Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpracování zákaznických dat a jejich využití
Bartelová, Jana ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Sládková, Pavlína (oponent)
Tématem diplomové práce je sběr, analýza a využití zákaznických dat v podniku pro účely marketingu. Získaná data o zákaznících slouží jako vstup pro analytické procesy, které produkují relevantní informace využívané při tvorbě cílených marketingových kampaní. Vzhledem k tomu, že bez poznání a identifikace potřeb zákazníků se dnes podnik neobejde, je teoretická část zaměřena především na metody analýzy dat jako je segmentace, profilace, skórování zákazníka a výpočet hodnoty zákazníka. Významnou částí teoretického celku je webová analytika, která sleduje a sbírá data o chování zákazníka na webových stránkách. Praktická část práce je postavena na případové studii internetového obchodu, ve které jsou identifikovány a řešeny problémy konkrétního podniku při realizaci e-mailingu. Nástroj Silverpop Engage přináší nové možnosti v souvislosti s využitím zákaznických dat a je podpůrnou technologií, která pomáhá nalezené nedostatky odstranit. Hlavním cílem práce je ukázat nové možnosti realizace e-mailových kampaní s využitím behaviorálních dat a popsat způsoby využití zákaznických dat pro různé typy kampaní.
Analýza vybraných případů kyberkriminality ve finanční sféře
Skřivánková, Klára ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Tato diplomová práce mapuje v současnosti nejčastější typy kyberútoků vyskytujících se ve finančním sektoru, jejichž cílem není primárně finanční instituce, ale její klienti, potažmo běžní uživatelé Internetu. Největší pozornost je věnována technice podvodných e-mailů -- phishingu. Opomenuty nezůstávají však ani další typy internetových podvodů, kterými jsou např. Nigerijské dopisy či virus Zeus. Zároveň je předložen textový a obrazový tutoriál, jehož obsahem je seznam varovných prvků, které běžného uživatele vedou k odhalení podvodného e-mailu. Následně je v multikriteriální analýze hodnocena úroveň veřejné informační osvěty (potenciálních) klientů ze strany vybraných bankovních institucí skrze jejich oficiální webové stránky. V závěru jsou primárně bankovním subjektům navržena doporučení vedoucí ke zlepšení dostupnosti, přehlednosti i kvality veřejně dostupných informací týkajících se bezpečnostních internetových finančních hrozeb.
Analýza dostupnosti informací vybraných dopravních společností
Buman, Tomáš ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá dostupností informací na webových stránkách sektoru dopravních firem působících na poli osobní přepravy. Pozornost je věnována sestavení metodiky pro tvorbu webové analýzy s výrazným důrazem na dostupnost informací a uspokojení informačních potřeb širšího spektra uživatelů. Tato metodika byla otestována na webových stránkách třech dopravních firem, konkrétně se jedná o CDS Náchod, Eurolines a České dráhy. Testovaná metodika může dále sloužit buď pro analýzy dalších dopravních firem, nebo též jako návod pro tvorbu nových webů firem působících v dopravním sektoru. Při úpravě informačních potřeb je možné tuto metodiku také použít pro analýzy webových stránek libovolného sektoru.
Využití Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu
Erlebach, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
V současné době ekonomické krize je více než kdy jindy obtížné udržovat staré a nacházet nové odběratele vyráběných produktů. Stejně tak i s rozvojem prodeje zboží na internetu stále narůstá počet konkurentů, kteří také chtějí co největší podíl tržního koláče. Cílem této práce je využít technologie a postupy Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu k získání takových informací a znalostí, které by následně měly napomoci k překonání těchto dvou zmiňovaných problémů, se kterými se dnes většina firem podnikajících na internetu potýká. V první, teoretické části práce jsou nejprve popsány základní principy a postupy optimalizace internetových stránek jak z hlediska vyhledávačů, tak také uživatelů. Následující kapitola se věnuje teorii analýzy návštěvnosti, jsou zde stanovena jak obecná, tak i vlastní kritéria výběru nástroje této analýzy. Na základě těchto kritérií jsou následně nástroje popsány a vyhodnoceny. Poslední teoretická kapitola je věnována Business Intelligence, zejména pak teorii tvorby datového skladu a postupu tvorby BI projektu. Úvod do praktické části zajišťuje popis současné situace internetového obchodu. V této části je zmíněna současná architektura řešení, postavení firmy na trhu a její vize do budoucna. Na základě vybraného nástroje analýzy a teoretických postupů stanovených v předchozích částech je pak navrženo konkrétní BI řešení a popsán postup jeho implementace, některé výstupy a také náklady tohoto řešení. Hlavním přínosem práce je získání nových a jinak těžko dostupných reportů o návštěvnosti, které by měly usnadnit a zlepšit optimalizaci stránek a napomoci tak firmě posílit svou pozici na trhu. Další přínos je možné spatřit v ukázce implementace BI řešení v měřítku malých podniků i s vyčíslením nákladů na ni.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.