Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
DVACET LET CÍRKEVNÍHO ŠKOLSTVÍ V ČESKÉ REPUBLICE (1991 - 2010) Zákonné a biblické normy; služba a pastorace v církevních školách
DVOŘÁKOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá zmapováním vývoje a úlohy církevních škol v ČR v posledních dvaceti letech. Teologické fakulty doplňují pohled na teologické a církevní vzdělání v ČR. Je volným pokračováním bakalářské práce, která byla úspěšně obhájena na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v lednu 2007. Vychází z historie školství a pedagogiky včetně církevních škol a z platných zákonných předpisů a norem pro jejich fungování. Je psána na základě zkušeností z autorčiny praxe vedoucí pracovnice církevní školy. Zabývá se úlohou řídících pracovníků, personalistikou a teologickou reflexí církevního školství. Zaměřuje se na ekonomiku i vybavení, na cíle a poslání těchto škol. V širokém spektru možností, které mají církevní školy v 21. století, mohou uplatnit svůj potenciál neotřelým způsobem evangelizace, misijní službou a pastorací.
Sektorový operační program zemědělství a jeho hodnocení
MARKOVÁ, Věra
Cílem této práce je seznámit se s možnostmi čerpání finančních prostředků pro Českou republiku jako člena EU. Jsou uvedeny přehledy možností čerpání ze strukturálních fondů EU a předvstupní finanční pomoci. Práce je zaměřena na Operační program Rozvoje venkova a multifunkčního zemědělství 2004 {--} 2006 a jeho hodnocení z hlediska formálních požadavků EU a z hlediska využívání finančních zdrojů. V druhé části práce je tento program popsán včetně zásad přípravy projektů a poskytování finanční podpory. Práce je dále zaměřena na finanční rámec a přehled čerpání z tohoto programu dle jednotlivých let, krajů a opatření. Na základě databáze podniků, které žádaly o finanční pomoc v rámci tohoto programu je spočítáno několik ekonomických ukazatelů. Práce je zakončena posouzením možností finančních prostředků z EU, vyhodnocením OP Zemědělství a nastínění situace pokračujícího programu na období 2007 {--} 2013.
Postup při provádění komplexních pozemkových úprav
PÍSAŘÍKOVÁ, Petra
Diplomová práce zachycuje popis a charakteristiku současné problematiky právních aspektů komplexních pozemkových úprav, zejména pak postup při jejich provádění včetně všech nezbytných navazující právních úkonů. S ohledem na členství České republiky v Evropské unii je uveden i způsob provádění pozemkových úprav v sousedních členských zemích, konkrétně v Německu a Rakousku. Diplomová práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola podává přehled o současném stavu pozemkových úprav v České republice a o cílech pozemkových úprav. Druhá kapitola se zabývá postupem při provádění pozemkových úprav. První podkapitola je zasvěcena historii pozemkových úprav, od starověku až do roku 1990. Druhá podkapitola zachycuje samotný postup při provádění pozemkových úprav. A třetí podkapitola je věnována katastru nemovitostí. V třetí kapitole jsou uvedeny některé charakteristiky České republiky, Jihočeského kraje a okresu České Budějovice, které se vztahují k pozemkovým úpravám. Dále zde najdeme zhodnocení konkrétní komplexní pozemkové úpravy provedené v Jihočeském kraji. Zároveň jsou zde také nastíněny některé skutečnosti, které způsobují komplikace při provádění pozemkových úprav. Čtvrtá kapitola je věnována tomu, jakým způsobem se provádí pozemkové úpravy v některých sousedních členských zemích Evropské unie, konkrétně je zmíněno Německo a Rakousko. Poslední tři kapitoly tvoří závěr, tento souhrn a přehled použité literatury. Diplomová práce je doplněna přílohami, které jsou praktickým znázorněním některých, v textu popsaných, skutečností.
