Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,238 záznamů.  začátekpředchozí1230 - 1238  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Facebook jako marketingový nástroj
Nováková, Vendula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociální internetové síti Facebook a jejímu potenciálu pro marketing. V prvních dvou teoretických částech se autorka podrobně zabývá virálním marketingem a sociálními sítěmi obecně. Dále rozebírá uživatele Facebooku s důrazem na aktuální data pocházející z výzkumu "Uživatel Facebooku" provedeného v květnu 2009. Získané teoretické poznatky a analýza uživatelského prostředí ústí do stěžejní části práce, která nabízí podněty a tipy pro uplatnění marketingu na Facebooku. Celý text je provázán množstvím příkladů, které slouží k hlubšímu pochopení tématu.
Nové trendy v internetovém marketingu
Řežábová, Božena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Budiš, Petr (oponent)
Rozvoj technologií otvírá stále nové možnosti jak pro realizaci nových nápadů a služeb na trhu, tak pro marketing a komunikaci stávajících produktů a značek, jejichž historie se počítá na desetiletí. Internet přináší nové možnosti všem, podstata a otevřenost nových online platforem, sociálních sítí nevyjímaje, umožňuje vyniknout i malým značkám nad globálními giganty. Práce se věnuje novým trendům v internetovém marketingu, zejména sociálním sítím a způsobům jak tyto trendy využít v komerčním světe.
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Tabáček, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Taschner, Karel (oponent)
Cílem mé práce je poukázat na možnosti využití, výhody, nevýhody a nevyužitý potenciál marketingu, prováděného prostřednictvím internetových sociálních sítí.
Využití groupwarové aplikace v zájmové činnosti
Vondráček, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Groupwarové produkty podporují spolupráci v podnikovém prostředí, ale jejich součásti jsou využívané i mimo pracovní prostředí, v běžném životě. Se spoluprací se též nesetkáváme pouze v podnicích. Tato práce nejprve analyzuje současný stav využívání prostředků groupware (elektronická pošta, diskuse, kalendář) v komunitě fanoušků science fiction a nynější nedostatky v komunikaci, kooperaci a koordinaci aktivit. Dále klade požadavky na systém, který by měl zlepšit situaci. Nakonec hodnotí vybraný systém (kombinace služeb společnosti Google) a demonstruje jeho použití. Účelem práce je posoudit míru využití groupware v komunitě a položit základy pro jeho plné nasazení.
Principy fungování internetových komunit
Vrba, Jaroslav ; Mišurec, David (vedoucí práce) ; Košárek, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá internetovými komunitami, ukazuje jejich principy fungování a porovnává nejvýznamnější z nich. Cílem práce je vysvětlit, jakým způsobem internetové komunity fungují. Porovnává jejich vlastnosti a umožňuje čtenáři udělat si názor na každou z nich. Internetové komunity jsou porovnány jak z globálního, tak i z hlediska České republiky. Práce se zaměřuje na jejich funkce, výhody a zároveň rizika, jaká uživateli internetových komunit hrozí včetně možností ochrany před nimi. Autor přikládá i vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým konfrontuje vnímání rizik uživatelů sociální sítě Facebook. V neposlední řadě je nastíněn ekonomický faktor komunitních serverů, jejich výdaje a způsob hrazení, případně zisk.
Využití aplikací v rámci sociálních sítí pro marketingovou prezentaci firem
Černoch, Michal ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce podává přehled v současnosti nejvýznamnějších českých i světových sociálních sítí, popis jejich funkcionality a možností využití těchto on-line služeb v marketingu. Samostatně zpracovává téma aplikací třetích stran začleněných do těchto sociálních sítí, a možností jejich využití pro marketingovou prezentaci firem a produktů.
