Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro řízení dronu s využitím rozšířené virtuality
Sedlmajer, Kamil ; Nosko, Svetozár (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce hodnotí stávající možnosti ovládání dronů, jejich úskalí a navrhuje možná řešení pro efektivnější a snadnější řízení dronů. Výsledný systém je založen na pohledu třetí osoby a technologii rozšířená virtualita, kdy jsou do virtuálního 3D modelu prostředí integrována reálná data z dronu (video-stream, lokalizační informace). Model prostředí je vytvořen s využitím volně dostupných dat. Aplikace pilotovi nabízí prostředky pro snadnější orientaci v prostředí, navigaci k cílovým místům a  možnost v průběhu plánování mise definovat  oblasti s různým potenciálním bezpečnostním rizikem, které budou v průběhu mise využívány k navigaci v těchto zónách a vizualizaci celkové situace ve virtuální scéně rozšířené o on-line reálná data.
Futuristic Cockpit for Urban Mobility
Bohovic, Samuel ; Prustoměrský, Milan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Rising interest in urban air transportation is creating room for development of user interfaces for use in urban aerial vehicles. Following thesis is a concept of displaying flight data and user interface for such transportation vehicles. This was done through review of past and modern flight data visualization methods. The resulting concept was implemented in a simulation in virtual reality. Implementation was done using Unity and HTC Vive virtual reality headset. The concept is modular and built with private and commercial use in mind. The result is a demonstration of modern aerial urban mobility vehicle's user interfaces could look.
Vyhodnocení snímků pořízených pomocí UAV
Martináková, Veronika ; Setnický, Viktor (oponent) ; Kalvoda, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím bezpilotních prostředků (UAV) pro účely fotogrammetrie a mapování. V první části je popsán bezpilotní systém použitý při snímkování, legislativní omezení vyplývající z provozu UAV, plánování a realizace letu. Druhá část je orientovaná na zpracování výsledků, konkrétně na testování přesnosti dat získaných z bezpilotního prostředku v kombinaci s GNSS modulem a bez něj. Data jsou vyhodnocena ve 3. třídě přesnosti dle ČSN 01 3410 Mapy velkých měřítek – základní a účelové mapy. Přiblíženy jsou i teoretické základy, z nichž práce vychází. Cílem práce je poukázat na efektivní využití GNSS modulu Emlid Reach a bezpilotních prostředků v geodézii.
Určování letové výšky dronu pomocí různých senzorů
Gábrle, Martin ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Práce řeší problematiku měření aktuální výšky dronu s co největší přesností za účelem udržení dronu v určité výšce po delší dobu letu. K ní jsou využity 2 barometry, přičemž jeden se bude nacházet na dronu a druhý bude na zemi udávat nulovou hladinu nadmořské výšky. 
Design bezpilotního doručovacího letounu
Partl, Zdeněk ; Surman, Martin (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je design bezpilotního doručovacího letounu. V práci je řešena studie současného stavu na trhu jak po designérské, tak po technické stránce. Hlavním cílem je návrh, který je charakteristický po tvarové a technické stránce.
Visual tracking systém pro UAV
KOLÁŘ, Michal
Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností pro sledování objektů v obraze, na základě které je navržen postup pro tvorbu systému schopného sledovat objekt zájmu. Součástí práce je navržení virtuální reality pro potřeby implementace sledovacího systému, jež je ve finále nasazen a testován na reálném prototypu bezpilotního prostředku.
Automated Drone Boomeranging
Harasim, Jiří ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Obdržálek, David (oponent)
Práce navrhuje 3D navigační a plánovací systém pro autonomní vzdáleně řízenou kvadruptéru (dále dron). Řešení využívá senzorických dat drona spolu se zpra- covaným obrazem čelní kamery, bez předchozí znalosti prostředí a bez použití navigačního signálu (GPS). Data z kamery jsou transformována do representace řídkým point-cloudem, ze kterého se vytváří mapa obsazenosti okolí s adap- tivní velikostí buňek. Na vytvořené mapě je následně možné plánovat trasu letu s přihlédnutím k zaznamenaným překážkám. Výsledný plán je realizován jednoduchým kontrolerem. Systém rovněž zahrnuje simulátor, na kterém je možné virtuálně provádět celý proces. Práce propojuje původně nezávislé a nekompatibilní systémy a vytváří z nich jeden funkční celek. Výsledek je demonstrován několika jednoduchými scénáři, z nichž jeden řeší problém navrácení drona na jeho počáteční pozici.
Systém řízení letových charakteristik autonomního dronu
Červenka, Ondřej ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je sestavení dronu a následná implementace bezpečnostního opatření při ztrátě signálu z RC vysílače a stabilizace v prostoru pomocí GPS a dostupných senzorů. Práce se postupně zabývá historií a vývojem dronů, jejich konstrukcí a součástí, ze kterých se samotný dron skládá. Praktická část se zabývá sestavením dronu, implementací autonomního chování a testováním celkového produktu.
Design multikoptéry
Picek, Matěj ; Pelikán, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Ve své práci jsem se zaměřil na návrh elektrické multikoptéry pro běžné a pokročilé uživatele. Hlavním záměrem bylo přinést jednoduché a praktické řešení dronu, které bude odpovídat současným funkčním a estetickým standardům průmyslového designu v leteckém průmyslu. Celý koncept dronu je navržen tak, aby jeho uživateli co nejvíce zpříjemnil a zefektivnil používání a přenos. Díky své jednoduchosti, malým rozměrům a skladné konstrukci dron zabere minimální prostor při přepravě a je téměř okamžitě připravený k použití.
Usage of drones in the Logistics of the company SKODA AUTO a.s.
Čajko, Adam ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Vinš, Marek (oponent)
Diplomová práce Využití dronů v logistice firmy ŠKODA AUTO a.s. reaguje na aktuální trend bezpilotních letadel (dronů), které nacházejí své využití v mnoha oblastech. Cílem práce je analyzovat legislativu upravující provoz dronů ve vybraných zemích, posoudit vhodnost nasazení dronů na konkrétní proces inventarizace obalů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. a navrhnout alternativní řešení pro tento proces. Práce zkoumá použití dronů v logistice především při doručování zásob a při inventarizaci zásob. Hromadné doručování předmětů dronama vzhledem k množství překážek není v dohledné době proveditelné. Inventarizace zásob dronama je již realitou. Analýza legislativy je zaměřena na prostředí EU, České republiky, Německa a Číny. Technologie pro inventarizaci prázdných obalů Dron ve společnosti ŠKODA atuo a.s. má dlouhou dobu návratnosti (21 let) a autor na základě tohoto hodnotícího kritéria drony na daný proces nedoporučuje. Jako alternativu navrhuje například řešení vyvinuté ve společnosti AUDI (kamera umístěná na vysokozdvižném vozíku a software pro automatickou identifikaci palet).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.