Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Virtuální prostředí pro zajištění důkazního materiálu
Havlová, Miluše ; Malina, Lukáš (oponent) ; Martinásek, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o tématu elektronických důkazů. V rámci práce jsou popsány právní postupy zajišťování a analýzy elektronických důkazů. Dále je navrženo a popsáno virtuální prostředí a nástroje vhodné k bezpečnému zajištění elektronických důkazů. Pomocí vybraných nástrojů je zajištěn vzorek malwaru, který je analyzován a popsán. Tento vzorek je následně použit k simulování bezpečnostního incidentu. Navržené prostředí je použito k sběru důkazů v rámci simulovaného bezpečnostního incidentu.
Aplication of virtual reality on dynamic postural stability
Al Amri, Saad Khazim D ; Pánek, David (vedoucí práce) ; Maršáková, Kateřina (oponent)
Název PŮSOBENÍ VIRTUÁLNÍ REALITY NA DYNAMICKOU POSTURÁLNÍ STABILITU Cíl Cílem studie je zjistit, zda aplikace 3D VR má u zdravých dospělých osob významný vliv na dynamickou posturální stabilitu. Metodika Do studie bylo zařazeno 11 zdravých dospělých osob (n = 11; 7 mužů, 4 ženy) průměrného věku 27 let. Při postupech před testem a po něm byly použity systémy NeuroCom, Smart Balance Master System, Sensory Organization Test SOT (Composite Equilibrium, Sensory Analysis of Somatosensory SOM, Visual VIS, Vestibular VEST, and Preference PREF) a Motor Control Test MCT (Weight Symmetry). Aplikace 3D virtuální reality byla provedena pomocí Samsung Gear Goggles, doba působení byla 5 minut. Výsledky Mezi výsledky před testováním a po testování s VR pomocí systémů SOT Composite Equilibrium, Sensory Analysis of Somatosensory SOM, Visual VIS, Vestibular VEST a MCT Weight Symmetry nebyly zjištěny žádné významné rozdíly (p > 0.05). Závěr Podle výsledků z jednoho testování nevede aplikace VR u zdravých dospělých osob k významným rozdílům v dynamické posturální stabilitě. K objasnění efektivity virtuální reality u zdravých osob je zapotřebí dalších studií. Klíčová slova posturální stabilita, dynamická posturální stabilita, rovnováha, výpočetní dynamická posturografie, CDP, silová plošina, NeuroCom, virtuální realita,...
Aula
Žilinský, Michal ; Cenek, Filip (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Pomalými kamerovými jazdami v dvadsiatich minútach piatich scén videa, kompletne CGI renderovaného prostredia, nazvaného Areál univerzálnej latencie, mapujem alternatívny časopriestor zóny lokalizovanej na severozápadnom Slovensku. Minimalistická narácia autonómnej jednokanálovej videoprojekcie konfrontuje subjektivizmus s univerzálnosťou antropocénu, vanitas a spiritualitu s vierou konzumizmu v nekonečnú akumuláciu a simulakrá virtuality s absolútnou pravdou. Príbeh celej videopoémy je komunikovaný virtuálnym prostredím, hudbou a zvukovými ruchmi. Táto diplomová práca prezentuje fragment mojej snahy o zaznamenanie morfológie špecifického miesta, prostredníctvom ktorého, ako zo samotného názvu vyplýva, nedopovedane alebo nevyslovene poukazujem na prežívanú skutočnosť a jej následky.
Životní styl uživatelů virtuální reality
CHUDÝ, Pavel
Tématem této bakalářské práce je "Životní styl uživatelů virtuální reality." V teoretické části práce je čtenář seznámen nejprve se stručnou historií virtuální reality, kde mu jsou představeny předchůdci dnešních zařízení a významné milníky v technologii virtuální reality. Pro lepší pochopení obsahu je dále uvedeno několik definic virtuální reality a přehled a popis několika nejznámějších zařízení, skrze které lze do virtuální reality vstoupit, společně s jejich výhodami i nevýhodami. V dalších kapitolách je poté nastíněno, jaké možnosti využití virtuální realita má a proč je její využití v dané oblasti výhodné. Dále je v teoretické části práce popsáno prostředí aplikace AltspaceVR, ve kterém probíhalo kvalitativní výzkumné šetření formou polostrukturovaných rozhovorů. Vzhledem k tomu, že se virtuální realita ve větší míře rozšířila poměrně nedávno, je v této práci také krátce nastíněn negativní vliv virtuální reality na člověka. Kapitola životní styl poté popisuje základní definice a pojmy z této oblasti, srovnává je a jednotlivé součásti životního stylu následně podrobněji rozebírá. V závěru teoretické části jsou popsána specifika různých věkových skupin, které se staly součástí výzkumného šetření. V rámci praktické části práce bylo realizováno kvalitativní výzkumné šetření formou polostrukturovaného rozhovoru s uživateli virtuální reality, přímo ve virtuálním prostředí aplikace AlstpaceVR. Cílem praktické části bylo pomocí analýzy případových studií, na základě odpovědí jednotlivých uživatelů, odpovědět na výzkumné otázky a zjistit, jaký je životní styl uživatelů virtuální reality.