Webové komunitní služby a jejich business využití
Lapotka, Aliaksandr ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Zakharenkava, Sviatlana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem webových komunitních služeb a jejich business využitím. Je rozdělána do čtyř částí. První část je úvodem, v kterém je projednáváno o problematice a o odvození webových komunitních služeb, a dále na čem jsou postaveny. Druhá část práce vypraví o přístupnosti a použitelnosti webových komunitních služeb. Součástí jsou problematiky grafického vzhledu, funkcionality a výběru internetové adresy služeb. Další část je založena na třídění webových služeb, popisu sociálních sítí jako jednoho z prvků komunitních webových služeb. Příklad Facebooku je použit pro širší představu o možnostech komunitních služeb. Také jsou v této části rozebrány budoucnost a rozvoj webových komunitních služeb. K nejzajímavějším patří poslední, čtvrtá část práce. Řeč jde o rozvojové fázi, zajištění jména a výnosnosti webových komunitních služeb.
Technologie Web 2.0
Lyčka, Aleš ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá fenoménem Web 2.0, jedním z nejdiskutovanějších témat současnosti. Přestože termín Web 2.0 vznikl před více než třemi lety, neexistuje doposud jednotná a ucelená definice tohoto pojmu. Tato práce se proto snaží odpovědět na otázku, co Web 2.0 představuje a poskytnout ucelený pohled na tento fenomén. Úvodní část popisuje koncept Webu 2.0 z pohledu různých autorů. Dále následuje popis některých technologií, které stojí na pozadí Webu 2.0, a kritika tohoto pojmu. Pro úplnost jsou v poslední části práce uvedeny příklady některých zahraničních webových služeb, které jsou dávány za příklad webů 2.0, a aktuální stav Webu 2.0 na českém internetu.
Web 2.0 ? dopad na společnosta možnosti komerčního využití
Saktor, Marek ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kašpar, Zdeněk (oponent)
Cílem práce Web 2.0 ? dopad na společnost a možnosti jeho komerčního využití je vysvětlit čtenáři tento fenomén, zmapovat současnou situaci na poli internetových služeb a předvést možnosti jejich využití pro jednotlivce, malé společnosti i velké investory. Práce se také snaží nastínit pravděpodobný vývoj této oblasti a prokázat hypotézu, že společenské sítě zjednodušují získávání informací a tím zvyšují dokonalost konkurence na trhu. Práce začíná rozborem prvků, kterými se weby označované jako Web 2.0, tedy web druhé generace vyznačují. Jedná se především o silný důraz na uživateli generovaný obsah, zaměření na velké množství malých klientů, technologický návrh spočívající v lehkém klientu a robustní databázi, síťový efekt, který službu zkvalitňuje a neustále přidávání nových funkcí, zvané též jako permanentní beta. V druhé části je fenomén rozebírán ze sociálního hlediska. Zkoumá se motivace lidí přispívat komunitě, přínosy v oblasti politické, edukativní, rozvoje pracovního trhu a solidárních finančních půjček. Zmíněny jsou i největší hrozby, které se pojí se společenskými sítěmi ? riziko zcizení identity (citlivých osobních údajů), podvody s falešnou totožností a nebezpečí dětského zneužívání. Kromě analýzy těchto hrozeb je nabídnuto i možné řešení, jak se jim bránit a jak s nimi bojovat. Třetí část práce je věnována prostoru pro komerční využití. Popisuje se zde využití takzvaného word-of-mouth marketingu, jež spočívá ve vzájemném doporučování produktu uživateli, reklamy, kterou mezi sebou uživatelé šíří sami (virals), business model pro nový Web 2.0 a budoucnost způsobu prodeje hudby, filmů a knih. Ukazuje komunitní weby jako vhodný distribuční kanál pro drobné podnikání. Je zde i kapitola věnovaná online hře Second Life, která splňuje kritéria internetové služby druhé generace (veškeré objekty ve světě vytváří uživatelé) a má vlastní ekonomiku propojenou skrze pohyblivý měnový kurz s reálnou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,238 záznamů.   začátekpředchozí1230 - 1238  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.