Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí115 - 124dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu poptávkových portálů a perspektivy jeho rozvoje
Němec, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bureš, Jiří (oponent)
Práce analyzuje český trh elektronických tržišť. První část práce se věnuje zmapování celého trhu, dává si za cíl nalézt co nejvíce těchto tržišť. Každé tržiště je přehledně zpracováno s uvedením základních údajů. Ve druhé části je již provedeno srovnání tržišť dle předem stanovených metrik. Tato část práce pracuje hodně s tabulkami a grafy pro lepší přehlednost analyzovaných dat. Třetí a poslední část se zabývá odhadem stavu trhu do budoucna. Může nastat situace, že jedeno tržiště ovládne celý trh? Jaké technologie jsou na obzoru? Existují nějaké hrozby trhu? To jsou otázky, na které tato část přináší odpovědi.
Porovnání SaaS řešení elektronického obchodu pro malou a střední firmu
Holoubek, Vojtěch ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem této práce je porovnat nabídky několika provozovatelů řešených elektronických obchodů realizovaných na principu modelu SaaS (Software-as-a-Service) a následně vybrat nejvhodnější projekt pro malou, resp. střední českou firmu uvažující o nasazení e-Commerce. Práce je rozdělena do pěti kapitol, začíná vymezením problému a jeho obecnou charakteristikou. Následující dvě kapitoly se věnují teoretickým aspektům e-Commerce a SaaS, jsou definovány základní rysy a stručně je popsána historie i technologie stojící v pozadí. Další kapitola se již věnuje samotnému porovnávání jednotlivých projektů. Jsou zde stanovena kritéria pro výběr jednotlivých poskytovatelů a definovány metriky pro jejich hodnocení. Výstupem této kapitoly je pořadí nejvhodnějších řešení jak pro malou, tak i pro střední českou firmu. Pátá kapitola je zaměřena na popis praktické implementace tohoto řešení, konkrétně na implementaci pro malou českou firmu zabývající se prodejem zahradnických potřeb. Jsou popsány specifické požadavky firmy a odhadován budoucí dopad na její hospodaření. Závěr se věnuje shrnutí práce a odhadu vývoje modelu SaaS.
Aukční systémy C2C v elektronickém obchodování
Šebesta, Michal ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hejtmánek, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku aukčních systémů C2C v elektronickém obchodování. V první části obsahuje teoretický základ aukčních systémů a poskytuje rozdělení typů aukcí dle různých hledisek. Dále se věnuje diagramům algoritmů aukcí. V druhé části identifikuje rizika, a odvozuje z nich problémy elektronických C2C aukcí, které dále řeší. Formuluje základní fáze C2C aukcí včetně v nich obsažených procesů, prezentuje diagram procesů a fází, a určuje kritéria hodnocení aukčních serverů, dle kterých pak uvádí hodnocení reprezentativního výběru aukčních serverů. Práce dále obsahuje průzkum zkušeností uživatelů internetu s aukcemi a závěrem popisuje jednotlivé kategorie služeb souvisejících s aukčními systémy C2C v elektronickém obchodování.
Možnosti zlepšení procesů v internetovém obchodě
Fořt, David ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Dosoudilová, Barbora (oponent)
Diplomová práce Možnosti zlepšení procesů v internetovém obchodě seznamuje zájemce o možnostech zlepšení v malých internetových obchodech s omezenými finančními možnostmi. Cílem práce je vymezení pojmu proces, nalezení vhodných metod pro zlepšování procesů v podnicích obecně a na základě získaných informací namodelovat procesní model vybraného internetového obchodu a použití některých metod na zlepšení vybraného procesu. Na začátku práce je čtenář seznámen s pojmy elektornického obchodu a internetového podnikání obecně. V další části je vysvětlen pojem proces a význam procesního přístupu ve firmách podnikajících v dnešní době. Další část je věnována zlepšování procesů. Nejprve jsou představeny dva přístup Business Process Reengeneering a Bussiness Process Improvement a následně jsou uvedeny metody vedoucí ke zlepšení procesů. Metody jsou vybrány z různých oblastí a tak je dobře vidět rozmanitost volby způsobu zlepšení procesu. Následuje část popisující metodologii MIPIM, tedy postup realizace zlepšení procesu, od pochopení potřeb a procesu, přes modelování, redesign až po implementaci. Jednotlivé kroky jsou doplněny o vhodné nástroje a metody. Další kapitola představuje internetový obchod SkateMORE, pomocí SWAT analýzy a strategických cílů určuje možnosti modifikace. Poslední kapitola se zabývá vlastním zlepšením procesu v internetovém obchodě za pomoci metodologie MIPIM a vybraných metod z předešlých kapitol. Práce končí návrhem hodnocení implementace řešení. Vlastní implementace a její hodnocení není součástí práce.
Faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronickém podnikání
Prejzková, Helena ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent)
Obchod se stává každodenní součástí našeho života. S příchodem informačních technologií a sítí, především internetu, se komunikace s obchodníkem podstatným způsobem změnila. Zákazník již není v přímém kontaktu s prodejcem, proto zůstává otázkou důvěry, zda se transakce uskuteční. Na tom se rovněž zakládá má práce, jež si klade za cíl především identifikovat jednotlivé faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronické podnikání. Mezi její další cíle patří vytvoření postupu, který hodnotí využití zjištěných faktorů v praxi. Takto vytvořená technika byla aplikována na existující obchod a také vedla k sestavení jakési příručky pro vytvoření elektronického obchodu, jenž v zákazníkovi vzbudí co největší důvěru. Práce je rozdělena do třech částí. První z nich, tedy teoretická, popisuje zejména výsledky zahraničních studií uskutečněných v souvislosti s důvěrou na internetu. Ve druhé části je nastíněn stručný pohled na český trh prostřednictvím dostupných podkladů a dotazníkového šetření. Poslední část je praktická, zabývá se využitím jednotlivých faktorů důvěry na existujícím e-shopu a také postupem pro vytvoření nového elektronického obchodu za podpory získaných poznatků. Diplomová práce může v praxi sloužit zákazníkům, kterým pomůže při zjišťování důvěryhodnosti obchodníka. Zároveň v ní mohou začínající obchodníci najít takové skutečnosti, jež jim poskytnou cenné rady k vytvoření a provozu důvěryhodného elektronického obchodu.
Elektronický obchod z pohledu práva
Kupková, Marcela ; Adam, Jaroslav (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce definuje elektronický obchod a obvyklé způsoby obchodování, druhy právních úprav prodeje a zvláštní úpravu týkající se postavení spotřebitele. Zaměřuje se na vztah podnikatele ke spotřebiteli. Nejzákladnějšími právními předpisy jsou zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník; zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník; zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy
Kotschwar, Pavel ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Procházka, Roman (oponent)
Práce se věnuje problematice založení elektronického obchodu. První část práce tvoří teoretická východiska, samostatné kapitoly jsou věnovány úvodu do problematiky elektronického obchodování, vzniku a vývoji elektronických obchodů, výhodám a nevýhodám těchto aktivit, marketingu a bezpečnosti. Praktická část této práce je věnována analýze elektronického prostředí a aplikaci teoretických východisek při zavedení elektronického obchodu. Součástí praktické části je vlastní průzkum veřejnosti a navržení postupů marketingových, technických a technologických. V závěru je provedeno zhodnocení ekonomických dopadů na podnikání malé firmy.
Business plan ? rozvoj elektronického
Vetchý, Karel ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce v širším kontextu řeší vhodnost elektronického prostředí pro realizování obchodních transakcí. Práce má aplikační charakter. V teoretické rovině zmiňuje postupy při sestavování podnikatelského plánu v aplikaci na sektor e-commerce. Výstupem práce je návrh podnikatelského plánu pro další rozvoj espedice.cz, včetně analýzy technického a technologického zajištění.
Logistická podpora v elektronickém obchodování
Šmíd, Petr ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Sroka, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je přiblížit pohled na elektronické obchodování a s ním související logistiku. Toto téma mě zaujalo a myslím si, že je to problematika velice aktuální a zajímavá. Elektronické obchodování představuje oblast, která neustále nabývá na významu a je v ní skryt velký potenciál. V souvislosti s elektronickým obchodováním je významný internet, jehož počet uživatelů roste velmi rychlým tempem. Důležitou stránkou obchodování je také logistická stránka. Zákazníci nakupující online požadují velmi krátké dodací lhůty. Virtuální obchody proto spolupracují s logistickými firmami, které zajišťují doručování zákazníkům. Mým cílem je podrobněji charakterizovat situaci elektronického obchodování v ČR, jaká je současná situace a jak se tato oblast bude dále vyvíjet. Také se chci zaměřit na situaci firem poskytujících logistické služby, co nabízejí a jaký vývoj lze v této oblasti očekávat. V práci uvádím své vlastní názory a pohledy na tuto problematiku.
Aplikace a využití BI v prostředí elektronického obchodu
Plášil, Roman ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Ouřada, Libor (oponent)
Tato práce je věnována tématu elektronického obchodu z pohledu implementace strategického přístupu k jeho řízení a současně podpory tohoto přístupu ze strany technologické, postavené na technologiích Business Intelligence. V první části práce jsou popsána základní teoretická východiska a na jejich základě je pak navrženo konkrétní řešení na vzorové situaci ve vzorovém internetovém obchodě a popsána pilotní implementace řešení podpory rozhodování postaveného na řešení BI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí115 - 124dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.