Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  začátekpředchozí112 - 121další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv médií na hrové chování dětí
PAŤHOVÁ, Karla
Tématem bakalářské práce je vliv médií na hrové chování dětí. Konkrétně se práce zaměřuje na mediální vzory, které mají předškolní děti tendenci napodobovat ve svých hrách a hrových činnostech. Cílem této práce je upozornit na ovlivňování dětské hry médii, zejména televizními pořady. Teoretická část se orientuje na vývoj hry dítěte předškolního věku. Dále pak na poznatky o vlivu médií na formování člověka, především o působení televizního vysílání na děti předškolního věku. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením, které proběhlo ve 4 mateřských školách Jihočeského kraje. Tato část se zaměřuje na zjištění, do jakých mediálních rolích se situují děti předškolního věku a čím jsou pro ně tyto role přitažlivé.
Užití metod dramatické výchovy v mateřské škole
FOŘTOVÁ, Miroslava
Bakalářská práce na téma "Užití metod dramatické výchovy v mateřské škole" rozebírá, jaké metody dramatické výchovy jsou využívány v mateřských školách. Jejím cílem je zjistit, zda jsou tyto metody pro děti zajímavé a aktivizující. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje pojem dramatické výchovy, popisuje vývoj dramatické výchovy ve světě a v České republice. Dále se zaměřuje na její cíle, úkoly, metody a techniky. Zmiňuje osobnost učitele, zásady působení na děti a přínos dramatické výchovy, především v oblasti aktivizace. Praktická část přináší výsledky kvalitativního šetření realizovaného metodou pozorování, které je doplněné o postojové škály. Výzkumný soubor tvoří děti předškolního věku, pozorování i postojové škály probíhaly v prostorách mateřských škol.
Nesoutěžní hra jako průvodce v hledání smyslu
KUBIŠTOVÁ, Lívia
Tato teoretická bakalářská práce se zabývá hrou a soutěží jako dvěma možnými přístupy člověka k aktivitám. Soustředí se na vztah těchto přístupů ke smyslu aktivity samé. Je naznačena možnost nahlížet soutěž z poměrně nové perpektivy není tu chápána jako opak spolupráce, ale jako protipól hry. Práce vychází především z myšlenek těchto autorů: Johan Huizinga, Roger Caillois, Morton Deutsch, Martin Buber, Viktor Emanuel Frankl a Alfried Längle.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Kudlička, Jan ; Matoušková, Petra (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Projekt zpracovává předpolí Květné zahrady v Kroměříži.Vše je řešeno tak,aby plynule navazovalo na stávající zahrady.Je pojat moderní formou,která se drží původního konceptu ale obohacuje jej o dynamickou formu.Hlavní zřetel je brán na návštěvníka tak,aby si návštěvu co nejvíce užil a pozitivně jej obohatila.
Informační systém kulturních a hudebních akcí Brno Plus
Škrha, Jakub ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podstatnými kroky pro reálné vytvoření informačního systému pro redakci občanského sdružení Brno Plus, pro prezentaci článků, video reportáží, foto galerií a kulturních akcí brněnských kulturních zařízení. Tato práce se zabývá personalizací systému pro uživatele, navrhuje modul pro výměnu dat s jinými servery pomocí kanálů XML a nabízí modul pro správu zveřejňovaných reklam spolu s vyhodnocením jejích statistik.
Frameworky pro vývoj webových aplikací Grails a Play
Tran, Lam ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Batelka, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá porovnáváním frameworků Grails a Play. Hlavním cílem je poskytnout čtenáři ucelený pohled na výhody a nevýhody těchto frameworků pomocí zevrubného srovnání. V první části textu jsou představeny frameworky Grails a Play, v další části autor definuje kritéria, pomocí kterých provede srovnání. Práce by měla ulehčit vývojářům při rozhodování, který z těchto dvou frameworků si vybrat pro své projekty.
