Název: Analýza marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of marketing environment of the company Laufen CZ s.r.o.
Autoři: Urbánková, Šárka ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Penc, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce je analýzou marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o. Je to analýza vnitřního a vnějšího prostředí.
Klíčová slova: analýza; makro prostředí; marketing; mikro; vnitřní prostředí; vnější

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1416

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8982


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet