Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autocenzura na Facebooku
KRAUSOVÁ, Vladimíra
Práce zkoumá téma autocenzury na největší internetové sociální síti Facebook. Hlavním cílem bylo zjištění důvodů používání autocenzury na Facebooku. Pomocí polostrukturovaných rozhovorů s dvanácti respondenty byl proveden kvalitativní výzkumu zaměřený na hlubší nahlédnutí a prozkoumání virtuálního světa aktivních uživatelů Facebooku. Teoretická část popisuje pojmy a myšlenky, které se k tématu práce váží. Metodologická část popisuje podrobněji kvalitativní výzkum a jeho náležitosti. Analytická část, se zabývá samotným výzkumem, analýzou přepsaných polostrukturovaných rozhovorů a pravidly navrženými badatelem pro bezpečné užívání Facebooku dětmi. Tyto pravidla se badatelka rozhodla sestavit na základě získaných poznatků, při tvorbě této diplomové práce. Klíčem k bezpečnému chování na Facebooku je autocenzura. Každý uživatel této internetové sociální sítě se musí do jisté míry naučit, co na takto veřejnou síť patří a co, podle jeho vlastního uvážení, již ne.
Nástroj pro programování ve fyzikálním prostředí
Křen, Tomáš ; Hnětynka, Petr (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Předmětem této práce je implementovat hru pojatou jako interaktivní fyzikální prostředí, ve kterém vkládáním, přesouváním a propojováním objektů v dvourozměrném hierarchickém prostoru uživatel vytváří virtuální svět. Tento svět, nebo případně jeho části, však zároveň reprezentují syntaxi programu. Toho je docíleno predevším tím, že ve hře jsou různé druhy objektů nazývané funkce, které zastávají stejnou roli, jako funkce v klasických programovacích jazycích. Dále program obsahuje aktivní agenty řízené vnitřním programem, který je poskládán z funkcí.
Interaktivní tabule při výuce českého jazyka a literatury
REZKOVÁ, Aneta
Tématem bakalářské práce bude analýza používání interaktivní tabule jako alternativní pomůcky při výuce hodin českého jazyka a literatury na základní škole. V teoretické části budou vymezeny odborné termíny, bude zde pojednáno o možnostech využití interaktivní tabule pro odlišné formy výuky, o e-zdrojích a programech pro výuku za pomoci interaktivní tabule apod. Výzkumná část se bude zabývat porovnáním způsobu používání interaktivní tabule u učitelů i žáků na menších a větších základních školách ve vybraném okrese. Toto srovnání bude provedeno komparativní metodou. Cílem práce bude zjištění míry a způsobů používání interaktivní tabule v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni vybraných základních škol.
Simulace kolektivního chování entit ve virtuálním světě
Vymazal, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tématem této práce je zhodnotit a porovnat možnosti řízení entit (agentů) ve virtuálním světě a jeden vybraný přístup realizovat ve formě programu. Pro implementaci byl vybrán přístup, kdy konečný automat, řídící agenta, podléhá evoluci pomocí genetických algoritmů. Tento přístup by měl přizpůsobit, případně vylepšit agentovo chování tak, aby odpovídalo zadaným požadavkům: zde např. aby se agent naučil težit zdroje ve virtuálním světě. Implementace je realizována pomocí modulu pro běh evoluce a pomocí modulu se 3d zobrazením, kde lze prohlížet chování agentů.
Virtuální svět
Hamal, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.
Ekonomika ve virtuálním světě Možnost realizace výuky ve virtuálním světě
Cabala, Martin ; Bednár, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá virtuální svět Second Life, především pak jeho ekonomické prostředí. Popisuje a navrhuje možnosti podnikání ve virtuálním světě. Zkoumá a navrhuje také možnosti realizace výuky v tomto prostředí. Tyto návrhy obsahují také konkrétní výčet jednotlivých nákladů a jejich výši.
Intensive and Extensive development in MMORPG
Jergon, Roman ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možným využitím MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game) a jejich virtuálních světů k psychologickým a ekonomickým pozorováním. V první části popisuje čím MMORPG jsou a jaký je jejich potenciál. Navíc ve druhé části popisuje problémy, které omezují současné MMORPG k vědeckému využití. Třetí část prezentuje jeden z nejvíce omezujících faktorů virtuálních světů –výzkum a vývoj v porovnání k reálnému světu. Práce také ukazuje, že systém výzkumu a vývoje by měl být v rukou uživatelů. Výzkum a vývoj přináší dynamiku do ekonomiky reálného světa a tak přinese dynamiku i do ekonomiky světa virtuálního. Inspirována Kuhnovou analýzou vědeckého vývoje tato práce dělí vývoj na intenzivní a extenzivní. Intenzivní vývoj přináší nové vědecké teorie. Zatímco extenzivní vývoj tyto teorie rozšiřuje a upřesňuje. Čtvrtá část práce diskutuje řešení k dalším omezením, která znemožňují implementaci systému výzkumu a vývoje do virtuálních světů. Poslední část práce představí úvahy o možné implementaci intenzivního a extenzivního vývoje do virtuálních světů. Tato práce se nesnaží být všeobjímající, protože spousta naznačených problémů si zaslouží vlastní oddělený výzkum. Tato práce tak obsahuje koncept, kterým se lze řídit při dalším postupu.
Moderní závislosti
ŘEZNÍČKOVÁ, Eva
Bakalářská práce Moderní závislosti je zaměřena na problematiku internetu a rizika, která jsou s připojením se na internet, nejen pro mládež, spojena. Práce je v teoretické části zaměřena na vymezení základních pojmů, tj. mládež, životní styl mládeže a jejich specifická komunikace, dále média a jejich působení na mládež. V neposlední řadě je uvedena charakteristika internetu jako zdroj a dále rizika této moderní závislosti. Praktická část je zaměřena na zmapování postavení a vlivu internetu na život dnešní mládeže. Cílem práce je analýza vlivu internetu v jeho formě i obsahu na současnou mládež. V práci popisuji, jak je dnešní mládež internetem ovlivňována a jaké nástrahy z toho mohou plynout.
Děti, mládež a užívání Facebooku
MARVANOVÁ, Eva
Bakalářská práce se věnuje vztahu dětí a mládeže k sociální síti Facebook. Snaží se zjistit, zda-li děti a mládež ve svém volném čase využívá Facebook a zda-li si uvědomují rizika spojená s jeho využíváním. Práce je rozdělena na teoretickou část a část výzkumnou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy děti a mládež, volný čas, internet, kyberšikana, virtuální svět a virtuální identita a v neposlední řadě Facebook. Také jsou zde popsána rizika, která internet (Facebook) může přinášet při jeho využívání. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením. Výsledkem výzkumu je interpretace trávení volného času dětí na Facebooku a rizika, které se mohou vyskytovat při jeho využívání,
Analýza virtuálního světa Second Life
Kubíček, Aleš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato práce se soustředí na virtuální svět Second Life a jeho tvůrce společnost Linden Lab. V teoretické části pojednává o podobě webu, sociálních sítích a virtuálních světech obecně. V praktické pak představuje konkrétně virtuální svět Second Life. Dále pak jeho možnosti pro jednotlivce a skutečné instituce spolu s dosavadními úspěchy v jednotlivých oblastech. Společnost Linden Lab je představena v samostatné kapitole a ze statistik světa je odhadována a následně prognózována výše jejích příjmů. V závěrečné kapitole jsou pak shrnuty překážky dalšího možného růstu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.