Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the importance of enoturism for viticulture and winemaking in Slovakia
Dobošová, Jana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou významu vinařské turistiky - enoturistiky pro vinohradnictví a vinařství Slovenska. Základním cílem práce je zjistit, jaký význam a důležitost má tato forma cestovního ruchu pro producenty a výrobce vína. Teoretická část práce uvádí východiska pro návrh výzkumného šetření a je úvodem do samotné vinařské turistiky. Přináší také bližší informace o současném stavu vinohradnictví a vinařství na Slovensku a jako i informace o odvětví cestovního ruchu a jeho výkonech na Slovensku. Výzkumná (analytická) část práce se zabývá hodnocením současného stavu vinařské turistiky na Slovensku a předpoklady jejího rozvoje. Jádrem analytické části práce je dotazníkové šetření, které mapuje postoje a názory na problematiku vinohradnictví, vinařství a vinařské turistiky z pohledu samotných producentů vína. Závěrečná část práce analyzuje vlastní dotazníkové šetření podložené teoretickými základy z první části práce a přináší vyhodnocení významu enoturistiky pro vinohradnictví a vinařství Slovenska. V závěru práce jsou zapracovány také návrhy pro zlepšení mezisektorového propojení turismu s vinohradnictvím a vinařstvím na Slovensku s cílem dalšího rozvoje této formy cestovního ruchu.
Návrh komunikačnej stratégie vinárskej turistiky v Nitranskej vinaohradníckej oblasti
Gurínová, Barbora
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace na podporu vinařské turistiky v Nitranské vinařské oblasti. V teoretické části uvádím vysvětlené pojmy v oblasti cestovního ruchu a marketingu. Ve druhé praktické části poukazuji a zhodnocuji současný stav propagace dané oblasti a navrhuji použití a způsob propagace na podporu vinařské turistiky. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna specifikace potřeb a představ potenciálních turistů a míra povědomí u cílových skupin o vinařské turistice.
Komunikace programů vinařské turistiky
Krišpínová, Denisa
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci programů vinařské turistiky. Cílem je analyzovat komunikační mix subjektů poskytující institucionální programy vinařské turistiky v Jihomoravském kraji a navrhnout jednotnou komunikační strategii v rámci celé České republiky. Práce je rozdělena na dvě části a to na literární rešerši a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající se marketingové komunikace, které budou v praktické části aplikovány na analýzu komunikace jednotlivých institucí. V závěru práce se objeví vytvořený návrh jednotné komunikační strategie.
Faktory kvality v službách vinárskej turistiky v Českej republike
Jánošová, Simona
Jánošová, S . Faktory kvality ve službách vinařské turistiky v Českej republike. Bakalářská práce. Brno: MENDELU v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním faktorů kvality ve službách vinařské turistiky v ČR. Cílem práce je porovnání faktorů, které mají vliv na úroveň kvality služeb vinařské turistiky v ČR z pohledu návštěvníků vinařské turistiky a z pohledu podnikajících subjektů ve vinařské turistice.
Význam Slováckých slavností vína pro rozvoj regionu
Uhlířová, Tereza
Bakalářská práce se zaměřuje na Slovácké slavnosti vína a otevřených památek v Uherském Hradišti. Cílem bakalářské práce je zhodnocení významu slavností vína pro region a stanovení doporučení pro odstranění negativních dopadů, zvýšení počtu návštěvníků a zvýšení přínosů akce. K dosažení tohoto cíle bylo využito primárního marketingového šetření a sekundárního marketingového výzkumu. V závěru práce jsou formulovány návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti návštěvníků, místních obyvatel, organizátorů, regionálních prodejců, ale i dalších subjektů, které jsou touto akcí ovlivňováni.
Wine in gastronomy and tourism in Slovakia
Dobošová, Jana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Nosným tématem této bakalářské práce je víno jako jeden z motivů účasti na cestovním ruchu Slovenska a také pozice vína ve slovenské gastronomii. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá vínem ve spojení s kulturou a jeho historií. Druhá část práce je věnována současnému stavu vinohradnictví a vinařství na Slovensku, třetí část pak popisuje současný stav vinařské turistiky - enoturistiky na Slovensku a analyzuje potenciál vína v cestovním ruchu a gastronomii této země.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.