Správce souborů ve 3D
Martinák, Ondřej ; Sumec, Stanislav (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh 3D uživatelského rozhraní pro práci se souborovým systémem. Obsahuje stručný úvod k 3D uživatelským rozhraním a techniky používané pro jejich návrh a implementaci. Dále uvádí stručný přehled knihoven využitelných pro vývoj aplikací virtuální reality a popis zařízení, které bylo použito pro grafický výstup a získávání informací o pohybech uživatelovy hlavy.
The Bridge
Medek, Lukáš ; Mariánek, Michal (oponent) ; Zubek, Petr (vedoucí práce)
Dílo The Bridge: Pong Evolution symbolicky shrnuje vizuální vývoj v oblasti počítačových her. Práce si všímá nejčastějších grafických a herních prvků, stylů a technologií používaných v historii i současnosti, které následně zpracovává a využívá je v jediném proměnlivém prostředí. V díle je obsažena i kritika současných (a minulých) trendů v počítačových hrách.
Virtuální prostředí pomocí softwaru Xen
Kulíř, Tomáš ; Kouřil, Jiří (oponent) ; Jelínek, Mojmír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce, která nese název Virtuální prostředí pomocí softwaru Xen, pojednává o operačním systému GNU/Linux a jeho distribucích. Zabývá se také virtualizací na serveru nebo na stolním počítači, zejména podrobně popisuje prostředí Xen včetně všech jeho možností a nezapomíná ani na nejčastější serverové služby. V první kapitole je rozebrán pojem GNU/Linux. Nejprve je zde zdokumentována jeho historie. Další bod se zabývá stručným přehledem nejčastěji se vyskytujících distribucí. Hlavní část této kapitoly je věnována především konkrétní distribuci Debian. Zde jsou popsány nejen historie a vývoj této distribuce, ale také je zde podrobněji rozebrán balíčkovací systém. Poslední část kapitoly je věnována možnostem instalací s detailním popisem celého procesu krok za krokem. Druhá, a to nejdůležitější kapitola, je věnována virtualizacím. Opět je zde nejdříve popsána jejich historie, jsou naznačeny praktické možnosti využití a druhy virtualizací. Čtenář zde nalezne stručné rozbory nejčastěji používaných virtualizačních systémů. Třetí kapitola se podrobně zabývá technologií Xen. Je v ní nejen vysvětlen princip, na kterém je tato virtualizace vystavěna, ale hlavní část této kapitoly se zaměřuje na možnosti praktického nasazení a souhrnu základních funkcí. V další části je popsána instalace a správa hypervisoru včetně předcházející přípravy. Velmi důležitým bodem je také vytváření virtuálních strojů a jejich správa, jejich migrace na jiný fyzický hardware nebo popis instalace jiných operačních systémů než Linux. Čtvrtá, kratší kapitola, se zabývá výčtem a stručným popisem serverových služeb. Závěrečnou kapitolu tvoří souhrn problémů či komplikací, které se v průběhu této bakalářské práce vyskytly.
Komunikační software pro terminálové klienty linuxového serveru
Hanák, Karel ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Jelínek, Mojmír (vedoucí práce)
V práci je obsažen návrh a realizace prostředí vhodného pro provoz síťových aplikací klientů, jenž používají běžné terminály. Jsou zde realizovány příklady s jejichž pomocí je prezentován způsob využití prostředí. Vychází se zde z centralizovaného způsobu komunikace. Toho je využito i jako možnosti navázání na řídící podsystémy, tedy neomezené možnosti regulace řízení systémů budov a přístup ke spotřebičům, práva uživatelů přistupovat přes datové body k zařízením. Prostředí je vystaveno na operačním systému Linux a databázi MySQL. Jeho nasazení se předpokládá na serveru, tedy v síťovém prostředí. S tím je spojena i celková bezpečnostní politika a zapracováno je i sociální ošetření možností klientů.
Virtuální prostředí pro behaviorální analýzu škodlivého kódu
KOVÁŘ, Jaroslav
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat virtuální prostředí pro behaviorální analýzu škodlivého kódu. Specificky se simulovanými síťovými službami. Následně bylo prostředí aplikováno na analýzu několika vybraných vzorků škodlivého kódu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.