Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí112 - 121další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora cestovního ruchu v zázemí Hluboká nad Vltavou
MACHOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v zázemí Hluboké nad Vltavou, analyzovat potřeby a požadavky návštěvníků v destinaci a vyhodnotit přínosy a dopady cestovního ruchu v řešeném území. Z hlediska cestovního ruchu je Hluboká nad Vltavou velice atraktivní. Největším potenciálem nabídky cestovního ruchu jsou zejména kulturně-historické atraktivity. Hlavní dominantou města je bezpochyby zámek Hluboká. Důležitou funkci zde plní také přírodní atraktivity. Rovinatá krajina v sobě skrývá nepřeberné množství cyklistických a turistických tras. Z toho vyplývá, že město Hluboká nad Vltavou, vedle historického, kulturního a přírodního potenciálu, disponuje také řadou sportovních nabídek, jež mohou návštěvníci města využít. K sportovním aktivitám v destinaci patří například cykloturistika, pěší turistika, koupání, golf, jezdectví, tenis, volejbal a další.
Podpora cestovního ruchu na Modravsku
KLEČACKÁ, Simona
Cílem práce bylo popsat oblast Modravy z hlediska nabídky cestovního ruchu {--} rozsah a kvalitu, zaměřit se zejména na současné podmínky pro cestovní ruch, porovnat návštěvnost této oblasti na základě statistických ukazatelů v uplynulých letech. Dále práci zaměřit na analýzu potřeb a požadavků návštěvníků cestovního ruchu. V práci byla použita teoretická část, která představuje obecný základ k řešenému tématu. Následně byla představena celá oblast a její nabídka cestovního ruchu, tedy atraktivity oblasti, existující zařízení a služby cestovního ruchu i podmínky, které bezprostředně s cestovním ruchem nesouvisí, ale cestovní ruch dostatečně ovlivňují. Služby cestovního ruchu bylo třeba dále analyzovat. Bylo provedeno dotazníkové šetření a zjištěn názor návštěvníků na turistické vyžití a kvalitu služeb v této oblasti. Závěr práce byl věnován vyhodnocení analýzy nabídky na Modravsku a přínosům a dopadům, které cestovní ruch této destinaci přináší. Zjištěné informace by mohly hrát klíčovou roli při zdokonalování podmínek cestovního ruchu v této oblasti. Tento velmi atraktivní region je vyhledávaný zejména pro svou rozmanitost a krásu. Každý návštěvník zde může nalézt vše, co hledá. Odpočinek, relaxaci a poznání, sport, pohyb a zábavu, ale i kulturní a společenské zážitky.
Podpora cestovního ruchu na Vodňansku
RÁBOVÁ, Olga
V bakalářské práci bylo dosaženo všech stanovených cílů a to podle daného metodického postupu. V destinaci Vodňansko byly analyzovány složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu. Dále byly analyzovány potřeby a požadavky návštěvníků a vyhodnoceny přínosy a dopady cestovního ruchu na řešené území.Výrazně rozvíjejícími se produkty v dané oblasti je především cykloturistika a pěší turistika, velmi se také zde rozvíjí oblast sportovního rybaření. Již během analýzy současného stavu cestovního ruchu na Vodňansku bylo zřejmé, že nejlepšími a největšími výhodami jsou kvalitní přírodní prostředí a bohatá historie. Z provedeného dotazníkového průzkumu vyplývá, že nejnavštěvovanějšími památkami na Vodňasku je zřícenina hradu Helfenburg, zámek Kratochvíle, poutní místo Lomec a zámek ve městě Protivín. Z průzkumu rovněž vyplývá, že by bylo za potřebí zlepšení a zkvalitnění faktorů jako sportovní a kulturní vyžití návštěvníků, obchodní vybavenost a kvalita stravovacích a ubytovacích zařízení.
Turistická informační síť pro rozvoj CR na území DSMO Mikroregionu VENKOV
HIENLOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy vypracovat návrh Turistické informační sítě (TIS) pro rozvoj CR na území DSMO Mikroregionu VENKOV. Základním kamenen návrhové části je zřízení 5ti turistických informačních center a 5ti informačních míst v celkem 10ti obcích mikroregionu. Celá síť bude koordinována certifikovaným infocentrem umístěným v Mladé Vožici prostřednictvím internetového informačnícho systému. Realizací TIS budou vytvořeny odpovídající podmínky pro zajištění udržitelného rozvoje cestovního ruchu v zájmovém území.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov
HEJNÁ, Lucie
Téma bakalářské práce je {\clqq}Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov``. Byla tedy analyzována oblast Benešovska, která se nachází nedaleko hlavního města Prahy. Oblast slouží převážně k jednodenním výletům, která zahrnuje návštěvu významných kulturních památek. Vlastní řešené území zahrnuje oblast nacházející se mezi obcemi Neveklov a Český Šternberk včetně města Benešov a zámku Konopiště. Cílem bakalářské práce bylo provedení analýzy přírodních a společenských turistických cílů. Dále provedení výzkumu nabídky a poptávky produktů turistického informačního centra. Tento výzkum probíhal v TIC Benešov a u jeho návštěvníků. Státní zámek Konopiště a hrad Český Šternberk patří mezi jedny z turisticky nejatraktivnějších cílů nejen v rámci řešeného území, ale i celého Benešovska. Z tohoto důvodu byla v práci provedena komparace vývoje návštěvnosti, jejich vzájemné porovnání a závěrečné doporučení pro zvýšení návštěvnosti obou zmiňovaných památek. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že mají turisté zájem o vytvoření nové cyklotrasy. Proto byl v práci vytvořen návrh na vytvoření cyklotrasy vedoucí rovněž překrásným zámeckým přírodním parkem, podél Konopišťského rybníka, několika drobnými stavebními památkami regionálního významu až ke státnímu zámku Konopiště. Pro tuto cyklotrasu byl vytvořen propagační materiál {\clqq}Cyklistický okruh krajinou Ferdinanda d´Este`` jako tip na jednodenní cyklistický výlet na právě vytvořený návrh cyklotrasy. Dále byl podán návrh na možnost propagace kombinace navrženého produktu s již existující cyklotrasou vedoucí od města Benešov do Českého Šternberku za účelem prodloužení pobytu v regionu. Poté bylo v práci vytvořeno několik návrhů na rozšíření poskytovaných služeb TIC Benešov.
Současný stav a předpoklady přípravy nových produktů cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov
JAREŠOVÁ, Jiřina
Bakalářská práce je zaměřena na současný stav a na otázku jak přispět k vytváření produktů cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov. Předpokladem je, že produkty DSMO Mikroregionu Venkov jsou činitelem rozvoje cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov. Závěrečná hypotéza však zní, že potenciály cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov nejsou dostatečně využity a současná nabídka turistických produktů je nedostačující. Propagace produktu DSMO Mikroregionu Venkov zatím jemně zaostává, ale je zjevné, že toto území má co nabídnout a proto by mohli působit nově vytvořené produkty cestovního ruchu a silnější propagace na účastníka cestovního ruchu mnohem atraktivněji. Lze očekávat, že navrhovaný produkt {--} {\clqq}Za krásami DSMO Mikroregionu Venkov {--} vybraná část {--} okolí Chýnova směr přírodní park Polánka`` {--} může ve velké míře přispět k zvýšení návštěvnosti regionu.
Jihovýchodní Asie jako nová destinace cestovního ruchu
Dvořáková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem cestovního ruchu v destinaci Jihovýchodní Asie a jejím cílem je zhodnotit jak evoluci jednotlivých zemí regionu, tak postavení a úroveň rozvoje celé Jihovýchodní Asie jako nové destinace cestovního ruchu. O celkovém ekonomickém vývoji těchto zemí bylo již v české literatuře publikováno mnoho, ale cestovní ruch, jako klíčový segment národní ekonomiky byl dosud neprávem opomíjen. Práce proto vymezuje destinaci Jihovýchodní Asie jako takovou, její specifika, postihuje směr a analyzuje trendy jejího vývoje a to zejména od začátku 90. let do současnosti. Rozebírán je jak příjezdový, tak domácí cestovní ruch, které jsou součástí cestovního ruchu destinace. Práce představuje "asijské tygry", jak jsou také země Jihovýchodní Asie označovány, jako perspektivní, nově objevené destinace, jejíž meziroční růst cestovního ruchu v 90. letech minulého století nezřídka přesahoval 30 %.
Nezisková organizace v oblasti kultury, její založení a realizace projektu v praxi
Aleksičová, Tatjana ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Möstl, Vojtěch (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma: "Nezisková organizace v oblasti kultury, její založení a realizace projektu v praxi" je popsat potřebné náležitosti a postup při založení neziskové galerie. V první části jsou definovány pojmy týkající se neziskového sektoru a následně uvedena specifika organizací působících v kultuře. Další část se zabývá možností volby vhodné právní formy a stanovení cílů a poslání. Poslední kapitola metodické části řeší finanční analýzu a způsoby získávání finančních prostředků fundraisingem. V praktické části práce jsou na konkrétním příkladu nestátní neziskové galerie aplikovány postupy, popsané v metodické části. Hlavní myšlenkou je zdůraznit nutnost věnovat větší pozornost kultuře a umění, které je platformou pro kvalitní vývoj společnosti a představuje potenciál ekonomického rozvoje země.
Possibilities of development mountain ski resort for also summer resort
Hromadová, Katarína ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Dobrota, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu možnosti rozvoje jednosezónního střediska cestovního ruchu na dvousezónní. Práce se zaměřuje na horské středisko zimního cestovního ruchu a rozvoj dalších aktivit pro letní sezónu. Konkrétním příkladem, na kterém je tento rozvoj aplikovaný je horské středisko Donovaly. Vypracování konkrétních návrhů se opírá o teoretické znalosti marketingu a jeho nástrojů jako cesty rozvoje. Už z teoretické analýzy vyplývá, že nejlepší cestou rozvoje pro dnešní destinace je jejich kompletní řízení. K tomuto se vytváří organizace managementu destinace. K zpracování návrhů je dále použitá analýza střediska zaměřená na výchozí podmínky cestovního ruchu, na kterých je postavený jeho další rozvoj. K analýzám je použité také dotazníkové šetření zákazníků ve středisku. Teoretické znalosti a analýzy jsou převedené do praktických návrhů možností rozvoje zimního, horského střediska Donovaly, tak aby se stalo i letním střediskem cestovního ruchu
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Martínková, Alexandra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Cílem práce je zmapování a zhodnocení marketingového prostředí Mostecka, analýza nabídky této destinace a charakteristika současného stavu cestovního ruchu. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro efektivnější využití potenciálu regionu a zlepšení současné situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí112 - 121další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.