National Repository of Grey Literature 119 records found  beginprevious117 - 119  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Customer loyalty of a retail company - Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (advisor) ; Černá, Magdaléna (referee)
The first chapter enlightens the meaning of the term "customer loyalty", and explains its importance for firms in today's competitive surrounding. The second chapter focuses on market research and acts as a theoretical base and starting point for the research, which is a part of this thesis. The third chapter introduces the company BILLA spol. s.r.o. ČR and its loyalty programme, which is described very closely. The last chapter is concerned with the market research, which has been made for purpose of this thesis. It refers to the foreknowledge about benefits, which the Billa Club offers to its members.
Modelování zákaznické spokojenosti a loajality
Venzl, Martin ; Uhrová, Inka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Koudelka, Jan (referee)
Tato práce má za cíl identifikovat klíčové determinanty zákaznické spokojenosti a loajality na trhu mobilních telekomunikací a navrhnout integrovaný systém pro měření, modelování a počítačové simulování procesu tvorby zákaznické spokojenosti. Koncepčním rámcem této práce a zvoleného přístupu je systémová dynamika a systémové myšlení, které umožňuje plně využít znalostí procesu tvorby spokojenosti a loajality a skrz dynamiku vazeb a zpětnovazebních smyček přiblížit model reálnému prostředí trhu. Jednotlivé vazby dynamického modelu jsou statisticky testované a potvrzené na skutečných datech mobilního operátora T-Mobile.
Quantification of Customers' Satisfaction in a chosen Firm
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (advisor) ; Pražáková, Eva (referee)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.

National Repository of Grey Literature : 119 records found   beginprevious117 - 119  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.