Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Plachá, Linda ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aroma v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky" se zabývá využitím olfaktorického marketingu v in-store oblasti, a jeho vlivem na zákazníka. Práce bude rozdělena do dvou základních částí - teoretické a praktické. První kapitola v teoretické části, která se zabývá stručnou charakteristikou a analýzou aktuální situace in-store marketingu, je úvodem do tématiky celé práce. Druhá kapitola se věnuje fyziologii čichu a s ním úzce spojenou emoční pamětí, díky které může in-store marketing využívat olfactus jako nástroj efektivní podpory prodeje. Historie, principy a všeobecně o olfaktorickém marketingu pojednává poslední kapitola teoretické části této bakalářské práce. V této kapitole se podrobněji autorka textu věnuje rozdílům mezi uměle šířenými a přirozeně linoucími se vůněmi v místě prodeje. Olfaktorický marketing patří do oblasti jménem neuromarketing, který využívá lidské smysly - chuť, čich, zrak a sluch. Praktická část bakalářské práce je rozčleněna do čtyř základních kapitol. Každá část se zabývá jednou ze zkoumaných značek a jejich kamennými prodejnami. Kapitoly obsahují stručný popis vybraných značek - historie, zásady a myšlenky firmy, produktové řady. Následují výstupy ze získaných rozhovorů, které...
Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci
Šteflová, Aneta ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci" se zabývá deskripcí nákupních impulzů v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingových komunikačních nástrojích umisťovaných v hypermarketech v rámci kategorie nečokoládových cukrovinek. První teoretická část uvádí do problematiky nakupování v místě prodeje, seznamuje se základními pojmy, následně definuje impulzívní nakupování a rozebírá jednotlivé nákupní impulzy a možnosti implementace impulzů v místě prodeje. V druhé části práce jsou teoretické poznatky použity k popisu in-store marketingových komunikačních nástrojů užitých různými zástupci značek nečokoládových cukrovinek v rámci jejich komunikace na prodejnách českých hypermarketů. Informace o nákupních impulzech jsou získávány z knižních a elektronických zdrojů, popis POP komunikačních nástrojů v hypermarketech vychází z vlastního pozorování a z analytické diskuze stávajícího využití nákupních impulzů vybrané kategorie s podklady a teoriemi nashromážděnými v teoretické části práce. Cílem je popsat současný stav užitých POP komunikačních nástrojů se zaměřením na nákupní impulzy, prostřednictvím kterých značkoví výrobci bonbonů v místě prodeje s nakupujícími komunikují.
Vybraná hudební periodika (počátky, vývoj a současnost)
Kábelová, Romana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Husák, Martin (oponent)
Bakalářská práce pod názvem Vybraná hudební periodika se zabývá zkoumáním tří titulů hudebních časopisů, které mají v naší republice tradici delší než dvacet let. Prvním, historicky nejstarším časopisem jsou Hudební rozhledy. Další titul, Rock a pop, začal vycházet teprve na počátku 90. let minulého století a věnuje se rockové a populární hudbě. Posledním periodikem je měsíčník Harmonie, který je převážně zaměřen na vážnou a jazzovou hudbu, a také na world music a tanec. Všechny zmiňované tituly mají své pevné místo na trhu hudebních časopisů a jejich čtenáři jsou zaměřeni na obsahovou stránku jednotlivých titulů. Kromě obsahového zaměření se jednotlivé časopisy vzájemně odlišují hlavně ekonomickou podporou svých vydavatelství.
Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí
Altalová, Kristina ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a v zahraničí" se zabývá využitím nových technologií, jako je technologie iBeacon, LCD monitory, mobilní technologie a různé typy interaktivních zařízení (např. iPad) v místě prodeje. Teoretická část se snaží stručně popsat problematiku in-store marketingové komunikace, její nástroje a fungování. Dále seznamuje se základními pojmy vážícími se k in-store marketingové komunikaci. Rozebírá typy nových technologií, které se užívají v tomto typu marketingové komunikace a jejich funkčnost. V praktické části této práce jsou teoretické poznatky o nových technologiích implementovány na reálné prostředí českých obchodních center, specificky na centrum Černý Most a Palladium. Informace o využití těchto technologií jsou získávány především z elektronických a knižních zdrojů, popis českých obchodních center vychází z vlastního pozorování a konzultace s vedením obou center. Cílem práce je popsat možnosti využití nových technologií v tomto typu komunikace a popsat jejich reálné užití v ČR. Závěrem práce jsou pak případná doporučení vycházející jak z vlastního pozorování, tak z rešerše užití podobných technologií jinde ve světě.