Historie a současnost dětských táborů v Moravských Budějovicích
BERKOVÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na historii a současnost dětských táborů v Moravských Budějovicích a organizace pracující s dětmi, které tyto tábory organizují. Cílem práce je zhodnotit a porovnat vybrané tábory na základě místa pobytu, ceny, délky pobytu atd. Srovnány jsou tábory farní, skautské, integrované a odborné. U jednotlivých táborů je nastíněn program, plánování, organizace tábora v současnosti a popsán je i jejich historický vývoj.
Sarah Kane's Play 4.48 Psychosis at Czech Stages
Vondráková, Adéla ; JOBERTOVÁ, Daniela (vedoucí práce) ; SCHLEGELOVÁ, Martina (oponent)
This bachelor thesis deals with the work of the English playwright Sarah Kane especially with her last play 4.48 Psychosis and its two Czech productions ? the Czech premier at the Kolowrat theatre staged in 2003 and its latest production so far staged in HaDivadlo in 2010. Using the dramaturgical analysis this thesis compares the dramaturgical concepts of both productions. It also makes a short excursion into the life and works of Sarah Kane and mentions the other four plays Blasted, Phaedra's Love, Cleansed, Crave and a short screenplay Skin. This thesis attempts to summarize the main characteristics and principles of Sarah Kane?s plays. It also mentions Sarah Kane?s era - i.e. the nineties of the twentieth century, the era of in-yer-face theatre and new British drama (in the Czech Republic known as cool drama).
MOTIVACE K TVOŘIVOSTI A ROZVOJ FANTAZIE U DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ PODLE POHÁDKOVÉHO SVĚTA VÍTĚZSLAVY KLIMTOVÉ
JUSTÝNOVÁ, Lenka
Práce se zabývá motivací, tvořivostí, fantazií a jejím rozvíjením u dětí v mladším školním věku podle pohádkového světa Vítězslavy Klimtové. První teoretická část se zabývá základními pojmy, jako jsou motivace, tvořivost a fantazie. Uvádí možnosti rozvíjení motivace a tvořivosti u žáků. Jedna z kapitol přibližuje výtvarnou tvorbu, další kapitola charakterizuje mladší školní věk, schopnosti a dovednosti u dětí v tomto období. Závěr teoretické části je věnován Vítězslavě Klimtové, její činnosti a pohádkovému světu, který stvořila. Praktická část přibližuje výtvarnou činnost dětí na Základní škole Štěkeň, kde aktivita probíhala. Děti vytvářely svá strašidla z přírodnin a papíru. V závěru práce je zhodnocení, zda se podařilo děti motivovat k tvořivé činnosti. ?
KRESBA JAKO PROSTŘEDEK POZNÁVÁNÍ TRADIC VÁNOČNÍ ČAS (PŘEDŠKOLNÍ VĚK)
ŠIMKOVÁ ŠTOLCOVÁ, Lenka
Práce je zaměřena na kresbu předškolních dětí. Její význam a využití pro poznávání tradic, konkrétně ve vánočním čase. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení jednotlivých pojmů, jako je kresba a její důležitý význam v předškolním věku. Popisuje tvořivost jako hlavní faktor, který ovlivňuje výtvarnou činnost a potřebu rozvíjet ji. Charakterizuje předškolní věk a jeho vývoj. Poukazuje na nutnost spolupráce rodičů a předškolního zařízení. Dále se zaměřuje na tradice a její aspekty pro lidský život. Jejich spojitost s ročním obdobím a navození tématu vánoční čas pro dětskou výtvarnou tvorbu. Praktická část mé práce je z velké části věnována motivaci a posléze realizaci výtvarné tvorby na téma ?Štědrý den v Betlémě?. Děti v mateřské škole byly motivovány pomocí četby pohádek, biblického příběhu, hry, zpěvu a dramatického ztvárnění. Zadání proběhlo v souladu se zásadami správného vedení výtvarné činnosti. Práce je zakončena ukázkami dětských kreseb a také zpětnou vazbou, která formou dotazů položených dětem s časovým odstupem doplňuje celkové vyhodnocení výtvarného dne.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   začátekpředchozí112 - 121další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.