Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ventilový rozvod vznětového motoru traktoru
Mikula, Vojtěch ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o hlavních typech a částech rozvodových ústrojí čtyřdobých motorů. Jsou zde uvedeny nejpoužívanější provedení rozvodů a jejich použití u traktorových motorů. V další části je dle navrhnutých rozměrů proveden pevnostní výpočet rozvodu a jeho konstrukce.
Ventilový rozvod vznětového motoru traktoru
Mikula, Vojtěch ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o hlavních typech a částech rozvodových ústrojí čtyřdobých motorů. Jsou zde uvedeny nejpoužívanější provedení rozvodů a jejich použití u traktorových motorů. V další části je dle navrhnutých rozměrů proveden pevnostní výpočet rozvodu a jeho konstrukce.
Ventilové rozvody čtyřdobých spalovacích motorů
Přeslička, Jaroslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá technickými řešeními rozvodových mechanismů čtyřdobých pístových spalovacích motorů, jejich výhodami a nevýhodami. V začátku je popsán pracovní oběh čtyřdobého spalovacího motoru a nastíněna problematika časování rozvodu. Následuje popis konstrukce ventilů, vačkových hřídelů, druhů vaček a průběhu zdvihu ventilu. Dále se text zabývá rozvodovými mechanismy SV, OHV, OHC a nekonvenčními rozvodovými mechanismy. Další část práce je zaměřena na způsoby pohonu vačkového hřídele. Poslední část se věnuje variabilním rozvodovým mechanismům. V závěru je naznačena možná budoucnost ventilových rozvodů spalovacích motorů.
Snižování mechanických ztrát ve ventilovém rozvodu
Kučera, Pavel ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této práce jsou mechanické ztráty ve ventilovém rozvodu. Účelem práce je popsat vznik jednotlivých ztrát a jejich možné snížení. Hlavním činitelem vzniku ztrát je tření. Výsledkem práce je poukázat na možné metody vedoucí ke snížení tření a jiných vlivů působících na ventilový rozvod. Přínosem je popsání různých druhů povrchových a konstrukčních úprav ventilových rozvodů, které jsou již užívány, nebo v některých případech jsou ve stavu vývoje.
Řetězové pohony ventilového mechanismu
Vodička, Richard ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je získat všeobecný přehled o tomto způsobu pohonu ventilových rozvodů. Úvod se zabývá pohonem rozvodového mechanismu spalovacích motorů. Vlastní text práce se skládá ze tří částí. V první části je vysvětlen princip funkce rozvodu motoru. Ve stručnosti jsou zde popsány jednotlivé uspořádání ventilových rozvodů motoru a také rozlišení podle způsobu jejich pohonu. Hlavní pozornost je věnována pohonu ventilových mechanismů řetězem, tzn. rozlišení typů rozvodových řetězů a součástí nezbytných pro jeho správnou funkci, dále popisu hlavních částí ventilového rozvodu motoru a ostatních variantách jeho pohonu. Druhá část práce hodnotí klady a zápory řetězového pohonu ventilových mechanismů porovnáním s ostatními pohony. Ve třetí části jsou uvedeny příklady použití řetězového pohonu ventilových mechanismů v praxi u čtyřkolek, osobních automobilů a motocyklů. Závěr obsahuje přínos užití řetězového pohonu ventilových mechanismů a zhodnocení bakalářské práce.
Pohony ventilového rozvodu ozubenými koly
Drdla, Adam ; Rasch, František (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je získat všeobecný přehled o tomto způsobu pohonu ventilových rozvodů.Úvod se zabývá druhy ozubených kol a jejich použitím ve spalovacích motorech. Vlastní text práce se skládá ze tří částí. V první části je důkladně rozebrán pohon ventilového rozvodu ozubenými koly. V krátkosti jsou zde také popsány jednotlivé součásti ventilového rozvodu a jiné způsoby pohonu ventilových rozvodů. V rozboru pohonu ventilových rozvodů ozubeným soukolím je popsán princip záběru ozubených kol, přenos sil mezi ozubením, výhody použití čelních ozubených kol s šikmými zuby oproti přímým zubům, možné způsoby výroby ozubených kol, nejvhodnější materiály, tepelné zpracování ozubených kol a nejčastější poruchy ozubených kol. Druhá část práce se zabývá výhodami a nevýhodami použití ozubeného soukolí pro pohon ventilových rozvodů. Ve třetí časti jsou uvedeny příklady použití pohonu ventilových rozvodů ozubenými koly v praxi u traktorů, nákladních automobilů, lodí, lokomotiv, osobních automobilů a motocyklů. Závěr obsahuje přínos použití ozubeného soukolí u této problematiky a celkové zhodnocení práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.