Československé hudební elity na přelomu osmdesátých a devadesátých let 20. století
Matějíček, František ; Havel, Jan (vedoucí práce) ; Houda, Přemysl (oponent)
Na přelomu osmdesátých a devadesátých let minulého století došlo stejně jako v celospolečenském měřítku k výrazným změnám také na domácí hudební scéně. Pěvecké a tvůrčí elity začaly být konfrontovány s nástupem angloamerické produkce a v mnoha případech nuceny hledat alternativní způsoby svého uplatnění v nových podmínkách. Tato Diplomová práce si prostřednictvím výpovědí populárních československých hudebníků klade za cíl porovnat situaci na domácí scéně před listopadem roku 1989 a v období po něm. Předmětem bádání je snaha získání odpovědí na otázky související s dnešní popularitou československé populární hudby a tvůrců z období osmdesátých let. Pokouším se ověřit, zda je kritický pohled části odborné veřejnosti na spojení hudebních elit s ideologií předlistopadového režimu oprávněný, či nikoliv. Stejně tak zobrazit osudy hudebních hvězd ve vztahu k proměnám společenského řádu a v druhém plánu nastavit základy pro další bádání v tématu.
Implementace poštovního klienta pro mobilní platformu OpenMoko
Krátký, Pavel ; Bartoň, Radek (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Openmoko je revoluční mobilní linuxová platforma s rozšiřující se vývojářskou komunitou. Cílem práce je vytvořit uživatelsky přívětivého poštovního klienta v jazyce Java a analyzovat problematiku vývoje aplikací na této platformě. V práci jsou popsány možnosti vývoje takovýchto aplikací, a to především prostřednictvím grafického toolkitu SWT. Popsána je také knihovna JavaMail pro práci s elektronickou poštou. V závěru jsou demonstrovány výhody a nevýhody vytvořené aplikace. Výsledkem praktické části práce je poštovní klient, určený pro mobilní linuxová zařízení s dotykovým ovládáním a úvod do problematiky vývoje softwaru pro platformu Openmoko.
Point of sale as one of the crucial factors of purchase
Pohančeniková, Dagmar ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu in-store aktivit hypermarketu Albert s bližším zaměřením na POP nástroje a nákupní atmosféru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako in-store komunikace, shopper marketing a smyslový marketing. Dále jsou zde podrobně popsány POP nástroje používané v obchodních jednotkách dle jednotlivých typů. V praktické části najdeme podrobnou analýzu vybrané prodejní jednotky podle zvolených kritérií. V závěru provádím vyhodnocení a přikládám také návrhy na zlepšení.
Instore komunikace
Walzelová, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Nikolič, Marta (oponent)
Diplomová práce se zabývá problémy in-store komunikace od Briefu POS po vystavení na prodejně. Podstatou práce je odhalit úzká místa jinak velmi efektivních nástrojů podpory prodeje. Cílem je ověřit hypotetické problémy, které znemožňují efektivnost POS nástrojů na maloobchodních prodejnách. Práce tak přináší jiný úhel pohledu a snaží se problémy odhalit a zviditelnit, ale také nalézt jejich možná řešení. Výstupy jsou podloženy výzkumy ze tří oblastí. Jedná se o zákaznický výzkum, výzkum výrobce a realizátora POS, výzkum maloobchodních prodejen typu hypermarket. Využívá se metod pozorování, dotazování a asistovaného nákupu. Ověřené problémy, které vyplývají z komplexního výzkumu a snižují efektivnost tvorby a vystavení POS jsou tyto: nedefinování cíle, pro který se POS vytváří; nedostatečná atraktivita pro zákazníka; převaha levného provedení nad kreativním ztvárněním a originalitou; nesoulad mezi materiálem POS vzhledem k typu vystavovaného produktu a špatná spolupráce mezi subjekty v celém procesu.
Teoretické podklady a praktické výstupy technologie CMD (Copper Mediated Destruction) pro likvidaci persistentních organických látek.
Ocelka, T. ; Pekárek, Vladimír
Jsou diskutovány otázky vzniku perzistentních organických polutantů de novosyntetickými reakcemi a to i z hlediska jejich destrukcí. Přítomnost mědi a jejich sloučenin v systému má na tyto procesy významný vliv. Jsou uvedeny výsledky dehalogenací/destrukcí pro pesticid DDT a jeho metabolity, hexachlorcyklohexan (Lindan), hexachlorbenzen a polychlorované dibenzo-p-dioxiny a dibenzofurany.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.