Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Most na obchvatu Banské Bystrice
Nemrava, Jiří ; Novák, Richard (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce mostu. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů. Zahrnuje časovou analýzu konstrukce a podrobné řešení vlivu výstavby na jeho návrh.
Komorový most přes rychlostní komunikaci
Klein, Vojtěch ; Volák, Ondřej (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh mostní konstrukce přes rychlostní komunikaci a železniční trať. Byly navrženy tři varianty řešení. K dalšímu rozpracování byla vybrána varianta převádějící směrově rozdělenou komunikaci dvěma shodnými mosty komorového průřezu. Součástmi práce jsou přehledné a podrobné výkresy, znázornění postupu výstavby, vizualizace a statický výpočet. Návrh a posouzení byly provedeny dle aktuálně platných evropských norem.
Most přes řeku Senici
Urbánek, Filip ; Velešík, Marek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu přes řeku Senici. Na začátku práce jsou navrženy 3 varianty přemostění, ze kterých je k podrobnému posouzení vybrána varianta mostu z předpjatých prefabrikovaných nosníků spřažených s betonovou deskou. Ve výpočtu je zohledněn vliv postupné výstavby. V rámci práce je zpracován podrobný statický výpočet a dílčí části jsou posouzeny na mezní stav použitelnosti a únosnosti dle Eurokódu. Dále je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace.
Estakáda přes řeku Bečva
Pidima, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu o více polích, který převádí dálnici D1 přes řeku Bečvu poblíž města Přerov. Byly vypracovány dvě varianty, ze kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého komorového nosníku. Statický model a účinky zatížení byly řešeny v programu Scia Engineer 2016.0. Posudky byly počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení větrem, nerovnoměrným sedáním podpor a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.
Most přes železniční trať
Prekop, Michal ; Russnák, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu kategorie S7,5 na katastrálním území obce Polanka nad Odrou. Byly navrženy tři možné studie. Pro podrobnější zpracování byla vybrána studie komorového nosníku se šikmými stěnami. Výstavba mostu proběhne postupnou výstavbou na pevné skruži. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru Midas Civil 19 v 2.1. a Scia Engineer 19.1. Vybraná studie byla posouzena dle platných evropských norem.
Návrh předpjatého mostu na silnici I/38
Valent, Matej ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom dodatočne predpätej a pôdorysne zakrivenej mostnej konštrukcie na ceste 1.triedy. Most sa nachádza na novovznikajúcom juhovýchodnom obchvate pri českom meste Havlíčkův Brod. Boli navrhnuté tri varianty riešenia hlavnej nosnej konštrukcie, z ktorých bol vybraný komorový prierez zo sklonenými krajnými stenami. Celkové rozpätie mostu, s dĺžkou 273,0m, bolo rozdelené na 7 polí. Súčasťou práce je aj návrh postupnej výstavby konštrukcie. Bolo vykonané posúdenie na medzný stav únosnosti a použiteľnosti. K práci je vyhotovená vizualizácia a výkresová dokumentácia.
Most přes Mordovu rokli
Ondřej, Václav ; Romportl, Tomáš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh nosné konstrukce mostu. Ze dvou navržených variant byla zvolena předpjatá deskotrámová konstrukce o pěti polích. Most je betonován po polích v bednění podporovaném výsuvnou skruží. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Midas Civil 2021 a Scia Engineer 18.1. Konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Návrh a posouzení je provedeno dle platných norem.
Most přes řeku Senici
Urbánek, Filip ; Velešík, Marek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu přes řeku Senici. Na začátku práce jsou navrženy 3 varianty přemostění, ze kterých je k podrobnému posouzení vybrána varianta mostu z předpjatých prefabrikovaných nosníků spřažených s betonovou deskou. Ve výpočtu je zohledněn vliv postupné výstavby. V rámci práce je zpracován podrobný statický výpočet a dílčí části jsou posouzeny na mezní stav použitelnosti a únosnosti dle Eurokódu. Dále je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace.
Study of CP-violation at the Belle experiment
Červenkov, Daniel ; Doležal, Zdeněk (vedoucí práce)
Předkládáme první měření časově závislého CP narušení v rozpadu B0 → D∗∓ ρ± , kde D∗∓ → D0 π. Analýza byla provedena s použitím finálního Belle datasetu obsahujícího 772×106 B ¯B párů. Tento vzorek byl získán na e+ e− urychlovači KEKB. Studovali jsme tři rozpadové módy D0 : K∓ π± , K∓ π± π0 a K∓ π± π∓ π± . Jelikož jde o rozpad typu skalár → vektor vektor, obsahuje tři helicitní konfigurace. Úhlová analýza nám poskytla přístup k těmto konfiguracím, což nám umožnilo provést časově závislý fit parametrů CP narušení, které obsahují informaci o 2ϕ1 + ϕ3. 1
Study of CP-violation at the Belle experiment
Červenkov, Daniel ; Doležal, Zdeněk (vedoucí práce)
Předkládáme první měření časově závislého CP narušení v rozpadu B0 → D∗∓ ρ± , kde D∗∓ → D0 π. Analýza byla provedena s použitím finálního Belle datasetu obsahujícího 772×106 B ¯B párů. Tento vzorek byl získán na e+ e− urychlovači KEKB. Studovali jsme tři rozpadové módy D0 : K∓ π± , K∓ π± π0 a K∓ π± π∓ π± . Jelikož jde o rozpad typu skalár → vektor vektor, obsahuje tři helicitní konfigurace. Úhlová analýza nám poskytla přístup k těmto konfiguracím, což nám umožnilo provést časově závislý fit parametrů CP narušení, které obsahují informaci o 2ϕ1 + ϕ3. 1

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.