Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Hodnocení stavu vnitřního prostředí
Doležal, Libor ; Fišer, Jan (oponent) ; Krejčí, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce poskytuje přehled o činitelích působících na kvalitu vnitřního mikroklimatu s důrazem na faktory s vlivem na tepelnou pohodu. Zároveň poukazuje na nepohodu, kterou tyto faktory způsobují. Jsou zde představeny jednotlivé základní způsoby a principy měření veličin potřebných k posouzení tepelné pohody. Práce není přímo návodem pro měření zmíněných veličin, ale nabízí možnost výběru vhodného měřícího přístroje podle účelu a rozsahu. Dále nabízí přehled o normách a vyhláškách spojených s danou problematikou.
Optimalizace vnitřního prostředí historické místnosti
Vaňková, Klára ; Formánek, Marian (oponent) ; Maurerová, Lenka (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešeno vnitřní prostředí se specializací na historické budo-vy. Experimentálně byly zjištěny hodnoty relativní vlhkosti a teploty a byl vyhod-nocen jejich vliv na předměty s historickou a uměleckou hodnotou, které jsou uloženy ve zkoumaných místnostech zámku ve Slavkově u Brna. Výsledky experimentů jsou hodnoceny dle kritérií vyžadovanými zvolenou metodikou. Práce dále řeší úpravy mikroklimatu těchto historických místností. Dále jsou navrženy dvě varianty vytápění dle normových požadavků. Ty jsou hodnoceny podle různých kritérií a je vybrán nejvhodnější způsob vytápění – infrapanely.
Větrání a vytápění průmyslových hal
Ležovič, Tomáš ; Lízal, František (oponent) ; Krejčí, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá způsoby úpravy vnitřního prostředí průmyslových hal, především z hlediska provozních nároků a dosaženého komfortu na pracovišti. Autor se na úvod zaměřuje na pojmy související s vnitřním mikroklimatem a charakterizaci průmyslových hal, což by mělo pomoci k lepší orientaci v dané problematice. Další část práce obsahuje přehled hlavních systémů vytápění a větrání průmyslových hal s jejich přednostmi i nedostatky. Na závěr je provedeno celkové zhodnocení uvedených systémů a porovnání sálavého a teplovzdušného způsobu vytápění.
Analýza firmy vybranými metodami
Šálková, Petra ; Ing.Bc.Adam Ondruška (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzy vybraného podniku. Pro analýzu vnějšího prostředí je použita SLEPTE analýza, Porterův model 5ti sil a pro analýzu vnitřního prostředí pak 7S. Výsledky jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy a na závěr práce jsou uvedeny možná doporučení a návrhy na dílčí strategické cíle. Všechna doporučení odpovídají pravidlům SMART a jsou v souladu se strategií firmy.
Optimalizace mikroklimatu budov zelení
Kojecká, Karolína ; Blasinski, Petr (oponent) ; Rubinová, Olga (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením vlivu zelené interiérové stěny na mikroklima místnosti. V experimentální části práce je posuzováno tepelně-vlhkostní mikroklima, mikrobiální mikroklima a koncentrace oxidu uhličitého a kyslíku v ovzduší. V projektové části bylo zpracováno variantní řešení větrání administrativní budovy. V první variantě sloužilo k pokrytí tepelné zátěže budovy strojní chlazení, naopak druhá varianta využívala pasivního chlazení a přímého adiabatického chlazení zelenou stěnou.
Energetické hodnocení občanských staveb
Pliska, Roman ; Adam, Pavel (oponent) ; Horák, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem možných úsporných opatření u rodinného domu. Pozdější aplikací úsporných opatření a revizí systému na administrativní budově, výpočet návratnosti variant na základě vyhlášky 480/2012 Sb. Dále experimentálním měřením vnitřního prostředí administrativní budovy ( CO2, teplota vzduchu, relativní vlhkost, rosný bod) a jejím posouzením s danou legislativou.
Komunikační strategie podniku
Broklová, Jaroslava ; Vlčková, Michaela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.
Stratégia rozvoja cestovnej kancelárie Freibus s.r.o. po pandémii Covid-19
Freivaldová, Mária
Freivaldová, M., Strategie rozvoje cestovní kanceláře Freibus s.r.o. po pandemii Covid-19. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Předmětem bakalářské práce je zhodnocení současné situace cestovní kanceláře Freibus s.r.o. v důsledku celosvětové pandemie Covid-19 a následné formulování strategických návrhů, které povedou k rozvoji a zvýšení jejího povědomí. V literární rešerši práce jsou vymezeny základní teoretické poznatky cestovního ruchu, strategického managementu a analytických nástrojů. Pozornost v literární rešerši se současně věnuje i vymezení specifik koronaviru. Analytická část hodnotí vnější prostředí pomocí modelu PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí podniku je zanalyzováno rozšířeným marketingovým mixem 8P, týkajícího se cestovního ruchu a provedením finanční analýzy. K následnému zhodnocení identifikovaných faktorů slouží matice EFE a IFE, z nichž vyplývají doporučené návrhy. Konkrétní návrhy jsou nakonec časově ohraničené a ekonomicky podložené.
Strategický plán společnosti provádějící elektroprojekční a montážní činnost
Hrabalík, Michal
Tato diplomová práce řeší problematiku stanovení strategie společnosti působící na složitém elektrotechnickém trhu. Cílem bylo zpracovat konkrétní podobu mož-ných strategií na základě důkladné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí společnosti. Nástroje, které sloužily tomuto účelu, jsou například Porterův model 5 konkurenčních sil, PEST analýza či metoda SPACE. Výsledkem práce jsou velmi konkrétní doporučení a návrh dalšího postupu společnosti v rámci zvyšování své konkurenceschopnosti a zvyšování tržního podílu. Tato doporučení povedou v horizontu 5 let ke zvýšení marže a v delším horizontu také k signifikantnímu ná-růstu tržeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.