Zážitková pedagogika a její přístup k výchově a vzdělávání u dětí a mládeže
PILAŘOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá uvedením a analýzou přístupu výchovy zážitkovou formou. Teoretická část charakterizuje základní pedagogické pojmy výchovy a vzdělávání, zážitkovou pedagogiku a její komponenty. Popisuje historický vývoj zážitkové pedagogiky a rozpracovává podstatu jejího pedagogického přístupu. Poskytuje výběr přehledu aktivit zážitkové pedagogiky s využitelností ve školním volném čase. Praktická část obsahuje sondu pro zjištění používání pedagogického přístupu zážitkové pedagogiky při aktivitách ve školním volném čase. Pro sondáž byly zvoleny lyžařské výcvikové kurzy. Ve všech třech kurzech pedagogové používají prvky zážitkové pedagogiky, ale jejich postupy nejsou dokonale propracovány na této bázi z důvodu neznalosti. Největší nedostatky se objevily ve fázi reflexe. Zjistila jsem, že pro výchovu dětí a mládeže je nutné mít jak odborné znalosti, tak i pozitivní pedagogický přístup. Významným hlediskem je osobnost pedagoga, protože podle něj se odvíjí vše ostatní. Na základě své práce usuzuji, že zážitková pedagogika má jako výchovný pedagogický přístup velkou budoucnost a bude čím dál více využívána ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže.
Finanční plánování na přepážkách bank
Sameš, Petr ; Zámečník, Petr (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím fiktivního nákupu ("Mystery shoppingu") posoudit kvalitu finančního poradenství, které komerční banky poskytují bezplatně na přepážkách svých poboček. K vlastnímu průzkumu bylo nutné vytvořit fiktivního klienta s konkrétní finanční situací a budoucími cíly. Výstupem pro klienta by měl být osobní finanční plán řešící komplexně jeho finanční situaci. Jednotlivé finanční plány jsou hodnoceny podle předem stanovených parametrů kvality. Součástí práce je také porovnání sestavených finančních plánů s tím, co banky veřejně prezentují.
Plnění cílů ve sportovních organizacích
Horal, Filip ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Kiss, Petr (oponent)
Teoretická část se zaměřuje na stanovování a plnění cílů v organizacích obecně a vymezuje specifika plnění cílů ve sportovních organizacích. V praktické části zkoumá proces stanovování a plnění cílů ve sportovních organizacích na Jindřichohradecku.
Balanced Scorecard ve firmě Continental Automotive CR s. r. o.
Macková, Monika ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Vrbský, Petr (oponent)
Současné globalizované a vysoce konkurenční prostředí vyžaduje zvyšování angažovanosti podniku v oblasti strategického plánování a hodnocení výkonu. Řízení organizace na základě finančních ukazatelů již není dostatečným nástrojem pro dosažení stanovených strategických a výkonnostních cílů. Je třeba porozumět a využívat také ukazatele nefinančního charakteru, jež zásadním způsobem ovlivňují dosahování finančních cílů organizace. Metoda Balanced scorecard zdůrazňuje vzájemnou provázanost finančních i nefinančních ukazatelů a na základě sledování a řízení výkonnosti podniku v rámci čtyř perspektiv (finanční, zákaznické, procesní, učení se a růstu, resp. zaměstnanců) umožňuje průběžné řízení realizace celkové strategie a zajišťuje i nezbytnou zpětnou vazbu. Tato práce ve své teoretické části vymezuje podstatné prvky metody Balanced Scorecard. Praktická část obsahuje zhodnocení funkčnosti současně implementovaného systému BSC v závodě Adršpach společnosti Continental Automotive Czech Republic s.r.o., která byla podkladem pro stanovení návrhů na zlepšení.
Hodnocení postupů a cílů v peněžním ústavu
Sedláková, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu minulého vývoje a současné strategické pozice konkrétní firmy jako východiska pro formulaci jejího strategického rozvoje.
OECD - analýza činnosti a perspektivy
Karnová, Barbora ; Hitzgerová, Gabriela (vedoucí práce) ; Potužáková, Zuzana (oponent)
Práce poskytuje informace o vzniku a vývoji OECD. Analyzuje její činnost podle jednotlivých ekonomických a sociálních úseků. Formuluje perspektivy do budoucnosti.
Analýza programového financování v resortech obrany ČR a SR
Borovský, Július ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Pavel, Jan (oponent)
Analýza implementace programového financování v resortech obrany ve Slovenské a České republice.Práce je dělena na teoretickou a praktickou. Praktická část obsahuje zkušenosti se systémem plánování, programování a rozpočtování v letech 1995 až 2000, část programového financování podle platné legislativy v ČR od roku 2001. Obě části mají analýzu doplněnou o přehled výdajů v jednotlivých letech. Slovenská část obsahuje zkušenosti s implementací od roku 2004, kdy resort obrany přešel na výkonové rozpočtování, doplněno o přehled výdajů v letech 2004 až 2006.Závěrečná kapitola obsahuje celkové doporučení s programovým financováním a závěrečné srovnání systémů v ČR a SR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.