Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 171 záznamů.  začátekpředchozí118 - 127dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Funkční potraviny a jejich uplatnění na regionálním trhu potravin
ZÍDKOVÁ, Jana
Cílem práce bylo charakterizovat přínos funkčních potravin pro lidské zdraví a formulovat efektivní postup při zavádění funkčních potravin na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Byl proveden pilotní průzkum trhu formou dotazníku. Závěrem bylo doporučeno budoucímu výrobci funkčních potravin zjistit, za kolik je schopen vyrábět tyto potraviny a porovnat s cenou, kterou jsou lidé ochotni zaplatit za tento výrobek. Při propagaci výrobku by bylo dobré zaměřit se na ženy ve věku 31- 50 let a to formou letáků. Důležité pro zvýšení zájmu o nakupování funkčních potravin je dát spotřebitelům více informací o tomto druhu potravin. Informovat je především o jejich vlivu na zdraví např. vědeckým důkazem.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.
Srovnání nákupního chování spotřebitelů v USA a v České republice
Líbalová, Kateřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Vyhnálek, Petr (oponent)
Práce se věnuje charakteristikám nákupního chování spotřebitelů v USA a v České republice. Teoretická část popisuje ekonomické a demografické situace těchto zemí, společně s klasifikací spotřebitelů a kulturními, sociologickými a psychologickými faktory. Praktická část práce je založena na dotazníkovém průzkumu. Zjištěné poznatky se dělí do tématických celků nákupní zvyklosti, kritéria výběru, vztah ke značkám a reklamě, finanční aspekty, ekologie a CSR. Závěrečná část shrnuje zjištěné informace a nabízí srovnání nákupního chování amerických a českých zákazníků.
Psychology of pricing
Bimaj, Arjola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cena je jedním z indikátorů marketingového mixu, který přímo ovlivňuje zisk společnosti. Správná cena může zvýšit zisk a naopak nesprávně stanovená cena může výrazně zisk snížit. Podniky tedy při stanovování cen svých produktů musí zohledňovat řadu faktorů, přičemž jedním z cílů je maximalizovat své příjmy. Moderní faktory v hospodářské oblasti, kontinuální změny v životním prostředí či současná finanční situace ve světě dosavadní systém cen narušily, avšak zároveň nutí manažery hledat nové způsoby, aby byly jejich produkty schopny držet krok s těmito změnami. Cílem této diplomové práce je tedy studovat psychologii cen v souvislosti s faktory, jež ovlivňují psychologii a chování spotřebitelů, pokud jde o nákupní rozhodování. Zjištěné informace poté mohou sloužit jako užitečné vstupy pro podniky s cílem pochopit tyto faktory a jejich použití, aby tak posléze byli schopny zajistit nejvhodnější způsob stanovení ceny za svůj produkt.
Seniorský marketing
Vojtová, Markéta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cabová, Františka (oponent)
Diplomová práce "Seniorský marketing" se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na generaci ve věku nad padesát let. Popisuje specifika této generace v souvislosti s jejím spotřebním chováním. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum věnující se spotřebnímu chování seniorů ve vztahu k internetovému obchodování. Pro marketingový výzkum bylo využito dotazníkové šetření. Analýza získaných výsledků informuje o vztahu seniorů k internetovému obchodování, které je z velké části doménou mladší již internetové generace.
Analýza spotřebního chování návštěvníků Českého pivního festivalu
Gaudlová, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce je věnována průzkumu trhu, vychází z analýzy spotřebního chování návštěvníků eventu Český pivní festival. Průzkum byl proveden formou dotazování a měl odhalit, zda firma promuje event účinně, jaké z využitých komunikačních kanálů mají největší odezvu a zda byli návštěvníci spokojeni či nespokojeni a co k tomu přispívá. V první části je přiblíženo prostředí Českého pivního festivalu, základní údaje o něm a možné konkurenci. Část druhá a třetí je teoretická, čtenáři představuje pojem event marketing, začlenění tohoto komunikačního nástroje do komunikační strategie firmy a základní informace o průzkumu trhu formou dotazování. Část čtvrtá je nosným jádrem celé práce, jedná se o představení jednotlivých otázek dotazníku, zobrazení, popsání a hodnocení výsledků. V části poslední čtenář najde celkové zhodnocení a doporučení do budoucna.
Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku
Javořík, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šíšová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem akvizice nových zákazníků z řad mladé generace. Práce v teoretické části pojednává o kupním chování spotřebitelů, metodách použitých v praktické části práce a zejména pak o trhu kávy. Práce se nejprve zaměřuje na kávu a kávový trh obecně, následně je důraz kladen zejména na trh kávy v České republice, jeho vývoj a specifika. V praktické části přichází na řadu představení konkrétní společnosti, následná analýza tržních dat a spotřebitele. Analýza spotřebitele je provedena za pomoci kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu. Cílem práce je odhalení potenciálu a adresování problémů dané značky.
Analýza nákupních podmínek na Klatovsku
MARTÍNKOVÁ, Zuzana
Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena prostřednictvím terénního šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového řízení, pomohla poodhalit problémové oblasti potravinářských i nepotravinářských maloobchodních jednotek ve zkoumané lokalitě, na základě čehož byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
MAREŠOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve charakterizovány základní pojmy - spotřební a nákupní chování, kupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů, jednotlivé typy kupujících, marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a používané techniky. V analytické části jsou pak stručně charakterizovány společnosti FLOP JIH spol. s r.o., FLOSMAN a. s. a také prodejna Flop Diskont Mladá Vožice. Dále je zde provedena analýza nákupního chování a postojů zákazníků vybrané prodejny, a to na základě dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr jsou v několika oblastech navrhnuta doporučení pro zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 171 záznamů.   začátekpředchozí118 - 127dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.