto dílčí analýzy:PEST analýza,Porterův model pěti sil,Analýza vnitřní situace podniku,SWOT analýza.Doplnění této práce je dotazníkové šetření směřující na zákazníka firmy, které bylo poprvé aplikováno při zpracování bakalářské práce na téma Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě.V závěrečné části jsem zhodnotila stávající situaci firmy, navrhla řešení a tím naplnila cíl své diplomové práce.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
TŮMOVÁ, Lenka
Ve vybrané organizaci byly provedeny analýzy vnitřního prostředí (sestavení BCG matice, analýza jednotlivých funkcionálních oblastí, finanční analýza, SWOT analýza k jejímuž sestavení bylo potřeba krátce zachytit i vnější prostředí pomocí Porterova modelu a uvedením charakteristiky trhu.
Analýza marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o.
Urbánková, Šárka ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Penc, David (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o. Je to analýza vnitřního a vnějšího prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí128 - 137  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.