Název: Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku
Překlad názvu: The acquisition of new consumers of the young generation for traditional Czech brand
Autoři: Javořík, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šíšová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Akvizice nových zákazníků; Marketingový výzkum; Spotřební chování; Trh kávy; Acquisition of new customers; Coffee market; Consumer behavior; Marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35654

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162353


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet