Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
TOP 09 a role Karla Schwarzenberga
Salajková, Linda ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá vztahy mezi kandidátem a politickou stranou, jak jsou tyto relace ovlivněny politickým marketingem a médii. Konkrétně řeší vztah Karla Schwarzenberga a TOP 09 během kampaně před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR na jaře 2010. Zkoumanými materiály jsou stranické dokumenty a rozhovory, které Schwarzenberg poskytl českým médiím. Teoreticky se práce opírá o koncepty politického marketingu, vlivu médií na společnost a komunikační modely. Práce pomocí obsahové analýzy srovnává o jakých tématech a jakým způsobem strana TOP 09 a Schwarzenberg hovoří. Kvalitativní část analýzy zkoumá využitelnost Schwarzenberga pro prezentaci strany a sílu a charakter jejich vzájemného vztahu.
Ekonomicko-sociální aspekty v programech parlamentních politických stran
Bandasová, Jana ; Izák, Vratislav (vedoucí práce) ; Blažek, Petr (oponent)
Bakalářská práce mapuje ekonomicko-sociální aspekty parlamentních politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010. Na základě provedené analýzy vybraných ekonomicko-sociálních aspektů byla uskutečněna komparace těchto aspektů, a to jak ve vztahu ke stranám pravého politického spektra, tak i stranám levého politického spektra. V práci byly využity nosné prvky teorie veřejné volby se zaměřením na voliče mediána. Vymezení definice voliče mediána vyplývající z teorie veřejné volby. Snahou o jeho identifikaci a zařazením na konkrétní pozici v politickém spektru byl učiněn pokus o praktické uplatnění teorie veřejné volby. Na základě dostupných dat a informací lze považovat tento pokus za určité objektivní zjištění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.